Crede-ma, te mint! | Ryan Holiday | carte
Crede-mă, te mint! Confesiunile unui manipulator media

Vă abonati și primiți CADOU 15% la prima comandă:

ACT si Politon
Tipuri de produseCarte tipărită

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

text_captcha

Crede-mă, te mint! Confesiunile unui manipulator media - Carte tipărită
Ryan Holiday

Livrare prin curier rapid (GLS) in 24-48 ore

Taxa unică de transport este 15 lei

Vindem pe Amazon Fr, UK, De, Es, It
  • Producător: ACT si Politon
  • Cod produs: holiday-978-606-913-172-5
  • Puncte de recompensă: 2
  • Disponibilitate: În Stoc
  • 44,00 Lei
  • Fără TVA: 41,90 Lei
  • Preţul în puncte de recompensă: 44

„Ryan este în parte Machiavelli, în parte Ogilvy și în întregime concentrat pe rezultate. De la American Apparel la campaniile liniștite pe care le-a organizat, și pentru care nu a pretins să fie recunoscut, acest  tânăr expert este arma secretă de care nu ai auzit niciodată.” - Tim Ferriss, autorul cărții 4 ore-Săptămâna de lucru (The 4-Hour Workweek), bestseller New York Times


O reclamă negativă în mediul online poate însemna pierderi de milioane pentru o companie. Un zvon despre un politician generează știri și distruge un candidat. Un produs sau o celebritate sare din anonimat în senzațional. Ceea ce nu știți este că cineva e responsabil de toate aceste lucruri. De regulă, cineva ca mine.


„Sunt un manipulator media. Într-o lume în care blogurile controlează și denaturează știrile, sarcina mea este să controlez blogurile cât mai mult posibil. 


În cultura modernă… 


1. Bloguri precum Gawker, Buzzfeed sau Huffington Post controlează agenda media. 

2. Bloggerii sunt aserviți banilor, tehnologiei și termenelor limită. 

3. Manipulatorii mânuiesc aceste pârghii pentru a modela tot ceea ce citiți, vedeți și priviți atât online, cât și offline.


De ce dezvălui aceste secrete? Pentru că sunt sătul de o lume în care blogurile iau mită, oamenii de marketing ajută la scrierea știrilor, jurnaliști nesăbuiți împrăștie minciuni și nimeni nu este responsabil pentru asta. Deschid cortina deoarece nu mai vreau ca oamenii să fie păcăliți.


Voi explica exact cum lucrează mass-media în realitate. Ceea ce alegeți să faceți cu aceste informații depinde de voi.” - Ryan Holiday


„O privire ascuțită și deranjantă asupra realității lumii online.” - Kirkus Reviews


Citiți mai multe informații despre cartea "Crede-mă, te mint! Confesiunile unui manipulator media"

„Într-o lume în care fenomenul „fake news” se răspândește cu o viteză amețitoare și suntem bombardați din toate părțile de știri „senzaționale”, care se rostogolesc în social media ca o avalanșă, cartea lui Ryan Holiday pune punctul pe I.

Am ajuns să trăim într-o lume în care existența informației în media este dictată nu de corectitudinea sau de valoarea acesteia, ci de numărul de accesări pe care le atrage. Sunt vremuri când totul se întâmplă atât de rapid încât, dacă nu ești primul, ai pierdut ocazia (ce contează dacă știrea nu e corectă, consistentă și completă?), când scandaluri dubioase duc la scăderea cotației companiilor la bursă, iar manipularea media și-a câștigat un statut solid și a devenit un desiș între public și realitate.


În trecut, mass-media era o sursă de informații de încredere pentru publicul larg. Astăzi, toate barierele care au făcut-o fiabilă s-au surpat. Cât timp un blog banal este pe jumătate la fel de credibil ca un articol din New York Times, care a fost verificat și revizuit de mai mulți editori, este de două ori mai ușor ca povestea să ajungă să fie cunoscută. Site-urile fac bani din vânzarea de reclame și sunt evaluate după numărul afișărilor pe pagină, punând bloggerii sub presiune constantă, pentru a produce cât mai multe postări posibil (adesea postări inexacte).



Holiday dă exemplul politicii de blog a Business Insider. Ca un angajat să câștige 60 000 de dolari pe an, trebuie să producă articole care să adune 1.8 milioane de afișări de pagină pe lună, în fiecare lună, altfel este concediat. Nu-i o sarcină ușoară! Această abordare a dus la o scădere uimitoare a standardelor în presa din întreaga lume. Așadar, ceea ce contează este volumul de informații, nu calitatea lor. Și doar nu iese fum fără foc, nu-i așa? ... și, astfel, irealul devine real. Ce începe online se termină offline.


Toată lumea intră în această horă, povestește Holiday, de la bloggerii care scriu pentru organizații non-profit la oamenii din marketing, de la ziarele on-line de provincie până la Business Insider, Huffington Post sau New York Times.


Astăzi, trăim într-un mediu suprasaturat de informație, iar libertatea de a analiza corectitudinea ei este redusă, pentru că nu mai avem timp să gândim. Și, dat fiind că informația, așa cum o primim noi din exterior, este cea care a ajuns să ne controleze comportamentul, suntem mai puțin liberi. Iar ADEVARUL nu mai este atât de important, ci EMOȚIA pe care o declanșează o informație. Și iată cum o aberație multiplicată de sute de mii de ori pe rețelele de socializare ori la TV ajunge să aibă impactul unui fals adevăr, mult mai mare decât al unui adevăr construit pe fapte și argumente solide. Iar faptele verificate din mai multe surse, susținute de puțini, pierd din start contra minciunilor răspândite la scară largă.


Apoi, sursele de comunicare sunt cu atât mai credibile cu cât oamenii se regăsesc în opiniile lor sau cu cât le hrănesc mai mult nevoile ori așteptările. Și, astfel, se dezvoltă ATAȘAMENTUL. Cu cât sunt mai atașați de o sursă de informare, cu atât știrile care, de altfel, este posibil să fie false devin mai credibile.


Ar mai fi sentimentul de FAMILIARITATE, în care avem o încredere aproape oarbă. Mintea noastră nu e foarte vigilentă la ceea ce ne este familiar, motiv pentru care mesajul este acceptat mai ușor. Din pricina emoției introduse de o sursă de informație și de sentimentul de familiaritate, oamenii sunt manipulați fără să-și dea seama, convinși că au ales liber, după voința proprie. În realitate, vigilența se reduce și mesajul este acceptat mult mai ușor.


O sursă familiară este și una de ÎNCREDERE. Oamenii leagă mai ușor relații cu cei pe care îi plac. În general, ne plac cei care gândesc ca noi, cei care ne fac complimente și cooperează cu noi. Și așa se formează taberele de susținători ai unei idei care hrănește nevoia de stimă și respect.


Să nu uităm de IDENTITATEA fiecăruia. Sunt oameni care nu au avut parte de reușite grozave, care sunt nemulțumiți de meseria, jobul sau viața lor, și simt că au o identitate slabă. Aici intervine ego-ul și, pentru că simt nevoia să fie deosebiți, să iasă din anonimat, vor să facă parte din ceva mai măreț decât ei: o idee, un concept pe care nu-l pot descifra, lumi paralele, extratereștri… Și, astfel, decât să se uite zilnic în oglindă și să vadă cât de slabi sunt, se uită în oglinda care le dă identitatea pe care și-o doresc și încep să susțină acel ceva care le alimentează nevoia de a-și construi o identitate mai bună decât cea reală.



Informația înseamnă putere. Suprasaturarea de informație, transmisă fără restricții înseamnă, însă, slăbiciune. Niciodată „lumea fizică” nu a fost într-o măsură atât de mare dublată de o „lume virtuală”, creată cu ajutorul tehnologiei comunicațiilor. Iar când new media este asaltată din toate părțile de surse lipsite de etică, de termene limită, informații incomplete și inexacte, editori lacomi și slab pregătiți, iar atracția pentru click-uri este prea ispititoare chiar și pentru cei hotărâți să-i reziste, linia dintre real și fals devine aproape imposibil de identificat. Iar tot acest joc este aplaudat de o audiență avidă de informații conflictuale. Astăzi blogurile fac știrile!” - din prefața la ediția în limba română scrisă de Laura Dragomir.


Etichete: Business-Marketing

Există o infinitate de cărți despre cum să ajungi la succes, însă nici una nu ne învață cum să depăș..
32,00 Lei
Fără TVA: 30,48 Lei
„În sfârșit ni se explică și clarifică, în termeni ușor de înțeles, ce înseamnă growth hacking-ul. C..
24,00 Lei
Fără TVA: 22,86 Lei
Supă de pui pentru suflet. Povești adevărate de viață care deschid inima și trezesc spiritul Lipsă stoc
Fiecare poveste din acest volum devenit clasic a fost atent selecţionată şi ilustrează ceea ce putem..
30,00 Lei
Fără TVA: 28,57 Lei
Steve Harvey a scris Poartă-te ca o doamnă, gândește ca un bărbat (Act Like A Lady, Think Like A Man..
34,00 Lei
Fără TVA: 32,38 Lei
Cele 10 secrete ale succesului și păcii lăuntriceACT și Politon vă propune Cele 10 secrete ale succe..
24,00 Lei
Fără TVA: 22,86 Lei
SEO pas cu pas SEO pas cu pas (SEO Step-by-Step), de Caimin Jones, este un ghid în limba română pe..
24,00 Lei
Fără TVA: 22,86 Lei
Asul din mânecă - Vinde prin NLP Lipsă stoc
Acestea sunt cuvintele cu ajutorul carora Duane Lakin, profesionist cu peste 20 de ani de experienta..
20,00 Lei
Fără TVA: 19,05 Lei
Steve Harvey a scris Poartă-te ca o doamnă, gândește ca un bărbat (Act Like A Lady, Think Like A Man..
34,00 Lei
Fără TVA: 32,38 Lei
Prefață de Eusebiu Burcaș:Sunt deopotrivă onorat și bucuros că am fost invitat de editorul acestei c..
68,00 Lei
Fără TVA: 64,76 Lei
Cartea scrisă de Dr. Wayne W. Dyer, „Există o soluție spirituală pentru orice problemă” (There's a S..
49,00 Lei
Fără TVA: 46,67 Lei
„Tony Robbins susține că prin folosirea programării neurolingvistice (NLP) oricine poate avea succes..
56,00 Lei
Fără TVA: 53,33 Lei
„Descifrarea mecanismelor iubirii, în prima parte a cărții, pornind de la dezvoltarea relațiilor de ..
49,00 Lei
Fără TVA: 46,67 Lei
Editura ACT şi Politon prezintă audiobookul Meditaţie pentru autovindecare (Meditation for Personal ..
22,00 Lei
Fără TVA: 20,95 Lei