Acest site folosește module cookie.

Unele dintre aceste module cookie sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să ne îmbunătățim experiența prin furnizarea de informații despre modul în care site-ul este utilizat.

Pentru informații mai detaliate despre cookie-urile pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica de confidentialitate

Acceptați setările curente

20 de motive care îi determină pe angajați să rămână

Admin ACT si Politon 10.02.2016 0 Comentarii

Care este atuul angajatului ideal, indiferent de domeniul în care profesează? Orice bun manager știe să răspundă prompt la această întrebare: talentul. Oamenii talentați sunt cei mai valoroși și în egală măsură cel mai greu de găsit. Aceștia sunt esențiali pentru succesul oricărei firme sau companii. De ce? Pentru că sunt atât de buni la ceea ce fac, încât inclusiv competitorii îi doresc. Așadar, cum putem să-i motivăm astfel încât să devină nerăbdători să ajungă la serviciu și să dea randament maxim?

 

Un chestionar realizat de Beverly Kaye și Sharon Jordan-Evans pe un eșantion de 17.000 de respondenți ne lămurește care sunt motivele pentru care aceștia au rămas sau ar rămâne într-o organizație sau într-o firmă. Rezultatele confirmă ceea ce au aflat mulți alți cercetători despre cele mai frecvente motive pentru care angajații rămân într-o companie (și ce va ajuta la păstrarea lor). Argumentele apar iar și iar, în fiecare sector de activitate și la fiecare nivel ierarhic; diferențele de funcție, nivel, gen și vârstă fiind minore.

 

Vă prezentăm, astfel, topul primelor 20 de răspunsuri, aranjate în ordinea frecvenței lor. Un aspect interesant este acela că 91% dintre respondenți au menționat cel puțin unul dintre primele două argumente ca fiind principalele motive pentru care au rămas, în timp ce 98% au menționat cel puțin unul dintre primele trei argumente:

 

  1. Munca incitantă și provocările;
  2. Creșterea, învățarea și dezvoltarea personală;
  3. Munca alături de oameni extraordinari;
  4. Salariul corect;
  5. Managerii încurajatori/șefii buni;
  6. Recunoașterea, aprecierea și respectul;
  7. Beneficiile;
  8. Mândria față de organizație, față de misiune și față de produsul ei;
  9. Mediul de lucru și cultura internă excelente;
  10. Autonomia, creativitatea și simțul controlului;
  11. Flexibilitatea: programul de lucru, ținuta și altele;
  12. Locul în care se află sediul;
  13. Siguranța și stabilitatea locului de muncă;
  14. Sarcinile de lucru diverse, variate;
  15. Distracție la locul de muncă;
  16. Apartenența la o echipă;
  17. Responsabilitatea;
  18. Loialitatea, angajamentul față de organizație sau față de colegi;
  19. Lideri care constituie un model.

 

Acest articol a fost creat pe baza datelor și a informațiilor preluate din cartea de dezvoltare personală și profesională ”Iubește-i sau îi pierzi. Cum îți păstrezi oamenii competenți. 26 de strategii motivaționale pentru managerii ocupați„ scrisă de Beverly Kaye și Sharon Jordan–Evans.

Leave a Comment