Cum sa vinzi inteligent | Keith Dugdale, David Lambert | carte tiparita
Primiţi codul de reducere prin e-mail

 

* Puteți opta oricând să nu mai primiți acest newsletter.

Vă informăm că, din cauza ninsorilor abundente şi viscolite, care au dus la trafic îngreunat şi restricţii de circulaţie pe mai multe drumuri, se vor produce întărzieri la livrarea coletelor, cu precădere în Călăraşi, Constanţa, Brăila, Galaţi, Focşani, Buzău, Slobozia, Tulcea.
Cum să vinzi inteligent; Keith Dugdale, David Lambert

Vă abonati și primiți CADOU 15% la prima comandă:

ACT si Politon
Tipuri de produseCarte tipărită

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Cum să vinzi inteligent; Keith Dugdale, David Lambert - Carte tipărită

Livrare prin curier rapid (GLS) in 24-48 ore

Taxa unică de transport este 9 lei

  • 27,94 Lei
  • Preturile afisate contin TVA.
  • Producător: Curtea Veche
  • Cod produs: dugdale-978-606-588-687-2
  • Disponibilitate: În Stoc

Vrei să devii un agent de vânzări remarcabil? Atunci e timpul să afli ce însemnă să vinzi inteligent.


Toată lumea are ceva de oferit. Unii vând idei, alţii vând servicii, iar alţii produse. Indiferent ce‑ai vinde, cartea de faţă te va ajuta să înregistrezi vânzări mai profitabile şi să simţi că eşti mai eficient.


Cum să vinzi inteligent întoarce pe dos strategia tradiţională din vânzări şi îţi arată cum ideea de a situa nevoile clienţilor pe primul plan se va dovedi cheia succeselor viitoare. Această ultimă generaţie de strategii pentru vânzare gravitează în jurul a ceea ce numim relaţii consultative. Prin metoda lor unică, bazată pe principiul „Îţi rămân dator“, autorii îţi arată cum să construieşti o relaţie bazată pe încredere şi colaborare pe termen lung, astfel încât tu să fii prima persoană pe care o sună clientul atunci când va avea nevoie de un nou produs ori serviciu.


Află din această carte esenţa celor mai noi metode şi tehnici de vânzări, dar şi cum să-ţi înţelegi clientul, să afli ce nevoi profesionale are el în realitate şi cum să construieşti o relaţie durabilă şi reciproc avantajoasă cu acesta. Pune-ţi clientul pe primul loc şi vei câştiga cu siguranţă!

Format: 20 x 13 (cm)

304 pagini