„Go-giver” o carte ce în scurt timp a devenit o mișcare globală.
Primiţi codul de reducere prin e-mail

 

* Puteți opta oricând să nu mai primiți acest newsletter.

„Go-giver” o carte ce în scurt timp a devenit o mișcare globală.

Admin ACT si Politon 08.07.2016 0 Comentarii

Editura ACT și Politon vă propune un nou titlu de excepție, bestseller The Wall Street Journal, dar și bestseller pe plan internațional, tradus în peste 21 de limbi, ce a înregistrat peste 250 000 de exemplare vândute în întreaga lume: „GO-GIVER. O scurtă poveste despre o idee remarcabilă de afaceri” de Bob Burg și John David (ediția extinsă din 2015), în premieră în limba română în traducerea Cristinei Stan.

Acest nou volum, împărtășit de autori cu har și eleganță, spune o poveste emoționantă și plină de inspirație, ce aduce o nouă valență vechiului proverb „fii generos, dăruiește și vei primi înzecit”. Această carte nu se adresează doar celor care doresc să se afirme pe plan profesional. Cele cinci legi ale succesului stratosferic, care reprezintă nucleul acestui titlu, sunt aplicabile indiferent că suntem voluntari, CEO, părinți, sau colegi de serviciu.

 

 

O poveste

 

„Go-Giver”  spune povestea lui Joe, un tânăr ambițios care tânjește după succes. Vă sună cunoscut? Poate știți pe cineva ca Joe. El este agresiv, se bucură cât de cât succes și este determinat să ajungă în vârf. Dar ceva lipsește. Ceva care îl trage înapoi, îl împiedică să se simtă împlinit, așa cum știe că ar putea fi.

 

Într-o zi, norocul pare să-i surâdă. Joe este prezentat unui om celebru, pe nume Pindar. Un consultant legendar, cunoscut de cei mai de succes oameni din lume sub numele de Președintele. În săptămâna ce urmează, Joe cunoaște alți protejați ai Președintelui, oameni extrem de influenți și realizați. Aceștia se dovedesc foarte prietenoși și dornici să împărtășească cu Joe Cele Cinci Legi ale succesului stratosferic, explicându-i că doar folosite împreună, aceste Legi oarecum intuitive, îl vor conduce către un succes măreț, așa cum li s-a întâmplat și lor. Totul este logic, deoarece acestea sunt aceleași legi pe care oamenii le-au folosit de-a lungul timpului pentru a avea succes în orice domeniu economic bazat pe vânzări: Cumpără, Vinde, Negociază.

 

Bineînțeles, așa cum ar face orice tânăr ambițios, Joe pune la încercare aceste noi legi, înainte să le aplice. Descoperă astfel, cu ajutorul celorlalți oameni de succes care au aplicat cele învățate de la Președinte, că teoria sa, conform căruia ai avea de pierdut dacă oferi mai mult decât primești, este una înțeleasă și aplicată greșit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„Adevărata ta destoinicie este determinată de cât de mult oferi în plus ca valoare față de ceea ce primești ca plată.”

 

 

 

„Venitul tău este determinat de cât de mulți oameni servești și de cât de bine îi servești”

 

 

 

„Influența ta este determinată de măsura în care plasezi pe primul loc interesele celorlalți oameni.”

 

 

 

„Cel mai valoros lucru pe care ai să-l dăruiești ești tu însuți.”

 

 

 

 

„Cheia dăruirii eficace este să rămâi deschis să primești.”

 

 

 

 

 

Comandați cartea în format tipărit aici

 

Descărcați gratuit primele 38 de pagini aici

 

 

Ce aduce în plus ediția revizuită din 2015?

 

Ghidul de discuții despre „Go-giver” – O serie de întrebări și gânduri ale scriitorilor menite să ajute cititorul să aprofundeze lecțiile din această poveste.

 

Întrebări și răspunsuri cu autorii – În această parte a cărții veți găsi răspunsuri savuroase, din spatele poveștii Go-giver, la întrebări precum: „Cum s-a încropit povestea?”, „De unde au apărut Cele Cinci Legi?”, „Este Go-giver pur ficțională sau este bazată pe o poveste adevărată?”, „Mereu am dăruit fundațiilor de caritate. Mă face asta un go-giver?”

 

O introducere la ediția revizuită prin care autorii împărtășesc cititorilor evoluția cărții și cum s-a transformat aceasta într-o adevărată mișcare motivațională mondială, în cei 8 ani de la prima apariție. Această poveste nu doar că a salvat afaceri de la închidere, dar a schimbat și viețile a zeci de oameni, instituții, organizații sau profesori din întreaga lume.

 

„Oameni din tot felul de afaceri au început să ne spună că povestea noastră le schimbase modul în care făceau lucrurile. Camera de Comerț ne-a spus că adoptă preceptele Go-giver ca parte din codul lor profesional și că le dăruiesc membrilor lor exemplare ale cărții, ca să le ajute afacerile să devină mai de succes. Un club de fitness și-a provocat personalul să propună încontinuu îmbunătățiri creative în afacere, pornind de la principiile de bază ale cărții. O firmă de avocatură a relatat că a folosit cartea ca să ajute la negocierea mai eficace a disputelor matrimoniale.”

Go-giver a început ca o carte, dar în curând a devenit o mișcare. Străduința eroului nostru, Joe, de a câștiga un avantaj în afacerea sa (ceva „putere și influență”, cum a zis el) și întâlnirile lui cu principiile contraintuitive ale mentorului său, care descriu cum funcționează cu adevărat lumea („cu cât dai mai mult, cu atât ai mai mult”), au părut să atingă un punct sensibil – și nu doar în lumea afacerilor. În scurtă vreme, primeam vești de la părinți, profesori, pastori și consilieri care foloseau cartea în munca, precum și în viața lor.”

Prefața cărții este realizată de Ariana Huffington, co-fondator și editor șef la The Huffington Post.

„Prea adesea, oamenii aud „fii generos” și se gândesc la fundații caritabile și la a semna cecuri, la „a da ceva înapoi” odată ce ne-am aranjat noi înșine. Prin „a fi generos”, Bob și John vor să spună să fii o persoană darnică, punct: o persoană care se gândește la ceilalți, dăruiește atenție, dăruiește grijă, dăruiește focalizare, dăruiește timp și energie – le dăruiește valoare celorlalți.”

 

Leave a Comment