„Manager 80/20 - Zece metode pentru a deveni un lider grozav”, de Richard Koch
Primiţi codul de reducere prin e-mail

 

* Puteți opta oricând să nu mai primiți acest newsletter.

„Manager 80/20 - Zece metode pentru a deveni un lider grozav”, de Richard Koch

Admin ACT si Politon 19.09.2016 0 Comentarii

În anul 2013, sub deviza „Când munca e o plăcere, viața-i frumoasă! Când munca e o povară, viața-i robie.” - Maxim Gorki, în Marea Britanie s-a lansat titlul „The 80/20 Manager: Ten Ways to Become a Great Leader”  („Manager 80/20 - Zece metode pentru a deveni un lider grozav ” , 2016, Editura ACT și Politon) de Richard Koch, prin intermediul căruia autorul explică, în întregime, principiului 80/20, aplicabil în procese manageriale și pentru practică intensivă. Veți redescoperi cum să vă bucurați de munca dumneavoastră și să vă clădiți o carieră care să vă împlinească, fără stres sau ore suplimentare. De asemenea, volumul dezvăluie cum să obțineți mult mai mult decât reușiți în acest moment fără să vă renegați propria personalitate și fără să înșelați așteptările familiei sau prietenilor dumneavoastră.

 

Cartea de față este la bază un volum eminamente practic care demonstrează faptic, prin statistici și grafice, argumentele care vin să susțină aplicabilitatea universală a principiului 80/20, oferindu-le managerilor zece metode prin care să obțină rezultate extraordinare, unele dintre ele fiind chiar surprinzător de simple, capabile să vă schimbe complet modul în care vi se dezvoltă afacerea.

 

 

richard-koch-manager-80-20Ce este principiul 80/20?

 

La începutul secolului XX, italianul Vilfredo Pareto, economist și sociolog, a făcut o observație obiectivă: 80% din proprietățile Italiei aparțin unui procent de 20% din populație. Câțiva ani mai târziu, Joseph M. Juran a generalizat această afirmație, numind-o „Principiul Pareto”, făcând referire la modul în care este distribuită avuția în lume. Statistic vorbind, putem spune că, dacă împărțim lumea în cauze și rezultate, un număr relativ mic de cauze (circa 20%) conduce aproape întotdeauna la majoritatea rezultatelor (circa 80%).

 

Ca atare, un număr mic de oameni este responsabil pentru cea mai mare parte a progresului uman. Câțiva conducători auto provoacă majoritatea accidentelor. Câțiva manageri determină succesul sau eșecul companiei lor. Nu o dată s-a dovedit că doar câteva produse, câțiva clienți și câteva decizii generează cea mai mare parte a profitului unei firme. Dacă ne concentrăm pe puținii clienți esențiali și pe produsele esențiale – vânzând mai mult acele produse foarte profitabile acelor clienți extrem de profitabili – este adesea posibil să multiplicăm profiturile de mai multe ori.

 

 

 

Căile unui lider

 

Tot mai multe start-up-uri, companii mari și mici își deschid porțile. Tot mai mulți antreprenori își întind aripile și se aruncă în lumea afacerilor. Pe lângă antreprenori, mai sunt și mai mulți cei care lucrează deja în medii foarte competitive, confruntându-se zilnic cu nevoia de a lua decizii irevocabile pentru viitorul companiilor în care lucrează. Modul în care acești oameni își gestionează taskurile este decisiv.

 

Ritmul de lucru tot mai alert denotă faptul că este momentul ca managerii să nu mai piardă timpul cu birocrația și să înceapă să lucreze la câteva aspecte care contează în crearea de valoare. Această carte arată exact modul în care este posibil acest lucru, prin intermediul a zece metode pentru a deveni un manager 80/20.

 

Acestea sunt:

  1. Managerul super-conexiunilor
  2. Managerul mentor
  3. Managerul pârghiilor
  4. Managerul eliberator
  5. Managerul care caută sensul
  6. Managerul cu mult timp la dispoziție
  7. Managerul care simplifică
  8. Managerul leneș
  9. Managerul strategic

 

Principiul 80/20 este piatra de temelie a traiului bazat pe rezultate.

 

Richard Koch este autorul bestsellerului Principiul 80/20, care s-a vândut în peste un milion de exemplare și a fost publicat în treizeci și unu de limbi. El este atât antreprenor, cât și investitor de mare succes, printre companiile sale numărându-se Filofax, Plymouth Gin, Belgo și Betfair. Inițial, autorul a fost partener la Bain&Company și co-fondator al LEK Consulting. Este britanic și locuiește în Portugalia. 

 

 

„Vreau mai mulți directori executivi care obțin rezultate de excepție, își transformă companiile și îi ajută pe oamenii pe care-i conduc să ofere tot ce au mai bun; și, în același timp, se simt ei înșiși mai plini de viață, mai satisfăcuți și mai fericiți. Cel mai mult vreau să se schimbe însăși natura modului în care facem afaceri, astfel încât toți să-și dea seama că e posibil să obții rezultate extraordinare printr-un efort obișnuit – dacă ne dorim cu adevărat să obținem acele rezultate.”

Comandați cartea „Manager 80/20 - Zece căi pentru a deveni un lider grozav” de Richard Koch

 

carte-tiparita

 

 

 

Leave a Comment