Pitch de mare succes - Alex Taub & Ellen DaSilva | Audio books | Business
Pitch de mare succes; Alex Taub; Ellen DaSilva; carte audio varianta download ( MP3 arhivat)

ASCULAȚI GRATUIT UN FRAGMENT

Vă abonati și primiți CADOU 15% la prima comandă:

ACT si Politon
Tipuri de produseMP3 download
Durata/Lectura11 ore/Andrei Ciopec

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Produsele download se găsesc în contul dumneavoastră de pe site, la rubrica Descărcări.

Tutorial video AICI

 

 

Trei pași de urmat pentru a descărca produsul/produsele cumpărat/e:

 

 

PASUL 1 - Click pe numele dumneavoastră. Dacă numele nu apare, atunci este necesară autentificarea/logarea pe site.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PASUL 2 - Click pe rubrica Descărcări pentru a vedea produsele download cumpărate

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PASUL 3 - Click pe butonul albastru din dreptul produsului pentru a-l descărca

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Acum produsul se va descărca.

 

Plata prin SMS poate fi făcută doar dacă valoarea comenzii nu depășește 20 de euro. Pentru sume mai mari sunt disponibile metodele de plată prin Card bancar sau PayPal.

 

 

 

 

Pitch de mare succes; Alex Taub; Ellen DaSilva; carte audio varianta download ( MP3 arhivat) - MP3 download

Produs download (descărcabil)

Poate fi achiziționat online, prin Card bancar, SMS sau transfer bancar.  INSTRUCTIUNI DOWNLOAD 

  • 56,93 Lei
  • Preturile afisate contin TVA.
  • Preţul în puncte de recompensă: 58
    FISIER MP3

    Produs download

    Fișierul intră automat

    în contul dumneavoastra de client.

Adaugă in Wishlist Compară produsul
  • Producător: ACT si Politon
  • Cod produs: taub-978-606-8739-18-2
  • Puncte de recompensă: 3
  • Disponibilitate: În Stoc

Pitch de mare succes

ACT și Politon vă pune la dispoziție audiobookul Pitch de mare succes (Pitching and closing) în varianta download. În lectura în limba română a actorului Andrei Ciopec, veți asculta cele mai bune metode pentru dezvoltarea unei afaceri și veți afla că rolul cel mai important în lumea start-up-urilor îl au pitch-urile care vă pot conduce spre parteneriate de real succes. Pe durata a 11 ore, autorii Alexander Taub și Ellen DaSilva se adresează atât antreprenorilor cu experiență cât și celor aflați la început de drum. Pitch de mare succes este un ghid care abordează teme precum implementarea și dezvoltarea celor mai bune alianțe strategice, monitorizarea metricilor de bază pentru investiții, alocarea timpului în cele mai bune parteneriate și prototipuri moderne de prezentare a afacerii în timpul propunerilor pentru a genera răspunsuri pozitive.

Dezvoltarea afacerii prin parteneriate strategice este un proces care poate lua mai multe forme. Mobilizarea echipei, tipurile de parteneriate implicate, experiența și aptitudinile care sunt necesare, toate depind de interesul și atenția companiei și de modelul ei de afacere.

Citiți mai multe informații despre cartea audio "Pitch de mare succes"

Tipuri de dezvoltare a afacerii

Există trei tipuri diferite de dezvoltare a afacerii: B2C (afacere pentru consumator), B2B (afacere pentru afacere) și B2D (afacere pentru dezvoltator).

Companiile B2C sunt orientate către consumator. Firme precum Facebook, Twitter, Foursquare, Instagram și Tumblr, funcționează în spațiul afacere pentru consumator. Pentru acestea, cheia și fundamentul succesului reprezintă o bază largă de utilizatori, iar compania își dezvoltă produsele pentru a-și satisface consumatorii. Pentru o companie B2C, obiectivul este acela de a extinde afacerea cât mai repede cu putință. Atunci când companiile nu vând un produs, cel mai adesea, consumatorul este produsul. Un exemplu excelent de monetizare tip B2C este Facebook. Site-ul de socializare a strâns sute de milioane de utilizatori înainte de a încerca serios să monetizeze. Asemănător multor altor companii tehnologice care se concentrează pe un produs de consum, în anii de început, Facebook a lucrat la dezvoltarea și perfecționarea produsul său, cultivând în același timp o puternică bază de utilizatori principali.

Sunt menționate patru întrebări care vă pot ajuta să ajungeți la o evaluare premonetizare: Există aici un comportament nou care poate angrena cel puțin 100 de milioane de oameni?; Produsul evoluează în așa fel încât să asigure sporirea fidelității oamenilor?; Dezvoltarea va fi de durată?; Dacă produsul dă randament, se pot monetiza aceste comportamente-cheie?.

Companiile B2C concep de obicei o interfață de programare a aplicației (API) de care să beneficieze și alte companii. Își cunosc baza de utilizatori și publicul datorită informațiilor strânse prin tranzacțiile cu acei utilizatori; deseori, alte companii doresc să profite de datele și de informațiile colectate de acea companie, pentru a-și concepe propriile produse terțe.

O companie B2B este aceea care își oferă serviciile altor companii, mai degrabă decât consumatorilor individuali. Funcțiile în dezvoltarea afacerii sunt puține în companiile de tip B2B, deoarece aceste firme s-au concentrat deja pe vânzarea directă către alte firme. Funcțiile obișnuite ale profesioniștilor în dezvoltarea afacerii pot fi adesea îndeplinite de șeful departamentului de vânzări sau de responsabilul cu monetizarea.

În timp ce responsabilul cu monetizarea poate să țină locul unei echipe pentru dezvoltarea afacerii, în cadrul companiilor B2B pot exista funcții care să țină oarecum de dezvoltarea afacerii, dacă postul devine solicitant pentru cineva din vânzări.

Alex Taub și Ellen DaSilva oferă ca exemplu o antrepriză cunoscută pentru implicarea în dezvoltarea afacerii alături de companii mai mici: Salesforce.

Firmele B2D sunt cele care furnizează o anumită caracteristică unui produs neafiliat. B2D este un concept pretențios, însă aceste companii ajung indirect la consumatori, care beneficiază în cele din urmă de serviciu. Companiile de tip afacere-pentru-dezvoltator își concentrează atenția pe furnizarea instrumentelor necesare către dezvoltatori, pentru ca aceștia să-și simplifice propriile procese. Secretul pentru B2D este să construiți un produs care să dea randament și un portal al dezvoltatorului, așa încât părțile interesate să obțină ușor ceea ce au nevoie și să-și integreze produsul cât mai repede cu putință.

Structura echipei de dezvoltare a afacerii

Primul jucător-cheie dintr-o echipă pentru dezvoltarea afacerii este adesea un instructor sau un supervizor general, de obicei un membru senior sau fondator al companiei şi deseori un director executiv din vârful ierarhiei. Pentru acest post este ideal ca persoana respectivă să aibă experienţă în domeniu, o reţea deja formată şi idei pentru extinderea părţii antreprenoriale a operaţiunii.Al doilea angajat nu are nevoie neapărat de experienţă. Sarcina lui este aceea de a îi asista pe acei membri ai echipei care caută în mod activ să obţină acorduri, face pitch-ul pentru produs, şi încheie acordurile. Angajaţii debutanţi pot veni aproape din orice alt domeniu şi pot beneficia de pe urma diverselor aptitudini pe care le au. Mai important este că membrul debutant din echipa pentru dezvoltarea afacerii şi fon¬datorul sau şeful echipei pentru dezvoltarea afacerii au o relaţie profesională strânsă. De obicei, membrul echipei cu mai multă experienţă îl ia sub aripa sa pe angajatul debutant, ca să deprin¬dă cunoştinţele necesare pentru a conduce în cele din urmă o parte din afacere. Angajatul debutant va începe să înveţe de la liderul echipei, iar cu cât face asta mai rapid, cu atât mai mari sunt şansele sale de succes. Direcţia echipei pentru dezvoltarea afacerii trebuie stabilită de directorul de operaţiuni, de directorul general sau de un vicepreşedinte în dezvoltarea afacerii. Este important ca toţi membrii echipei să se afle în acelaşi loc, în aceleaşi birouri, zi de zi.

În cazul promotorului pentru dezvoltare, sarcina sa este aceea de a face legătura cu partenerii și cu alți posibili colaboratori la nivelul integrării tehnice, ca să ofere indicații practice pentru folosirea platformei companiei, accesând interfața pentru programarea aplicației (API) sau dezvoltând programe ajutătoare pentru a grăbi integrarea.

Dezvoltarea afacerii și vânzările

Cea mai mare diferență dintre dezvoltarea afacerii și vânzări este aceea că dezvoltarea precedă vânzările în procesul de extindere a unei companii și a unei afaceri. În acest audiobook, Matt Van Horn (fost vicepreședinte pentru afaceri la Path și la Digg) este citat spunând în glumă: „Dezvoltarea afacerii înseamnă vânzări fără normă de lucru. Eu văd specialistul în dezvoltarea afacerii ca pe o persoană care rezolvă problemele antreprenoriale ale unei organizații, care deseori lucrează la proiecte greu de evaluat, însă și la multe mai ușor de evaluat. Per ansamblu, rezolvă lucrurile; soluționează problemele.” La cel mai elementar nivel, dezvoltarea afacerii necesită puțină creativitate. Vânzările, pe de altă parte, necesită un model deja existent, care s-a dovedit eficient în mai multe acorduri și care să poată fi reprodus rapid de o echipă de angajați.

Cuvântul vânzare poate fi interşanjabil cu pitching, acţiune realizată de obicei de oricine prezintă sau conduce parteneria¬tul. Această persoană ar putea fi fondatorul sau liderul în dezvol¬tarea afacerii, însă este aproape întotdeauna cineva care are o perspectivă holistică asupra companiei şi a afacerii.

Networking

Networking-ul este o componentă majoră în dezvoltarea afacerii (BD – Business Development). Este necesară asocierea cu alte persoane, cu alte companii şi organizaţii pentru îmbunătăţirea reciprocă a produselor şi a serviciilor. Conform autorilor, networking-ul este atât o artă, cât şi o ştiinţă, şi există anumite tipuri de networking care îi ajută pe profesio¬niştii în dezvoltarea afacerii, altfel decât pe cei din alte domenii.

Primul pas spre un networking de succes este să hotărâţi care sunt evenimentele potrivite la care trebuie să luaţi parte.

Iată câţiva factori importanţi pentru succesul la un eveniment de networking:


  • Păstraţi-vă concentrarea şi găsiţi oamenii pe care i-aţi identificat dinainte
  • Prezentarea să fie incitantă şi memorabilă
  • Lăsaţi-vă purtaţi de val şi cunoaşteţi oameni noi, mai ales figuri noi, neaşteptate, pe care nu le recunoaşteţi
  • Absenţii sunt oportunităţi pentru a recupera offline
  • Să nu întrerupeţi absolut niciodată
  • Cereţi cărţi de vizită şi purtaţi şi voi câteva

Mulţi dintre profesioniştii în BD şi fondatorii despre care se menţionează în audiobook, au început prin blogging. În general, blogurile sunt modalităţi creative de a vă exprima opiniile despre lumea din jurul vostru, prin care puteţi deveni experţi într-un anumit domeniu. Pe lângă scrierea pe blogul personal, trebuie să vă implicaţi şi pe blogurile altora, rămânând activi la secţiunea de comentarii.

API și Dezvoltarea afacerii

API înseamnă application programming interface (interfață pentru programarea aplicației) și servește ca portal pe care dezvoltatorii terți îl pot folosi pentru a adăuga funcții pe o platformă. Prin intermediul unui API, un dezvoltator este capabil să extragă informația sau funcționalitatea disponibilă, pe care să o poată utiliza pentru propria aplicație.

API este ceva comun în cadrul companiilor B2C, aceste organizații deținând informații despre consumatori la care alți dezvoltatori ar dori să aibă acces. La firmele de tip B2D, API se axează pe funcționalitate. Companiile au nevoie de API pentru a cultiva o comunitate de dezvoltatori, care în cele din urmă le permite companiilor să-și extindă capacitatea platformei. Un alt motiv al necesității interfeței pentru programarea aplicației este legat de monetizare. Uneori, API-urile ca servicii sunt gratuite, dar când sunt monetizate de alte companii, entitatea de origine solicită redevență sau un procent din profituri.

Parteneriatele bazate pe partajarea de informații sunt întemeiate pe faptul că acea companie are un API utilizabil, care atrage dezvoltatori și consumatori să o dezvolte. API-urile ajută la pitching și la încheierea de acorduri și constituie o mare parte din viitorul dezvoltării afacerii legate de produs.

Lansarea acordurilor și menținerea lui în vigoare

Odată ce ați semnat un acord, este timpul să lansați parteneriatul. Acest lucru reprezintă finalizarea strategiilor de lansare și logistică și obținerea a cât mai mult din parteneriat. Când lansați un parteneriat, de obicei stabiliți o dată sau o oră la care acordul va intra în vigoare, iar acea numărătoare in¬versă vă ajută pe voi şi pe partener să lucraţi contracronometru ca să stabiliţi planificarea pentru ceea ce trebuie îndeplinit.

Menținerea în vigoare a acordului este definită în sens larg ca asigurarea că integrarea produsului, parteneriatul de lansare sau strategia de monetizare este cu adevărat implementată după cum se stipulează în acordul încheiat.

Colaborarea cu firme mari

Mulţi profesionişti văd colaborarea cu firme mari ca pe o experienţă râvnită. Acordul potrivit cu o companie mare, vă poate duce la următorul nivel compania sau produsul, mai repede decât strângerea de fonduri şi presa favorabilă la un loc. Ca să vă puteţi face loc prin birocraţia unei companii mari, fie trebuie să aveţi un produs pe care compania îl doreşte sau de care are nevoie, fie trebuie să convingeţi compania că deţineţi ceva ce este valoros.

Veți afla detalii despre colaborarea cu presa, strategia „partenerului de lansare” şi multe alte poveşti ale unor antreprenori de succes.

Siteul oficial al produsului Pitching and closing îl puteţi accesa AICI.

Dylan Smith, director financiar la Box: „Pitch de mare succes face o treabă fenomenală în a-ți oferi o perspec¬tivă din culisele câtorva dintre cele mai mari acorduri încheiate în do¬meniul dezvoltării afacerii în ultima vreme. Taub şi DaSilva se folosesc de experţi pentru a oferi contexte suplimentare conceptelor lor și fac acest lucru obținând un efect extraordinar. Oricine va citi această carte va rămâne cu o înţelegere profundă asupra dezvoltării afacerii în lumea start-up-urilor.”

Reshma Saujani, fondatoare a organizației Girls Who Code: „Din experienţa mea, dezvoltarea afacerii reprezintă o serie de deprin¬deri esenţiale, indiferent dacă deschizi o firmă, candidezi pentru o funcție publică sau închei o vânzare. Pitch de mare succes este un ghid funda¬mental pentru tot ceea ce vrei să afli despre cum poţi să construieşti parteneriate importante.”

Laurie Racine, membră a consiliului director al Creative Commons: „Alex Taub şi Ellen DaSilva au scris cartea fundamentală a dezvoltării afacerii pe tărâmul start-up-urilor – o expunere bine documentată şi ușor accesibilă a celor mai bune practici şi ponturi în domeniu, de la oameni care sunt lideri în demararea și încheierea unor acorduri ce de¬finesc câteva dintre cele mai antrenante companii noi din peisaj.”

Kathryn Minshew, CEO la The Muse: „Dezvoltarea afacerii seamănă puţin cu motoarele cu reacţie: toată lu¬mea ştie că sunt importante pentru zbor, însă cei mai mulţi nu ştiu exact cum funcţionează. Alex şi Ellen ne-au făcut tuturor un incredibil serviciu prin acest ghid concis şi practic pentru o dezvoltare fructuoasă a aface¬rii. O carte care trebuie citită de oricine din domeniu.”

Principiile succesuluiAudiobookul Principiile succesului (The Success Principles), de Jack Canf..
93,42 Lei
Fără TVA: 78,51 Lei
Principiile succesului Principiile succesului (The Success Principles), audiobook disponibil la ACT ..
128,00 Lei
Fără TVA: 121,91 Lei
ACT şi Politon vă prezintă Curs de pierdere în greutate (A course in weight loss), un audi..
56,20 Lei
Fără TVA: 47,23 Lei
Fii propriul tău şaman (Be your own shaman) a autoarei Deborah King, un nou audiobook disponibi..
42,32 Lei
Fără TVA: 35,57 Lei
101 căi de a-ţi transforma viaţa (101 Ways to Transform Your Life) audiobookul lui Wayne W. Dyer vin..
16,66 Lei
Fără TVA: 14,00 Lei
Povestea ta este magică iar sensul ei îl descoperim din mersCartea de dezvoltare personală ”Harta – ..
55,94 Lei
Fără TVA: 47,01 Lei
Fii coios Audiobookul Fii coios (Grow a pair) vă este oferit de către ACT și Politon și în varianta ..
28,46 Lei
Fără TVA: 23,92 Lei
Ia inițiativa Ia inițiativa (Stepping Up), audiobook publicat de ACT și Politon în limba română, v..
28,05 Lei
Fără TVA: 23,57 Lei
Cel mai mare secret dintre toate ACT și Politon vă oferă audiobookul Cel mai mare secret dintre toa..
22,85 Lei
Fără TVA: 19,21 Lei
Tu conduci afacereaACT și Politon vă invită să studiați principiile managementului profesionist, gân..
28,05 Lei
Fără TVA: 23,57 Lei
Este deja arhicunoscut faptul că înlocuirea angajaților unei firme atrage după sine costuri consid..
55,46 Lei
Fără TVA: 46,61 Lei
Alege-te pe tine însuțiACT și Politon vă oferă audiobookul Alege-te pe tine însuți (Choose Yourself)..
58,00 Lei
Fără TVA: 55,24 Lei
Prefață de Eusebiu Burcaș:Sunt deopotrivă onorat și bucuros că am fost invitat de editorul acestei c..
68,00 Lei
Fără TVA: 64,76 Lei
Editura ACT şi Politon prezintă un titlu de meditaţie, disponibil în limba română şi în format aud..
22,00 Lei
Fără TVA: 20,95 Lei
Curs de pierdere în greutateCurs de pierdere în greutate (A course in weight loss) vă va purta într-..
34,00 Lei
Fără TVA: 32,38 Lei
Esențialismul este despre cum să faceți ce trebuie, nu despre cum să faceți mai multe. Este despre a..
48,00 Lei
Fără TVA: 45,71 Lei
EU SUNT Dorinţe împlinite (I AM: Wishes Fulfilled)  a fost numit cel mai puternic instrument de..
15,54 Lei
Fără TVA: 13,06 Lei
Cele 7 obișnuințe ale copiilor fericiți (The 7 Habits of Happy Kids), de Sean Covey, este o carte ex..
48,00 Lei
Fără TVA: 45,71 Lei
101 căi de a-ți transforma viața Audiobookul 101 căi de a-ţi transforma viaţa (101 Ways to Transfo..
22,00 Lei
Fără TVA: 20,95 Lei
Meditaţie profundă pentru vindecare (Deep Meditation for Healing), este o carte audio în limba român..
22,00 Lei
Fără TVA: 20,95 Lei
Poți fi fericit orice s-ar întâmplaACT și Politon vă oferă cartea de dezvoltare personală, Poți fi f..
19,00 Lei
Fără TVA: 18,10 Lei
EU SUNT Dorinţe împlinite (I AM: Wishes Fulfilled)  a fost numit cel mai puternic instrument de..
22,00 Lei
Fără TVA: 20,95 Lei
Dorinţe împlinite - cum să stăpânim arta manifestării (Wishes Fullfiled) a lui Wayne W. Dy..
45,00 Lei
Fără TVA: 42,86 Lei
Editura ACT şi Politon a lansat audiobookul O poveste magică (The magic story), una dintre cele mai ..
19,00 Lei
Fără TVA: 18,10 Lei