Coada lunga | Chris Anderson | carte tiparita
Primiţi codul de reducere prin e-mail

 

* Puteți opta oricând să nu mai primiți acest newsletter.

Vă informăm că, din cauza ninsorilor abundente şi viscolite, care au dus la trafic îngreunat şi restricţii de circulaţie pe mai multe drumuri, se vor produce întărzieri la livrarea coletelor, cu precădere în Călăraşi, Constanţa, Brăila, Galaţi, Focşani, Buzău, Slobozia, Tulcea.
Coada lungă. De ce viitorul în afaceri înseamnă să vinzi câte puţin din toate; Chris Anderson

Vă abonati și primiți CADOU 15% la prima comandă:

ACT si Politon
Tipuri de produseCarte tipărită

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Coada lungă. De ce viitorul în afaceri înseamnă să vinzi câte puţin din toate; Chris Anderson - Carte tipărită

Livrare prin curier rapid (GLS) in 24-48 ore

Taxa unică de transport este 9 lei

  • 36,60 Lei
  • Preturile afisate contin TVA.
  • Producător: Curtea Veche
  • Cod produs: anderson-978-973-669-731-9
  • Disponibilitate: În Stoc

Devenită bestseller în doar câteva săptămâni de la apariţia primei ediţii în limba engleză, această carte e o revelaţie pentru lumea afacerilor.


Epoca produsului unic destinat tuturor s-a încheiat. Acum, noii făuritori de gusturi sunt consumatorii. Societatea parcurge drumul invers, de la o piaţă de masă la o piaţă de nişe, iar mediul virtual canalizează rapid cererea, prin reţeaua de nişe.


Însă, în prezent, modelele de consum ale întregii pieţe pot fi evaluate în timp real. Şi există căi de adaptare a ofertei la cerere, deoarece noile mijloace de producţie, promovare şi distribuţie  s-au democratizat, modificând definiţia a ceea ce e viabil din perspectivă comercială. În consecinţă, numărul ofertanţilor online creşte exponenţial. Economia bitului invadează economia atomului.


Astfel apare „distribuţia în coadă lungă“ - acea curbă a cererii care, statistic vorbind, nu ajunge niciodată la zero. Există Cozi lungi pretutindeni - în cinematografie, modă, educaţie, forţă de muncă, publicitate, software, muzică, produse plastice, antichităţi etc. Iar mecanismele de agregare de pe Internet centralizează diversitatea, pentru a o face disponibilă. Pieţele virtuale sunt, practic, nelimitate. În acest fel, nişele de piaţă devin profitabile.


Cartea de faţă prezintă, în detaliu şi cu cifre bine fundamentate, acest gen de afacere a viitorului. Şi propune soluţii pentru actualele pieţe emergente.

Format: 23,5 x 15 (cm)

328 de pagini