Coșul este gol!
Unele dintre aceste module cookie sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să ne îmbunătățim experiența prin furnizarea de informații despre modul în care site-ul este utilizat.
Pentru informații mai detaliate despre cookie-urile pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica de confidentialitate
Majoritatea companiilor mari consideră că marketingul este în criză. Văd că ceea ce făceau înainte nu mai funcționează la fel. Vor să își protejeze investițiile uriașe în infrastructură și cred că soluția se găsește în îndreptarea marketingului pe care îl fac.
Toate industriile întâmpină aceeași problemă. Poate își vor da seama că problema nu stă doar în publicitatea pe care o fac – e mai mare de atât.
„Înainte să cheltui bani pe altă campanie publicitară prostească, altă emisiune de profil sau conferință de vânzări, petrece timp cu inginerii și clienții tăi. Cere-le oamenilor să pună mâna pe creion și o coală de hârtie și să-și imagineze ce ar face dacă nu ar avea niciun fel de restricție sau limitări”.
Dacă nu le-ar fi frică de eșec, care ar fi cel mai îndrăzneț lucru pe care l-ar încerca?
Probabil că șeful și colegii tăi vor opune rezistență atunci când le vei împărtăși gândurile din această carte.
„Vaca mov. Transformă-ți afacerea prin idei remarcabile” de Seth Godin
„Vor sublinia că treaba marketingului este să promoveze – că un marketing bun poate să repare produsele pe care le ai. Și-așa, nu aveți timp să faceți produse remarcabile, vor spune ei. Trebuie să aveți succes imediat”.
Ei bine, dacă nu aveți timp să faceți ceva cum trebuie, ce te face să crezi că veți avea timp să o luați de la capăt?
Marea întrebare este aceasta: Vrei să crești? Dacă da, trebuie să te concentrezi pe o vacă mov.
Îți poți menține brandul după metoda veche, dar singura cale către o creștere sănătoasă este un produs remarcabil.
Mai jos ai 8 moduri în care poți pune Vaca mov la treabă, alegându-te cu idei remarcabile și evitând falimentul:
„Obiectivul meu cu Vaca moveste să te lămuresc că e mai sigur să îți asumi riscuri – să îți consolidezi dorința de a face lucruri cu adevărat uimitoare. După ce te vei convinge că metodele vechi nu duc decât în jos, va fi chiar mai imperativ să creezi lucruri despre care merită să se vorbească.” - Seth Godin
Tu ți-ai găsit Vaca mov?
Dacă nici una dintre ideile de mai sus nu te-au inspirat pentru a-ți reinventa afacerea ia Vaca mov acasă! Sigur vei găsi între paginile ei o sugestie care să te scoată în fața concurenței!
Leave a Comment