Acest site folosește module cookie.

Unele dintre aceste module cookie sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să ne îmbunătățim experiența prin furnizarea de informații despre modul în care site-ul este utilizat.

Pentru informații mai detaliate despre cookie-urile pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica de confidentialitate

Acceptați setările curente

Cartea pe care doar LIDERII adevărați o vor înțelege

Admin ACT si Politon 01.09.2020 0 Comentarii

Poți fi director și să nu fii lider, poți fi vânzător la pâine și să fii lider. Asta pentru că nu contează funcția, ci impactul pe care îl ai asupra oamenilor. Cum le influențezi viața? Să nu crezi că banii sunt de ajuns. Oamenii nu rămân niciodată în compania ta dacă salariile sunt bune, dar nu se simt apreciați sau relaxați. 


Un vânzător la pâine poate fi un lider. Dacă le face tuturor ziua mai bună prin felul său de a fi, dacă îi motivează să lucreze în echipă alături de el, dacă le împărtășește experiențe și au parte de realizări împreună, dacă se bucură de succesul fiecăruia în parte, vânzătorul poate fi un lider. 

 

Cum ar zice cineva „știe mersul la toate lucrurile". Și nu doar asta. Îi încurajează pe ceilalți să devină la rândul lor lideri. 

 

Pe de altă parte, un director al unei companii prospere o poate da în bară. Și nu pentru că are mulți angajați și este greu să aibă grijă de toate, ci doar prin simplul fapt că ajunge să se detașeze de lucrurile mărunte, de lucrurile care contează cu adevărat. Acele lucruri care l-au ajutat la începuturi să atingă succesul. 

 

De altfel, un lider nu se naște lider, el devine pe parcursul vieții așa. Și asta nu înseamnă că are acea atitudine „bossy" și atât. Doar împarte sarcini și apoi se bucură de rezultate. Liderul adevărat este cel care muncește mai mult decât toți. Este cel pe care ceilalți îl văd ca pe un model. Este cel care îi inspiră pe ceilalți să îi adopte stilul de a face față situațiilor limită. În acest mod își câștigă respectul și de aceea toți sunt ochi și urechi când vorbește. Nu datorită funcției, ci învățăturilor pe care le transmite. 

 

Au fost nenumărate persoane de-a lungul istoriei care au condus oamenii, dar au fost inumane și distructive. Asta îi face în continuare lideri? 

 

Un lider este acea persoană care poate vedea cum lucrurile pot fi îmbunătățite și care mobilizează oamenii pentru a se îndrepta spre această viziune mai bună. Liderii pot lucra pentru a transforma viziunea lor în realitate, în timp ce pun oamenii pe primul loc. 

 

Acum că am stabilit cum este un lider adevărat, este de remarcat faptul că fiecare afacere se conduce diferit. 

 

Asta e frumusețea. Fiecare business este o operă de artă. Aici fiecare artist contribuie cu priceperea sa. Angajaților le trebuie doar o temă bună și un profesor care să îi încurajeze să dea tot ce au mai bun. 

 

Cu toate acestea, există câteva sisteme general valabile care întrețin și îmbunătățesc relațiile între departamente. 

 

Instrumentul fiecărui lider este informația. Pentru a-i fi mai ușor să conducă oamenii și să îi motiveze la rândul lor să devină lideri, e necesar să descopere metode eficiente care să-l ajute să-și țină oamenii aproape. Mai ales când este vorba despre un număr mare de oameni. 

 

„Cartea de leadership" este o carte pe care doar liderii adevărați o vor înțelege. 

Gândește-te cum ar fi să stai la masă cu Barack Obama, Bill Gates și Brian Tracy? Ce întrebări le-ai adresa? 

 

Cartea de față își propune să te ajute să descoperi cele mai mari secrete ale acestor oameni de succes, să le simți ezitările, eșecurile, dar și momentele de risc și de câștig. 

 

Anthony Gell a reușit să intervieveze cei mai influenți oameni de afaceri, CEO și scriitori din lume, pentru a ne oferi tuturor o doză mare de inspirație și un set de pași de urmat pentru a fi lideri de top care dețin afaceri de top. 

 

Gell este scriitor, fondator și CEO  al LeadersIn, o comunitate online și offline dedicată schimbului de experiență între lideri mondiali din varii domenii de activitate.

 

Înainte de a înființa LeadersIn, Anthony a fost CEO-ul regional al unei companii globale de publicitate din Marea Britanie. Acolo s-a ocupat de profit și pierderi pentru toate birourile regionale din Africa de Sud, Singapore, Germania, Spania, Suedia, Dubai și China.

 

Dar a renunțat la postul său pentru a lucra la un vis măreț.

 

Pentru seria filmată LeadersIn Business, Anthony a intervievat unii dintre cei mai cunoscuți lideri de afaceri din lume și unii dintre cei mai inediți oameni de pe planetă.

 

A intervievat lideri de afaceri din numeroase instituții de top, inclusiv London Business School și Imperial College din Londra.

 

Despre parcursul său, acesta spune:

 

„Am avut dintotdeauna un fel de obsesie pentru a învăța ce este necesar să faci pentru a câștiga și ce este necesar să faci pentru a reuși. Într-atât de mult, încât, în 2007, am renunțat la siguranța pe care mi-o oferea funcția de CEO regional, cu peste 500 de oameni în subordine, în șase țări diferite (mulți au crezut că sunt nebun, și probabil că eram), pentru a pune bazele LeadersIn, o afacere dedicată intervievării și schimbului de experiență între cei mai de seamă lideri în domeniile lor.

 

Le sunt etern recunoscător invitaților mei pentru că ne-au transmis și nouă o parte din înțelepciunea lor. Scopul fiecărui interviu era să scoată la iveală, direct de la sursă, ce i-a făcut pe acești oameni să iasă din mulțime, permițându-le să ajungă în top. M-am gândit că dacă puteam afla asta, puteam împărtăși lumii întregi formula și-i puteam ajuta pe toți oamenii să reușească. Acesta este scopul cărții de față... să împărtășească acea formulă. (Anthony Gell)”

 

Ce poți afla din cartea de leadership?

 

 „Cartea de leadership" poate fi ghidul tău în a obține tot ce-ți propui în afaceri pentru că acționează pe 3 planuri. 

 

  • Leadership de SINE – totul începe cu tine! 
  • Leadership de ECHIPĂ  – cum să construiești și să conduci echipe de talie mondială
  • Leadership ORGANIZAȚIONAL – cum construiești și conduci organizații de talie mondială

 

Atunci când o companie are o cultură pozitivă, angajații sunt mai motivați și mai încrezători în munca lor. O companie cunoaște cel mai mare succes prin liderii pe care-i susține. 

Liderii buni doresc ca întreaga lor companie să aibă succes, absolut toți cei implicați. Își iau timp pentru a înțelege fiecare angajat, astfel încât să-i poată ajuta să își atingă obiectivele personale în concordanță cu compania. Asta înseamnă să oferi laude atunci când lucrurile merg bine și să insufli asumarea responsabilității atunci când lucrurile merg prost. 

 

Companiile se confruntă cu suișuri și coborâșuri. Liderii trebuie să preia controlul și să emane pozitivitate și optimism pentru a menține echilibrul în companie. 

 

Un lider bun își poate ține sub control emoțiile, mai ales în situații dificile. Poate că ți-ai pierdut cel mai bun client sau o tranzacție la care ai lucrat nu aduce rezultatele dorite. Orice ar fi, este important să-ți ghidezi echipa prin momente provocatoare, încurajându-i să rămână pozitivi. Moralul echipei depinde de atitudinea liderului. 

 

Atât de mulți oameni sunt dispuși să vorbească despre probleme sau chiar pot empatiza, dar nu mulți pot vedea problema sau provocarea și se pot confrunta cu ea. Este nevoie de un lider să vadă cu adevărat o problemă ca pe o provocare și să vrea să o rezolve. 

 

Liderii ar trebui să vrea să dezvolte mai mulți lideri din start.

 

Un lider își instruiește angajații astfel încât să poată avea succes la fel de mult ca, dacă nu chiar mai mult decât cel responsabil. Ei nu sunt în competiție, toți fac parte dintr-o echipă.

 

Pentru a afla totul despre leadership (de sine, de echipă, organizațional) și strategii bine puse la punct folosite de cei mai influenți oameni de pe planetă, te invit să descoperi cartea pe care doar liderii adevărați o înțeleg și o apreciază:

 

>>> „Cartea de leadership"

Leave a Comment