Poti fi fericit orice s-ar intampla - Richard Carlson | eBook | Dezvoltare personala
Primiţi codul de reducere prin e-mail

 

* Puteți opta oricând să nu mai primiți acest newsletter.

Vă informăm că, din cauza ninsorilor abundente şi viscolite, care au dus la trafic îngreunat şi restricţii de circulaţie pe mai multe drumuri, se vor produce întărzieri la livrarea coletelor, cu precădere în Călăraşi, Constanţa, Brăila, Galaţi, Focşani, Buzău, Slobozia, Tulcea.
Poți fi fericit orice s-ar întâmpla; Richard Carlson

Vă abonati și primiți CADOU 15% la prima comandă:

ACT si Politon
Tipuri de produseeBook

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Produsele download se găsesc în contul dumneavoastră de pe site, la rubrica Descărcări.

Tutorial video AICI

 

 

Trei pași de urmat pentru a descărca produsul/produsele cumpărat/e:

 

 

PASUL 1 - Click pe numele dumneavoastră. Dacă numele nu apare, atunci este necesară autentificarea/logarea pe site.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PASUL 2 - Click pe rubrica Descărcări pentru a vedea produsele download cumpărate

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PASUL 3 - Click pe butonul albastru din dreptul produsului pentru a-l descărca

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Acum produsul se va descărca.

 

Poți fi fericit orice s-ar întâmpla; Richard Carlson - eBook

Produs download (descărcabil)

Poate fi achiziționat online, prin Card bancar sau prin transfer bancar.  INSTRUCTIUNI DOWNLOAD 

  • 14,49 Lei
  • Preturile afisate contin TVA.
  • Preţul în puncte de recompensă: 19
    FISIER PDF

    Produs download

    Fișierul intră automat

    în contul dumneavoastra de client.

Adaugă in Wishlist Compară produsul
  • Producător: ACT si Politon
  • Cod produs: carlson-978-606-8637-40-2
  • Puncte de recompensă: 1
  • Disponibilitate: În Stoc

Poți fi fericit orice s-ar întâmpla

ACT și Politon vă pune la dispoziție, în varianta ebook, Poți fi ferit orice s-ar întâmpla (You Can Be Happy No Matter What), de Richard Carlson. Autorul vă va demonstra că fericirea nu depinde de nici un factor exterior, aceasta fiind, de fapt, starea voastră naturală. Prin prezentarea a cinci principii (în prima parte a cărții) și prin aplicarea acestora (în partea a doua), Carlson vă învață cum operează și funcționează mintea voastră.

„Principiile din acest ebook au rolul unor instrumente de navigație, ajutându-vă să găsiți mulțumirea sufletească în viață. Sunt precum un set de instrucțiuni de operare pentru a vă călăuzi spre interior, acolo unde se află pacea. În această carte extraordinară, dr. Carlson explică faptul că viața nu este inamicul vostru, însă gândirea poate fi. El ne amintește că mintea este un instrument foarte puternic, ce poate lucra, în orice moment, pentru noi sau împotriva noastră” (Dr. Wayne Dyer, autorul cărților audio 101 căi de a-ți transforma viața, Dorințe împlinite, Eu sunt dorințe împlinite)

De AICI puteţi descărca primele 45 de pagini ale ebookului.

Citiți mai multe informații despre cartea "Poți fi ferit orice s-ar întâmpla"

Fericirea este un lucru dorit de toți. Starea de mulțumire sufletească și de bucurie este cea mai naturală stare de spirit. Cea mai bună modalitate de a scoate la iveală sentimentele pozitive dinlăuntrul vostru, este să începeți să le înțelegeți sursa.

Cele cinci principii sintetizează mecanismul psihologic al firescului și al cumpătării, oferind posibilitatea de a-i înțelege pe ceilalți, înțelegându-te pe tine însuți. Primul dintre ele, Principiul Gândirii, va evidenția funcția voluntară a gândirii și vă va oferi cheia de înțelegere a procesului prin care gândurile ne modelează experiența de viață. Al doilea, Principiul Stărilor, se află într-o relație de cauzalitate cu primul principiu și astfel veți afla modul în care gândurile vă influențează stările de spirit și vice-versa. Deoarece fericirea (sau nefericirea) depinde în mare măsură și de oamenii care ne înconjoară, al treilea principiu, cel al Realităților Separate, vă va ajuta să eliminați viciile de comunicare ce se nasc din neînțelegerea celuilalt. Cel de-al patrulea principiu, Principiul Sentimentelor, propune un mecanism integrat de biofeedback ce vă va permite să ştiți cum să vă auto-evaluați din punct de vedere psihologic. Aceste patru principii creează, în final, baza de susținere pentru cel de-al cincilea, Momentul Prezent, clipa de echilibru mental și spiritual spre care tindem și locul de întâlnire cu fericirea.

Principiul gândirii

Gândirea nu este ceva ce vi se întâmplă, este ceva ce faceţi voi. În ceea ce privește gândirea. Majoritatea oamenilor se situează la mijlocul a două extreme. Prima reprezintă extrema celor pentru care gândurile sunt aceleaşi cu realitatea (psihopatie). A doua extremă este reprezentată de cei care ştiu că gândurile sunt doar gânduri şi nu le permit acestora să îi demoralizeze. Nivelul de fericire al unui om pare să crească şi să scadă în funcţie de circumstanţele fiecaruia. În realitate, nu circumstanţele, ci felul în care voi le interpretaţi determină nivelul stării voastre de bine.

Principiul stărilor de spirit

Din punct de vedere emoțional, oamenii nu rămân niciodată prea mult timp într-un loc. Nivelul stării de spirit se schimbă constant, indiferent de cât de bine sau mai puțin bine merg lucrurile. Richard Carlson dă exemplul unui client de al său: „A venit la mine la cabinet două zile la rând. În prima zi strălucea, ba chiar s-a lăudat cât de bine se distrase în weekend cu soția sa. Conform descrierii sale râseseră, se hârjoniseră, vorbiseră și făcuseră plimbări romantice. A doua zi, a venit să se plângă de lipsa de recunoștință pe care o resimțea din partea soției sale, după tot ce făcea pentru ea. «Nu apreciază nimic din ceea ce fac», a spus el. «E cea mai ingrată persoană pe care am întâlnit-o vreodată.» Și ieri?, l-am întrebat eu. Nu-mi spuneai tu cât de minunat era totul între voi? «Ba da, dar m-am înșelat amarnic. Nu făceam altceva decât să mă păcălesc singur. Cred că vreau să divorțez.»”

Având o înţelegere asupra stărilor de spirit, puteți învăţa să le apreciați pe cele pozitive şi să le suportați cu eleganță pe cele negative. Acest lucru contrastează puternic cu ceea ce fac majoritatea oamenilor când sunt într-o stare de spirit negativă – când încearcă să gândească, săanalizeze sau să se forţeze să iasă din acea stare. Dar nu vă puteţi forţa să ieşiți dintr-o stare negativămai mult decât puteţi să vă forţați să vă simţiți bine făcând ceva ce nu vă place. Cu cât depuneți maimult efort (sau vă gândiți mai mult), cu atât vă afundați mai adânc.

Principiul realităților separate

Când vi se pare de la sine înțeles că alții vor reacționa diferit și vor face lucrurile diferit, compasiunea pe care o aveți pentru voi înșivă și pentru ceilalți crește spectaculos. În relații, problemele apar în două moduri. Fie credeți că alții chiar văd lucrurile la fel ca voi, astfel că nu le puteți înțelege reacțiile și vă supărați pe aceștia, fie credeți că ceilalți ar trebui să vadă la fel ca voi, pentru că voi vedeți realitatea așa cum este ea. Vă puteți elibera de acești catalizatori ai problemelor relaționale, atunci când înțelegeți principiul realităților separate. Natura sistemelor individuale de gândire vă împiedică să vedeți lucrurile așa cum le văd alții.

Pentru că aveți o experiență unică (o cunoaștere unică și un set unic de fapte din trecutul vostru), interpretarea voastră asupra oricărei situații va fluctua în consecință.

Atenție! Înțelegerea principiului realităților separate nu înseamnă renunțarea la cele mai profunde opinii sau credințe ale voastre.

Principiul sentimentelor

Acest al patrulea principiu afirmă că sentimentele voastre vă spun, cu exactitate desăvârșită, când gândirea voastră nu funcționează la parametrii optimi. Când nu sunteți captivi în sisteme de gândire, sentimentele voastre rămân pozitive. Aveți un sentiment de mulțumire și o stare de bucurie în orice ați face. Nu pare să existe vreo explicație rațională pentru sentimentul pozitiv; pur și simplu vă simțiți bine.

Richard Carlson spune că „sentimentele sunt pentru sănătatea mentală precum luminile de avertizare de pe bordul automobilelor. Amândouă vă înștiințează că e timpul s-o luați mai ușor. Când sunteți cu mașina încetiniți. E timpul să trageți pe dreapta. La fel, când sunteți nemulțumiți, trebuie să vă limpeziți mintea și să opriți șirul gândurilor – ceea ce vă readuce la sentimente pozitive.”

Atât timp cât mintea nu vă este concentrată asupra grijilor, păstrați funcționalitatea sănătoasă a psihicului și mențineți starea de bine.

Principiul momentului prezent

Indiferent de experiențele voastre din trecut, de detaliile specifice ale circumstanțelor actuale, de cât de mult vă analizați trecutul sau speculați în privința viitorului, nu veți fi niciodată cu adevărat fericiți până nu învățați să trăiți în momentul prezent.

Când gândurile sunt departe de momentul prezent, indiferent dacă vă gândiți la copilărie sau la ceva ce s-a petrecut mai devreme, nu faceți altceva decât să vă recreați trecutul prin intermediul gândirii. Atâta timp cât sunteți conștienți că voi sunteți cei care produc gândurile, voi sunteți gânditorii, puteți evita sentimentele de tristețe, furie sau victimizare, concentrându-vă din nou atenția asupra prezentului.

Aplicarea principiilor

Toți oamenii funcționează la fel din punct de vedere psihologic. Nimeni nu se trezește dimineața cu intenția de a vă distruge vouă viața (poate doar cu excepția câtorva dezaxați). Toți oamenii au stări de spirit. Pentru că gândirea și stările sufletești sunt unice pentru fiecare în parte, fiecare trăiește într-o realitate separată. Și fiecare are sentimente. Aceste patru componente psihologice sunt valabile pentru absolut toată lumea.

Nu puteți evita starea de spirit negativă, dar dacă înțelegeți ce vi se întâmplă, stați liniștiți și așteptați să apară un sentiment mai pozitiv, înainte de a reacționa la chestiuni importante. Dacă percepeți o problemă reală într-o stare mentală negativă, problema va fi tot acolo și atunci când nivelul stării de spirit va crește. În acel moment, veți fi mai capabili să gestionați eficient orice dificultate.

O cauză majoră de neliniște în viața oamenilor este reprezentată de stres. Dacă înțelegeți de unde izvorăște stresul și care este relația acestuia cu gândirea, puteți începe să-l eliminați, indiferent de circumstanțele voastre. Stresul nu vi se întâmplă, ci mai degrabă el se dezvoltă din interiorul gândirii voastre. De fiecare dată când descrieți stresul ca „fiind acolo”, îi validați existența.

Funcţionarea psihologică sănătoasă constă în perceperea şi prelucrarea informaţiei, apoi eliminarea acesteia din minte. În schimb, funcţionarea nesănătoasă presupune prelucrarea informaţiei și analizarea acesteia până la frustrare. Fără faza eliminării, cel care cade pradă acestei spirale analitice suferă un „atac al gândurilor”.

Scopul stresului este acela de a vă avertiza când vă îndreptați spre un pericol psihologic. Este necesar să începeți să scădeți toleranța la stres. A vă scădea toleranța la stres se bazează pe principiu simplul că nivelul vostru de stres interior va fi mereu întru totul egal cu toleranța voastră curentă.

Există o importantă distincție între a înțelege gândirea și a o nega. Înțelegerea capacității de a gândi vă permite să vedeți că gândirea, însăși și în sine, este inofensivă. Faptul că un anumit lucru vă vine în minte nu înseamnă neapărat că merită să vă faceți griji pentru el.

Fericirea este înnăscută, apare atunci când îi permiteți minții voastre să se odihnească, atunci când vă distrageți atenția de la griji și probleme, pentru a-i acorda, în schimb, minții voastre prilejul de a se relaxa și de a rămâne ancorată în prezent.

La finalul ebook-ului veți găsi „o listă de verificare pentru propria viață”:


  • Este viaţa mea chiar atât de rea acum sau sunt pur şi simplu într-o stare de spirit negativă?
  • Urmez drumul spre nefericire într-o încercare de a găsi fericirea?
  • Îmi plasez opiniile deasupra sentimentelor?
  • Reacţionez faţă de starea de spirit negativă a altcuiva?
  • Port un război în mintea mea?
  • Mă lupt cu o problemă?
  • Am o toleranţă prea ridicată la stres?
  • Ma gândesc prea mult la propria persoană?
  • Port cu mine trecutul?
  • Îmi amân viaţa?

Dr. Wayne W. Dyer: „Veţi găsi noua abordare a dr. Carlson foarte utilă – solidă, sensibilă şi plină de o îndrumare afectuoasă.”

Marsha Sinetar: „Poţi fi fericit orice s-ar întâmpla le va surâde celor prinşi în meandrele unei gândiri depăşite. Ni se adresează simplu, într-un mod extrem de potrivit, atunci când vrem să depăşim disfuncţiile şi să adoptăm un stil de viaţă robust, eficient.”

Joseph Bailey: „O carte de o simplitate profundă, dătătoare de speranţă şi umană despre ceva ce este la îndemâna noastră, a tuturor – fericirea.”