Pitch de mare succes - Alex Taub & Ellen DaSilva | Carti audio | Business
Pitch de mare succes - Tot ce trebuie să știi despre dezvoltarea afacerii; Alex Taub; Ellen DaSilva; carte audio (CD MP3)

ASCULAȚI GRATUIT UN FRAGMENT

Vă abonati și primiți CADOU 15% la prima comandă:

Gratuit peste 150 de ore!

Descărcați de AICI aplicația noastră.

ACT si Politon
Tipuri de produseAudiobook
Durata/Lectura11 ore/Andrei Ciopec

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Pitch de mare succes - Tot ce trebuie să știi despre dezvoltarea afacerii; Alex Taub; Ellen DaSilva; carte audio (CD MP3) - Audiobook

Livrare prin curier rapid (GLS) in 24-48 ore

Taxa unică de transport este 9 lei

  • 78,00 Lei
  • Preturile afisate contin TVA.
  • Preţul în puncte de recompensă: 78
    0751066694

    Comenzi telefonice (8-17)

    TRANSPORT GRATUIT

    pt. comenzi mai mari de 150 lei

Adaugă in Wishlist Compară produsul
  • Producător: ACT si Politon
  • Cod produs: Taub-978-606-8739-17-5
  • Puncte de recompensă: 5
  • Disponibilitate: În Stoc

Pitch de mare succes

Pitch de mare succes (Pitching and Closing), cartea autorilor Alexander Taub și Ellen DaSilva, lansată în Statele Unite ale Americii în format tipărit în anul 2014, este un audiobook de dezvoltare și implementare a afacerilor, disponibil în limba română la editura ACT și Politon. Acesta prezintă cele mai bune metode pentru dezvoltarea unei afaceri și ne arată că rolul cel mai important în lumea start-up-urilor îl au pitch-urile care ne pot conduce spre parteneriate de real succes. Pe durata celor 11 ore de audiție, în lectura actorului Andrei Ciopec, veți înțelege de ce acest audiobook este un adevărat ghid ce se adresează atât antreprenorilor cu experienţă, cât şi celor aflaţi la început de drum. Sunt abordate teme precum implementarea și dezvoltarea celor mai bune alianțe strategice de succes, monitorizarea parametrilor de bază pentru investiții, gestionarea factorului-timp în cele mai bune parteneriate și prototipuri moderne de prezentare a business-ului în cadrul propunerilor, pentru a genera răspunsuri pozitive.

Citiţi mai multe informaţii despre cartea audio Pitch de mare succes

Cartea audio Pitch de mare succes vă informează cu privire la ultimele proceduri din lumea afacerilor și vă exemplifică felul în care au reușit corporațiile să se dezvolte atât de mult în ultimul deceniu. Secretul este că acestea au profitat ani la rând și au investit în cele mai bune strategii de dezvoltare financiară. Afacerile care se plasează în topuri se ghidează după cele mai optime tactici de dezvoltare cunoscute, prezentate în audiobook. În prezent, experții în lansarea unui start-up se ghidează după surse sigure pentru a perfecționa strategiile de parteneriat și pentru a oferi noi oportunități care să plaseze o companie în topuri.

Pitch de mare succes vă oferă măsuri concrete de acțiune pentru a dobândi cele mai utile aptitudini necesare pe piața afacerilor de astăzi. Scris în termeni practici, cartea audio vă ghidează pașii astfel încât să creșteți și să faceţi vizibil un produs al companiei, să vă construiţi o rețea profesională, să implementaţi ofertele de aprovizionare, să gestionați corect un refuz sau să vă mențineţi calmul când încheiaţi oferte care implică sume mari de bani sau responsabilități care, inițial, pot părea copleșitoare.Aprofundând, descoperiţi că, în esență și la cel mai înalt nivel, dezvoltarea unei afaceri presupune trei nivele. Primul vizează procesul de marketing, vânzări și dezvoltarea strategiilor. Cel de-al doilea se axează pe consolidarea relațiilor cu partenerii și crearea altora noi. Iar ultimul și poate cel mai important este reprezentat de tranzacțiile și fluxul lor regulat (concretizat în vânzări). Toate acestea sunt metodic detaliate în cele cinci părți ale audiobookului.

ACT şi Politon vă oferă și posibilitatea de a descărca gratuit și asculta o oră din acest ghid care se ridică la cele mai înalte standarde profesionale.

Tipuri de dezvoltare a unei afaceri

În cadrul audiobookului sunt prezentate trei tipuri de dezvoltare a afacerii.

B2C (business-to-consumer/afacere-pentru-consumator) se referă la companiile care sunt orientate spre consumator ‒ acele companii care tratează direct cu cei care cumpără produse sau folosesc servicii. Modelele de venituri pentru astfel de companii sunt publicitatea şi vânzarea de bunuri şi servicii către consumatori. Atunci când aceste companii nu vând un produs, de cele mai multe ori, consumatorul este produsul.

Companiile B2B (business-to-business/afacere-pentru-afacere) sunt acelea care îşi oferă serviciile altor companii. Când o companie B2B are un portofoliu mare de clienţi, angajaţi în iniţiative importante cu departamentul de conducere sau cu produsul companiei, uneori este nevoie de persoane care să gestioneze relaţiile cu aceşti clienţi.

Firmele de tipul B2D (business-to-developer/afacere-pentru-dezvoltator) sunt exemple de companii care îşi concentrează atenţia pe furnizarea instrumentelor necesare către dezvoltatori, pentru ca aceştia să-şi simplifice propriile procese.

Structura echipei de dezvoltare

În Pitch de mare succes găsiți totodată prezentată structura echipei de dezvoltare.

Primul jucător-cheie dintr-o echipă pentru dezvoltarea afacerii este adesea un instructor sau un supervizor general, de obicei un membru senior sau fondator al companiei şi deseori un director executiv de la vârful ierarhiei. Pentru acest post este ideal ca persoana respectivă să aibă experienţă în domeniu, o reţea deja formată şi idei pentru extinderea părţii antreprenoriale a operaţiunii.Al doilea angajat nu are nevoie neapărat de experienţă. Sarcina lui este aceea de a-i asista pe acei membri ai echipei care caută în mod activ să obţină acorduri, face pitch-ul pentru produs şi încheie acordurile. Angajaţii debutanţi pot veni aproape din orice alt domeniu şi pot beneficia de pe urma diverselor aptitudini pe care le au. Mai important este că membrul debutant din echipa pentru dezvoltarea afacerii şi fon¬datorul sau şeful echipei pentru dezvoltarea afacerii au o relaţie profesională strânsă. De obicei, membrul echipei cu mai multă experienţă îl ia sub aripa sa pe angajatul debutant, ca să deprin¬dă cunoştinţele necesare pentru a conduce în cele din urmă o parte din afacere. Angajatul debutant va începe să înveţe de la liderul echipei, iar cu cât face asta mai rapid, cu atât mai mari sunt şansele sale de succes. Direcţia echipei pentru dezvoltarea afacerii trebuie stabilită de directorul de operaţiuni, de directorul general sau de un vicepreşedinte în dezvoltarea afacerii.Este important ca toţi membrii echipei să se afle în acelaşi loc, în aceleaşi birouri, zi de zi.

Cine face pitch-ul?

Cuvântul vânzare poate fi interşanjabil cu pitching, acţiune realizată de obicei de oricine prezintă sau conduce parteneria¬tul. Această persoană ar putea fi fondatorul sau liderul în dezvol¬tarea afacerii, însă este aproape întotdeauna cineva care are o perspectivă holistică asupra companiei şi a afacerii.

Networking

Networking-ul este o componentă majoră în dezvoltarea afacerii (BD – Business Development). Este necesară asocierea cu alte persoane, cu alte companii şi organizaţii pentru îmbunătăţirea reciprocă a produselor şi a serviciilor. Conform autorilor, networking-ul este atât o artă, cât şi o ştiinţă, şi există anumite tipuri de networking care îi ajută pe profesio¬niştii în dezvoltarea afacerii, altfel decât pe cei din alte domenii.

Primul pas spre un networking de succes este să hotărâţi care sunt evenimentele potrivite la care trebuie să luaţi parte.

Iată câţiva factori importanţi pentru succesul la un eveniment de networking:


  • Păstraţi-vă concentrarea şi găsiţi oamenii pe care i-aţi identificat dinainte
  • Prezentați-vă într-un mod incitant şi memorabil
  • Lăsaţi-vă purtaţi de val şi cunoaşteţi oameni noi, mai ales figuri noi, neaşteptate, pe care nu le recunoaşteţi
  • În cazul absenților, există posibilitatea de a recupera online
  • Să nu întrerupeţi absolut niciodată pe cineva atunci când vorbește
  • Cereţi și oferiți cărţi de vizită

Pe lângă evenimentele specifice la care este indicat să luați parte, există și forme alternative de networking. Mulţi dintre profesioniştii în BD şi fondatorii menţionați în acest audiobook au început prin blogging. În general, blogurile sunt modalităţi creative de a vă exprima opiniile despre lumea din jurul vostru, de a menține o prezență puternică în mediul online și chiar de a deveni experţi într-un anumit domeniu. Pe lângă blogul personal, trebuie să vă implicaţi şi pe blogurile altora, rămânând activi la secţiunea de comentarii.

Mai multe detalii despre networking aflați în audiobookul Pitch de mare succes.

API şi BD

API ‒ application programming interface (interfaţă pentru programarea aplicaţiei) ‒ serveşte ca portal pe care dezvoltatorii terţi îl pot folosi pentru a adăuga funcţii pe o platformă. Prin intermediul unui API, un dezvoltator poate extrage informaţia sau funcţionalitatea disponibilă, pe care să o poată utiliza pentru propria aplicaţie.

API ajută la accelerarea parteneriatelor între două companii. Funcţionează cel mai bine în cadrul parteneriatelor strategice când interfaţa pentru programare este accesibilă, uşor de înţeles şi utilizabilă.

De ce au nevoie companiile de API? În primul rând, prin conceperea unui API se cultivă o comunitate de dezvoltatori. În al doilea rând, API este folosit pentru monetizare.

Despre monetizare aflaţi mai multe detalii în Pitch de mare succes.

API-urile ajută la pitching şi la încheierea de acorduri şi constituie o mare parte din viitorul dezvoltării afacerii legate de produs. Trebuie să ţineţi cont că API-ul face parte dintr-o strategie mai amplă, care va dezvolta în cele din urmă afacerea.

O carieră în dezvoltarea afacerii

Autorii vă recomandă să descoperiţi domenii incitante şi în curs de dezvoltare, care asigură potenţial pentru oportunităţi de locuri de muncă şi dezvoltare profesională. Posibilităţiile sunt nenumărate: educaţie, modă, sistemul de sănătate, plăţi, sistemul social sau local, domeniul foto, video. Odată întreprinsă cercetarea, este momentul să începeţi să faceţi networking.

Unul dintre secretele privind cele mai bune locuri de muncă este că ele nu sunt niciodată publice. O cale de a vă remarca de timpuriu este să lucraţi ca stagiar pentru o companie, într-o funcţie în dezvoltarea afacerii.

Ca debutant în BD, aveţi sarcina de a-l sprijini pe şeful departamentului de dezvoltare a afacerii sau pe superiorul direct.

Un alt drum pentru cei care îşi încep cariera cu funcţii în dezvoltarea afacerii este să ajungă să-şi fondeze propria companie. Nu este ceva neobişnuit, de vreme ce aptitudinile necesare pentru dezvoltarea afacerii şi parteneriate sunt antreprenoriale şi reprezintă o bază importantă pentru a înţelege cum să organizaţi şi să conduceţi o companie.

Idei interesante şi care v-ar putea inspira în acest sens puteţi găsi ascultând acest audiobook.

Identitatea digitală

Puteți învăţa cum să vă creaţi identitatea digitală. În start-up-uri, dezvoltarea afacerii are loc în cea mai mare parte folosind tehnologia. Fiţi activi pe Twitter. Aceasta este o platformă socială unde se regăsesc cei mai mulţi dintre pionierii şi liderii de opinie din lume. Este esenţial să deţineţi câteva nume de domenii. Aşadar, obţineţi şi menţineţi site-uri. Mulţi oameni creează chiar un brand în jurul identităţii lor. Asiguraţi-vă că achiziţionaţi următoarele site-uri: NumeÎntreg.com, NumeÎntregAlternativ.com, NumeleTăuÎntreg.oricegazdădeblog.com. Blogul este cel mai deschis mecanism pentru exprimarea unei opinii sau menţinerea unei prezenţe digitale.

Patru reguli de aur ale parteneriatelor

Regula nr. 1: Companiile vor dori să se asocieze cu tine dacă le aduci bani.Cel mai comun tip de parteneriat este acela care oferă oportunităţi potenţiale de venituri pentru una sau ambele părţi contractante, veniturile fiind motivul sau tema centrală a parteneriatului.

Regula nr. 2: Companiile se vor asocia cu tine dacă le poţi ajuta să economisească bani.Toate companiile, chiar şi cele renumite, doresc să economiseacă bani. Ca şi în cazul clasic în afaceri, companiile care stabilesc că nu este sănătos din punct de vedere financiar să conceapă produsul şi să crească veniturile vor căuta soluţii externe în acest scop.

Regula nr. 3: Companiile se vor asocia cu tine dacă le poţi ajuta să-şi extindă baza de utilizatori.Ca şi în cazul primului tip de parteneriat, compania ar trebui să poată demonstra că o alianţă va aduce beneficii ambelor părţi şi le va ajuta pe amândouă să se dezvolte. Spre exemplu, un partener îşi extinde baza de utilizatori, iar celuilalt îi cresc veniturile.

Regula nr. 4: Companiile vor dori să se asocieze cu tine dacă le poţi ajuta să-şi îmbunătăţească produsul.Acest lucru se întâmplă când o companie oferă o soluţie pentru un produs, iar posibilii parteneri ar prefera mai degrabă să integreze acea soluţie decât să conceapă ei înşişi una similară.

Odată ce aţi semnat un acord, trebuie lansat parteneriatul. În audiobookul Pitch de mare succes, autorii prezintă etapele lansării acordurilor: prelansarea, cum convingeţi partenerii să efectueze teste de verificare, cum lansaţi şi anunţaţi un parteneriat, cum lansaţi parteneriate de brand şi distribuţie, precum și efectele compuse ale lansării parteneriatelor.

Prezentările – cele mai bune practici

În lumea afacerilor, oamenii se prezintă unii altora, însă prezentările sunt de obicei solicitate de una din părţi şi rareori de amândouă. O prezentare pe neaşteptate nu este întotdeauna apreciată şi poate crea confuzie, de aceea eticheta este foarte importantă aici. Singura situaţie în care nu este nevoie să o întrebaţi pe una din părţi dacă vrea să fie prezentată este dacă sunteţi prieten cu acea persoană sau dacă lucraţi cu ea în fiecare zi.

Există câţiva paşi pe care trebuie să îi faceţi pentru a ajunge în faţa oamenilor pe care nu îi cunoşteţi: Obţineţi o prezentare cordială, participaţi la acelaşi eveniment, trimiteţi un e-mail, scrieţi pe Twitter, telefonați persoanei în cauză. O chestiune de subtilitate și eleganță la acest capitol este să faceţi prezentările fără ca una sau ambele părţi să ştie că aceasta urmează să se aibă loc.

Perseverenţa

Perseverenţa este o calitate esenţială în lumea companiilor care se mişcă într-un ritm alert. Aceasta ia mai multe forme, în funcţie de personalitatea şi de îndrăzneala voastră, dar întotdeauna implică accelerarea demersurilor în vederea încheierii acordurilor. Maxine Friedman, fost şef al departamentului pentru dezvoltarea afacerii la Contently, este de părere că există un echilibru fin între perseverenţă şi insistenţă şi că poate fi enervant dacă treci de acea linie.

Încrederea în sine este un alt element important. Când vorbiţi, indiferent cât de multe ştiţi despre subiect, ar trebui să existe o convingere în voce care să îi facă şi pe ceilalţi să creadă ceea ce aud.

Un interviu cu autorii audiobookului puteţi urmari accesând linkul următor: Interviu

Colaborarea cu firme mari

Mulţi profesionişti văd colaborarea cu firme mari ca pe o experienţă râvnită. Acordul potrivit cu o companie mare vă poate duce compania sau produsul la următorul nivel, mai repede decât strângerea de fonduri şi presa favorabilă la un loc. Ca să vă puteţi face loc prin birocraţia unei companii mari, fie trebuie să aveţi un produs pe care compania îl doreşte sau de care are nevoie, fie trebuie să convingeţi compania că deţineţi ceva ce este valoros.

În cadrul audiobookului aflaţi detalii despre colaborarea cu presa, strategia „partenerului de lansare” şi multe alte poveşti ale unor antreprenori de succes.

Site-ul oficial al produsului Pitching and closing poate fi accesat AICI.

Paul Murphy (CEO la Dots şi partener în cadrul companiei Betaworks): „Nu m-am gândit vreodată că aş putea citi o carte care nu numai că arată cât de plin de nuanţe poate fi domeniul dezvoltării afacerii, însă totodată oferă efectiv ceea ce este necesar pentru ca echipele mici şi mari să îşi dezvolte afacerile prin parteneriat. Impresionant şi plăcut ca lectură.”

Adam Bain (Preşedinte pentru venituri globale la Twitter): „Această carte trebuie citită de oricine activează în domeniul transformării relaţiilor profesionale în parteneriate strategice solide.”

Kathryn Minshew (CEO al companiei The Muse): „Dezvoltarea afacerii seamănă puţin cu motoarele cu reacţie: toată lumea ştie că sunt importante pentru zbor, însă cei mai mulţi nu ştiu exact cum funcţionează. Alex şi Ellen ne-au făcut tuturor un incredibil serviciu prin acest ghid concis şi practic pentru o dezvoltare fructuoasă a afacerii. O lectură obligatorie pentru toţi cei care activează în domeniu.”

Laurie Racine (Membră a consiliului director, Creative Commons): „Alex Taub şi Ellen DaSilva au scris cartea fundamentală a dezvoltării afacerii pe tărâmul start-up-urilor – o expunere bine documentată şi uşor accesibilă a celor mai bune practici şi ponturi în domeniu, de la oameni care sunt lideri în demararea si încheierea unor acorduri ce definesc câteva dintre cele mai antrenante companii noi din peisaj.”

Şcoala vieţiiACT și Politon vă aduce cartea de memorii şi dezvoltare personală a legendarului om de ..
29,00 Lei
Fără TVA: 27,62 Lei
Fiecare poveste din acest volum devenit clasic a fost atent selecţionată şi ilustrează ceea ce putem..
30,00 Lei
Fără TVA: 28,57 Lei
101 căi de a-ți transforma viața Audiobookul 101 căi de a-ţi transforma viaţa (101 Ways to Transfo..
22,00 Lei
Fără TVA: 20,95 Lei
Am iubit pătimirea ACT și Politon vă propune Am iubit pătimirea, audiobook în lectura actorului Nae..
49,00 Lei
Fără TVA: 46,67 Lei
Cele cinci secrete pe care trebuie să le descoperi înainte de a muri"Dacă vrei să stii secre..
48,00 Lei
Fără TVA: 45,71 Lei
Cum gândește omul ACT și Politon vă propune Cum gândește omul (As A Man Thinketh), un audiobook al ..
23,00 Lei
Fără TVA: 21,90 Lei
Cum să creezi adevărata prosperitateACT și Politon vă propune Cum să creezi adevărata prosperitate (..
38,00 Lei
Fără TVA: 36,19 Lei
Fii coiosACT și Politon vă oferă cartea audio, în limba română, Fii coios: cum să nu mai fii o victi..
39,00 Lei
Fără TVA: 37,14 Lei
Povestea ta este magică iar sensul ei îl descoperim din mersCartea de dezvoltare personală ”Harta – ..
68,00 Lei
Fără TVA: 64,76 Lei
Hectare de diamanteACT și Politon vă propune clasica prelegere Hectare de diamante (Acres of Diamond..
26,00 Lei
Fără TVA: 24,76 Lei
Ia iniţiativaIa iniţiativa (Stepping Up), de John Izzo, este un audiobook apărut la ACT şi Po..
39,00 Lei
Fără TVA: 37,14 Lei
Prefață de Eusebiu Burcaș:Sunt deopotrivă onorat și bucuros că am fost invitat de editorul acestei c..
68,00 Lei
Fără TVA: 64,76 Lei
Editura ACT şi Politon prezintă audiobookul Meditaţie pentru autovindecare (Meditation for Personal ..
22,00 Lei
Fără TVA: 20,95 Lei
Cartea scrisă de Dr. Wayne W. Dyer, „Există o soluție spirituală pentru orice problemă” (There's a S..
49,00 Lei
Fără TVA: 46,67 Lei
Curs de pierdere în greutateCurs de pierdere în greutate (A course in weight loss) vă va purta într-..
34,00 Lei
Fără TVA: 32,38 Lei
Cele 7 obișnuințe ale copiilor fericiți (The 7 Habits of Happy Kids), de Sean Covey, este o carte ex..
48,00 Lei
Fără TVA: 45,71 Lei
Esențialismul este despre cum să faceți ce trebuie, nu despre cum să faceți mai multe. Este despre a..
48,00 Lei
Fără TVA: 45,71 Lei
101 căi de a-ți transforma viața Audiobookul 101 căi de a-ţi transforma viaţa (101 Ways to Transfo..
22,00 Lei
Fără TVA: 20,95 Lei
EU SUNT Dorinţe împlinite (I AM: Wishes Fulfilled)  a fost numit cel mai puternic instrument de..
15,54 Lei
Fără TVA: 13,06 Lei
Meditaţie profundă pentru vindecare (Deep Meditation for Healing), este o carte audio în limba român..
22,00 Lei
Fără TVA: 20,95 Lei
Poți fi fericit orice s-ar întâmplaACT și Politon vă oferă cartea de dezvoltare personală, Poți fi f..
19,00 Lei
Fără TVA: 18,10 Lei
EU SUNT Dorinţe împlinite (I AM: Wishes Fulfilled)  a fost numit cel mai puternic instrument de..
22,00 Lei
Fără TVA: 20,95 Lei
Dorinţe împlinite - cum să stăpânim arta manifestării (Wishes Fullfiled) a lui Wayne W. Dy..
45,00 Lei
Fără TVA: 42,86 Lei