Social media și felul în care funcționează marketingul în rețelele de socializare explicate într-o carte audio

Social media și felul în care funcționează marketingul în rețelele de socializare explicate într-o carte audio

Admin ACT si Politon 05.09.2016 0 Comentarii

Bloguri, Podcasturi, Twitter, Facebook, LinkedIn, Pinterest, Google+ sau YouTube sunt multe de învățat pentru un novice în această lume socială din online, care devine din ce în ce mai mare și care se extinde de la lună la lună. De asemenea, lucrurile devin și mai greu de înțeles în momentul în care trebuie să folosim aceste rețele nu doar în scop personal, ci profesional, realizând adevărate strategii pentru a ne promova propria afacere, și chiar pentru a ne spori veniturile.

 

Un ghid special realizat de către Mark W. Schaefer, unul dintre cei mai urmăriți blogeri de pe planetă, speaker și consultați în business de pe planetă, este audiobookul „Rețelele de socializare explicate. Descâlcirea celei mai neînțelese tendințe din lumea afacerilor” pentru a veni întru ajutorul profesionistul copleșit din vânzări sau marketing, deținătorul unei afaceri sau directorul de marketing care are nevoie să înțeleagă suficient din ceea ce se întâmplă în acest spațiu pentru a lua niște decizii. Această carte explică, pe înțelesul tuturor, felul în care funcționează marketingul în rețelele de socializare.

 

Dacă ați ajuns la acest articol înseamnă că până acum ați auzit destule despre potențialul marketingului pe platforme de socializare precum Facebook, YouTube și Twitter ca să știți că sunt o forță semnificativă, de neoprit. Pentru mulți cei din lumea actuală, rețeaua de socializare este metoda preferată de conectare, comunicare, învățare și descoperire a produselor și serviciilor. Este locul unde consumatorii intră on-line ca să discute despre achizițiile lor, să caute sfaturi, să ofere recenzii și să se plângă. Bugete de marketing din ce în ce mai mari sunt aruncate în această lume înșelătoare.

 

Cu toate acestea, studii după studii confirmă „confuzia directorilor” cu privire la ce e de făcut în privința tendințelor de pe rețelele de socializare și cum să li se valorifice puterea. Chiar și celor mai mulți directori de marketing, care sunt cufundați în această lume, le sunt neclare strategia, beneficiile și scopul rețelelor de socializare în contextul unui efort de marketing mai extins.

 

Rețelele de socializare explicate este împărțită în patru secțiuni scurte. Prima secțiune tratează conceptele fundamentale ale modului în care funcționează rețelele de socializare în orice organizație și pe orice platformă de socializare. Dacă înțelegeți aceste cinci concepte importante, veți înțelege bazele marketingului pe rețelele de socializare, indiferent unde ne va duce acesta pe viitor.

 

Secțiunea a doua se ocupă de cele mai obișnuite cinci întrebări pe care probabil că le primiți de la șeful dumneavoastră, și vă dă suficientă muniție pentru a le răspunde.

 

Partea a treia este un studiu de caz ce ilustrează cum funcționează efectiv aceste concepte.

 

În cele din urmă, ne este prezentat „Un abecedar al rețelelor de socializare” prin care ne este oferită o perspectivă clară asupra unora dintre principalele platforme de socializare, astfel încât să fim familiarizați cu ele.

 

Acestea sunt toate chestiuni foarte practice, care ocolesc informațiile de prisos, ajutându-vă să parcurgeți noua lume a marketingului pe rețelele de socializare, chiar dacă nu ați văzut niciodată un tweet!

 

 

Alegeți formatul preferat și comandați cartea „Rețelele de socializare explicate”, de Mark W. Schaefer

 

carte-tiparitacarte-audioeBook-limba-romanaaudio-downloud

 

 

Descărcați și ascultați GRATUIT 1 oră și 43 de minute din acest audiobook

Leave a Comment