Pitch de mare succes - Alex Taub & Ellen DaSilva | eBook | Business
Pitch de mare succes - Tot ce trebuie să știi despre dezvoltarea afacerii, încheierea acordurilor; Alex Taub; Ellen DaSilva; eBook (PDF)

CITIȚI GRATUIT UN FRAGMENT

 

 

CITIȚI GRATUIT UN FRAGMENT

Gratuit peste 150 de ore!

Descărcați de AICI aplicația noastră.

ACT si Politon
Tipuri de produseeBook

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Produsele download se găsesc în contul dumneavoastră de pe site, la rubrica Descărcări.

Tutorial video AICI

 

 

Trei pași de urmat pentru a descărca produsul/produsele cumpărat/e:

 

 

PASUL 1 - Click pe numele dumneavoastră. Dacă numele nu apare, atunci este necesară autentificarea/logarea pe site.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PASUL 2 - Click pe rubrica Descărcări pentru a vedea produsele download cumpărate

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PASUL 3 - Click pe butonul albastru din dreptul produsului pentru a-l descărca

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Acum produsul se va descărca.

 

Plata prin SMS poate fi făcută doar dacă valoarea comenzii nu depășește 20 de euro. Pentru sume mai mari sunt disponibile metodele de plată prin Card bancar sau PayPal.

 

 

 

 

Pitch de mare succes - Tot ce trebuie să știi despre dezvoltarea afacerii, încheierea acordurilor; Alex Taub; Ellen DaSilva; eBook (PDF) - eBook

Produs download (descărcabil)

Poate fi achiziționat online, prin Card bancar, SMS sau transfer bancar.  INSTRUCTIUNI DOWNLOAD 

  • 28,46 Lei
  • Preturile afisate contin TVA.
  • Preţul în puncte de recompensă: 29
    FISIER PDF

    Produs download

    Fișierul intră automat

    în contul dumneavoastra de client.

Adaugă in Wishlist Compară produsul
  • Producător: ACT si Politon
  • Cod produs: taub-978-606-8739-20-5
  • Puncte de recompensă: 2
  • Disponibilitate: În Stoc

Pitch de mare succes

ACT și Politon vă aduce o carte de dezvoltare a afacerii scrisă de Alexander Taub și Ellen DaSilva. Pitch de mare succes (Pitching and closing), în varianta ebook, vă poate ajuta în găsirea celor mai bune metode pentru dezvoltarea unei afaceri și veți descoperi că rolul cel mai important în lumea start-up-urilor îl au pitch-urile. Dezvoltarea afacerii (BD – Business Development) este procesul de marketing, vânzări și dezvoltare de strategii pentru companii. Aceasta precedă vânzările. Obiectivul vostru, ca profesioniști în dezvoltarea afacerii, este să identificați oportunitățile de extindere a afacerii, să le testați și să le implementați, să reproduceți acordurile și apoi să dezvoltați un proces standard (care în final va duce la formarea unei echipe de vânzări).

Accesați AICI site-ul oficial al cărții, unde puteți găsi informații și despre autorii Alexander Taub și Ellen DaSilva.

În dezvoltarea afacerii este necesară o viziune. A avea viziune înseamnă să fiți conștienți cu privire la posibilele asocieri, să știți dacă vorbiți cu o persoană care are o idee extraordinară și să îi faceți legătura cu altcineva care ar putea beneficia de pe urma acelei idei. Astfel se va realiza un parteneriat de succes.

Citiți mai multe informații despre cartea "Pitch de mare succes"

Cartea de față vă informează cu privire la ultimele proceduri din lumea afacerilor și vă exemplifică felul în care au reușit corporațiile să se dezvolte atât de mult în ultimul deceniu. Secretul este că acestea au profitat ani la rând și au investit în cele mai bune strategii de dezvoltare financiară. Afacerile de top se ghidează după cele mai optime tactici de dezvoltare cunoscute, prezentate în Pitch de mare succes.

Cele trei tipuri de dezvoltare a afacerii sunt: afacere-pentru-consumator, afacere-pentru-afacere și afacere-pentru-dezvoltator.

Afacerea pentru consumator (B2C – Business-to-Consumer) se referă la companiile axate spre consumator, acele companii care ratează direct cu cei care cumpără produse sau folosesc servicii. O astfel de companie are obiectivul de a extinde cât mai rapid afacerea. Modelele de venituri pentru astfel de companii sunt publicitatea şi vânzarea de bunuri şi servicii către consumatori. Atunci când aceste companii nu vând un produs, de cele mai multe ori, consumatorul este produsul.

Tipul de dezvoltare afacere pentru afacere (B2B – Business-to-Business) reprezintă acele organizații care își oferă serviciile altor companii. Spre exemplu, Salesforce, Box și Atlassian sunt companii care concep produse pentru alte antreprize. Salesforce este o firmă cunoscută pentru implicarea în dezvoltarea afacerii alături de companii mai mici. Dacă parteneriatul este de succes pentru ambele părți, Salesforce fie va continua să mențină relația, fie va achiziționa compania.

Afacerea pentru dezvoltator (B2D – Business-to-Developer) reprezintă firmele care furnizează o anumită caracteristică unui produs neafiliat. Este un concept pretențios, însă aceste companii ajung indirect la consumatori, care beneficiază în cele din urmă de serviciu. Alte afaceri funcționează ca intermediari necesari. Spre exemplu, Twilio este o companie care „permite telefoanelor, Telefoniei Internet și serviciilor de mesagerie să fie integrate în programe software online pe calculator sau dispozitive mobile”. Firme precum Airbnb, Intuit sau Hulu, folosesc Twilio pentru a își extinde ofertele și pentru a avea legătură directă cu consumatorii.

În structura echipei pentru dezvoltarea afacerii, primul jucător-cheie este adesea un instructor sau un supervizor general, de regulă un membru senior sau fondator al companiei și deseori un director executiv din vârful ierarhiei. Pentru acest post este ideal ca persoana respectivă să aibă experienţă în domeniu, o reţea deja formată şi idei pentru extinderea părţii antreprenoriale a operaţiunii. Al doilea angajat nu are nevoie neapărat de experienţă. Sarcina lui este aceea de a-i asista pe acei membri ai echipei care caută în mod activ să obţină acorduri, face pitch-ul pentru produs şi încheie acordurile. Angajaţii debutanţi pot veni aproape din orice alt domeniu şi pot beneficia de pe urma diverselor aptitudini pe care le au. Mai important este că membrul debutant din echipa pentru dezvoltarea afacerii şi fondatorul sau şeful echipei pentru dezvoltarea afacerii au o relaţie profesională strânsă. De obicei, membrul echipei cu mai multă experienţă îl ia sub aripa sa pe angajatul debutant, ca să deprindă cunoştinţele necesare pentru a conduce în cele din urmă o parte din afacere. Angajatul debutant va începe să înveţe de la liderul echipei, iar cu cât face asta mai rapid, cu atât mai mari sunt şansele sale de succes. Direcţia echipei pentru dezvoltarea afacerii trebuie stabilită de directorul de operaţiuni, de directorul general sau de un vicepreşedinte în dezvoltarea afacerii. Este important ca toţi membrii echipei să se afle în acelaşi loc, în aceleaşi birouri, zi de zi.

Dezvoltarea afacerii precedă vânzările în procesul de extindere a unei companii sau afaceri. Rolul principal al profesionistului în BD este acela de a identifica o posibilă tranzacție sau o relație și să repete acest proces de cât mai multe ori este posibil în diferite contexte. Profesioniștii în vânzări sunt angajați după ce se identifică o sursă stabilă de venituri, raportată la clienți în masă. Profesioniștii în vânzări nu identifică oportunități creative în afara domeniului lor de expertiză. În prezentul ebook aflați cum diferă dezvoltarea afacerii de vânzări în diferite tipuri de companii și cine face pitch-ul.

Networking

Pentru un networking de succes, trebuie să determinați care sunt evenimentele potrivite la care să luați parte. Timpul este prețios și nu trebuie irosit cu evenimente nepotrivite. Evenimentele profesionale de networking fac parte dintr-o serie de întâlniri periodice și oferă multe oportunități pentru a cunoaște persoanele din grupul demografic vizat. Dacă obiectivul este să construiască cea mai mare rețea cu putință, luând parte la două, trei evenimente de acest fel pe săptămână, lucrul acesta îi va ajuta pe profesioniștii în BD să fie recunoscuți și știuți de cei care le frecventează.

Este necesar, ca la un astfel de eveniment, să vă păstrați concentrarea și să găsiți oamenii pe care i-ați identificat dinainte, să vă prezentați într-un mod incitant și memorabil, să cunoașteți oameni noi, să nu întrerupeți absolut niciodată pe cineva atunci când vorbește, să cereți și să oferiți cărți de vizită. Aceștia sunt câțiva factori importanți pentru succesul la un eveniment de networking.

Laurie Racine, cofondatoare la Startl și expertă în networking, spune: „Cu toţii putem învăţa să ne antrenăm diferiţii «muşchi sociali» care fac să ne fie uşor să-i adunăm în jurul nostru pe oamenii pe care, în limbajul secolului XXI, îi numim reţeaua noastră profesională. Personal, dacă ar trebui să așez în or¬dinea importanței ce comportamente am considerat a fi mai de ajutor în construirea lumii mele conectate, aş spune următoarele:


  • Să ştii când să vorbeşti şi când să asculți. Nu contează dacă întâlneşti oameni în mediul online, la evenimente, la birou sau pur întâmplător. Este important să desco¬peri mai întâi cu ce se ocupă cealaltă persoană – care sunt interesele acelei persoane şi la ce lucrează –, iar apoi să asociezi acele informaţii cu propriul tău cadru de referinţă.
  • Fii generos şi fii colegial. Este uimitor ce se poate întâmpla când încerci să dai dovadă de generozitate. Nu sugerez că trebuie să fii un preş, dar dacă te oferi să îi prezinţi pe unii altora, şi alţii vor fi mai dispuşi să te prezinte pe tine.
  • Fii curios din punct de vedere intelectual. A fi priceput la toate nu este întotdeauna un lucru rău. Cu cât ştii mai multe despre diverse subiecte, chiar şi la nivel superficial, cu atât vei fi mai bun la asocieri mentale. Urmează materia cenuşie.
  • Fii neînfricat. Afişează-te; intră în situaţii din afara zonei tale de confort intelectual. Nu încerca să fii cea mai deşteaptă persoană din încăpere. Ce naiba, nu te teme să fii cea mai puţin informată persoană din încăpere. Fii pur şi simplu în încăpere.“

Despre formele alternative de networking și relația dintre dezvoltarea afacerii și evenimente, puteți afla mai multe în interiorul acestui ebook. De asemenea, veți găsi explicații a ceea ce înseamnă API (application programming interface) și cum lansați și atrageți utilizatori spre un API.

Menținerea unei identități digitale ține de voi și ar trebui să fie o sarcină care să vă facă plăcere. Sunt mai multe aspecte legate de identitatea digitală, însă aceasta, în general, se referă la tot ce ține de o persoană disponibilă în mediul online. Este necesar să obțineți și să mențineți site-uri, să folosiți bloguri, să creați o pagină About.me și să fiți activi pe Twitter.

Cele patru reguli de aur ale parteneriatelor sunt: Companiile vor dori să se asocieze cu voi dacă le aduceți bani; companiile se vor asocia cu voi dacă le puteți ajuta să economisească bani; companiile se vor asocia cu voi dacă le puteți ajuta să-și extindă baza de utilizatori; companiile vor dori să se asocieze cu voi dacă le puteți ajuta să-și îmbunătățească produsul.

Parteneriatele sunt inițiate atunci când o companie încearcă să obțină de la o altă companie ceva ce nu poate construi sau reuși de una singură. Există trei tipuri principale de parteneriate în care se poate încadra aproape orice acord: parteneriat de produs (parteneriat de integrare); parteneriat de brand; parteneriat de distribuție.

Una dintre cele mai mari probleme legate de parteneriate este să nu reușiți să ajungeți față în față cu persoana potrivită. Omologul ideal din cadrul unei companii cu care intenționați să vă asociați este de obicei o combinație între o persoană care vă înțelege oferta și o persoană care reprezintă o parte necesară a parteneriatului sau integrării. Identificarea persoanei potrivite poate fi asociată cu cele patru reguli de aur ale parteneriatelor menționate mai sus.

Odată ce ați semnat un acord, trebuie să lansați și să anunțați parteneriatul. De obicei, discuțiile pentru un parteneriat se desfășoară în spatele ușilor închise, dar când acordul este semnat și momentul este oportun, parteneriatul ar trebui dezvăluit.

Colaborarea cu firme mari

Mulți profesioniști văd colaborarea cu firme mari ca pe o experiență râvnită. Acordul potrivit cu o companie mare potrivită îți poate duce la un nivel superior compania sau produsul, mai repede decât strângerea de fonduri și presă favorabilă la un loc. De regulă, companiile mari sunt cotate la bursă și au venituri considerabile. Firmele mari doresc să colaboreze cu cele mai tari start-up-uri de care aud la știri sau alte forumuri publice. În acest ebook, Eric Batscha de la Knewton descrie diferențele dintre strategiile pentru dezvoltarea afacerii în cazul încheierii parteneriatelor cu firmele mici și mari: „Cea mai mare surpriză când am trecut de la a lucra în dezvoltarea afacerii în cadrul unei companii mari la a lucra într-un start-up a fost cât de greu era să obţii întrevederi. Toată lumea cunoștea brandul și numele Yahoo!. Deşi concuram cu Google şi Microsoft, Yahoo! era demn de atenţie. Destul de des, ca să obţin parteneriate pentru start-up-uri, trebuia să demonstrez credibilitatea brandului companiei mele înainte să încep măcar să vorbesc despre valoarea soluţiei noastre. Este de înţeles că nimeni nu vrea să se asocieze cu o companie despre care cred că este posibil să dea faliment în şase luni, indiferent cât de special este produsul. A trebuit să schimb aproape tot ce însemna abordarea mea pentru clădirea de parteneriate când am trecut la start-up-uri: textul şi formatul e-mailurilor, ce spuneam şi cum spuneam când vorbeam la telefon. Am început să particip la evenimente diferite şi fac networking în mod diferit. Mi-am schimbat chiar programul de lucru ca să justific paradigma nouă în care mă aflam acum la un start-up.”

Walker Williams, CEO la Teespring: „Pitch de mare succes este o carte care trebuie citită nu doar de cei din domeniul dezvoltării afacerii, ci şi de membri fondatori, directori gene¬rali sau oricine interacţionează cu posibili clienţi ori parteneri. Voi da mai multe citate din această carte decât mi-aș dori să recunosc.”

Dylan Smith, director financiar la Box: „Pitch de mare succes face o treabă fenomenală în a-ți oferi o perspectivă din culisele câtorva dintre cele mai mari acorduri încheiate în domeniul dezvoltării afacerii în ultima vreme. Taub şi DaSilva se folosesc de experţi pentru a oferi contexte suplimentare conceptelor lor și fac acest lucru obținând un efect extraordinar. Oricine va citi această carte va rămâne cu o înţelegere profundă asupra dezvoltării afacerii în lumea start-up-urilor.”

Kyle Kelly, Dezvoltarea Afacerii & Analiză la Zappos.com: „Taub şi DaSilva oferă o hartă cu îndrumări pentru succesul în dezvoltarea afacerii. De la dezvoltarea unor relaţii autentice prin networking şi până la prezentarea unor oferte de afaceri printr-o mentalitate a câştigului reciproc, Pitch de mare succes oferă un model progresiv pentru construirea unor parteneriate valoroase, crearea unei viziuni de durată şi dezvoltarea companiei. Această carte oferă o perspectivă sinceră şi aprofundată asupra gestionării delicate şi complexe a dezvoltării afacerii şi îi îndrumă pe cititori cum să transforme idei bune în parteneriate durabile.”

Kathryn Minshew, CEO la The Muse: „Dezvoltarea afacerii seamănă puţin cu motoarele cu reacţie: toată lumea ştie că sunt importante pentru zbor, însă cei mai mulţi nu ştiu exact cum funcţionează. Alex şi Ellen ne-au făcut tuturor un incredibil serviciu prin acest ghid concis şi practic pentru o dezvoltare fructuoasă a aface¬rii. O carte care trebuie citită de oricine din domeniu.”

Alege-te pe tine însuți ACT și Politon vă oferă în limba română cartea de dezvoltare personală, Ale..
24,14 Lei
Fără TVA: 20,28 Lei
Cel mai mare secret dintre toate (The Greatest Secret of All), carte disponibilă în limba română la ..
9,28 Lei
Fără TVA: 7,80 Lei
Cum să creezi adevărata prosperitate Cum să creezi adevărata prosperitate (Creating True Prosperity)..
13,45 Lei
Fără TVA: 11,30 Lei
În fascinanta carte "Harta – Cum să găseşti magia şi sensul în povestea vieţii tale" (The Map – Find..
23,87 Lei
Fără TVA: 20,06 Lei
Hectare de diamanteACT și Politon vă propune clasica prelegere Hectare de diamante(Acres of Diamonds..
5,11 Lei
Fără TVA: 4,29 Lei
Ia inițiativaCartea Ia inițiativa (Stepping Up), de John Izzo, este disponibilă în limba română și î..
13,45 Lei
Fără TVA: 11,30 Lei
Iubește-i sau îi pierzi: Cum îți păstrezi oamenii competenți; Beverly Kaye si Sharon Jordan–Evans -20%
Este deja arhicunoscut faptul că înlocuirea angajaților unei firme atrage după sine costuri consider..
31,18 Lei 24,93 Lei
Fără TVA: 20,95 Lei
Poți fi fericit orice s-ar întâmplaACT și Politon vă pune la dispoziție, în varianta ebook, Poți fi ..
14,49 Lei
Fără TVA: 12,18 Lei
Școala vieții Școala vieții este o carte de memorii, afaceri și dezvoltare personală, pe care ACT și..
18,66 Lei
Fără TVA: 15,68 Lei
Tu conduci afacerea Tu conduci afacerea, n-o lăsa pe ea să te conducă (Run your business, don’t let ..
20,84 Lei
Fără TVA: 17,52 Lei
Tu ești soluția ACT și Politon vă propune și varianta ebook în limba română a cărții..
20,75 Lei
Fără TVA: 17,44 Lei
Prefață de Eusebiu Burcaș:Sunt deopotrivă onorat și bucuros că am fost invitat de editorul acestei c..
68,00 Lei
Fără TVA: 64,76 Lei
Editura ACT şi Politon prezintă audiobookul Meditaţie pentru autovindecare (Meditation for Personal ..
22,00 Lei
Fără TVA: 20,95 Lei
Curs de pierdere în greutateCurs de pierdere în greutate (A course in weight loss) vă va purta într-..
34,00 Lei
Fără TVA: 32,38 Lei
Esențialismul este despre cum să faceți ce trebuie, nu despre cum să faceți mai multe. Este despre a..
48,00 Lei
Fără TVA: 45,71 Lei
Cartea scrisă de Dr. Wayne W. Dyer, „Există o soluție spirituală pentru orice problemă” (There's a S..
49,00 Lei
Fără TVA: 46,67 Lei
Cele 7 obișnuințe ale copiilor fericiți (The 7 Habits of Happy Kids), de Sean Covey, este o carte ex..
48,00 Lei
Fără TVA: 45,71 Lei
EU SUNT Dorinţe împlinite (I AM: Wishes Fulfilled)  a fost numit cel mai puternic instrument de..
15,54 Lei
Fără TVA: 13,06 Lei
101 căi de a-ți transforma viața Audiobookul 101 căi de a-ţi transforma viaţa (101 Ways to Transfo..
22,00 Lei
Fără TVA: 20,95 Lei
Meditaţie profundă pentru vindecare (Deep Meditation for Healing), este o carte audio în limba român..
22,00 Lei
Fără TVA: 20,95 Lei
Poți fi fericit orice s-ar întâmplaACT și Politon vă oferă cartea de dezvoltare personală, Poți fi f..
19,00 Lei
Fără TVA: 18,10 Lei
EU SUNT Dorinţe împlinite (I AM: Wishes Fulfilled)  a fost numit cel mai puternic instrument de..
22,00 Lei
Fără TVA: 20,95 Lei
Dorinţe împlinite - cum să stăpânim arta manifestării (Wishes Fullfiled) a lui Wayne W. Dy..
45,00 Lei
Fără TVA: 42,86 Lei