Acest site folosește module cookie.

Unele dintre aceste module cookie sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să ne îmbunătățim experiența prin furnizarea de informații despre modul în care site-ul este utilizat.

Pentru informații mai detaliate despre cookie-urile pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica de confidentialitate

Acceptați setările curente

Creează produse care CONVING garantat oamenii să le cumpere

Admin ACT si Politon 12.08.2019 0 Comentarii

Nu contează cine ești, de unde vii și câți bani ai în cont. Contează ce îți dorești, cât de mult crezi în ideile tale și cât de mult ești dispus să le urmezi. 


Marketer, director de vânzări, antreprenor? 


Sau


Cofetar, mecanic ori aviator? 


Tot ce creezi merită să ajungă mai departe, la un nivel înalt. Dacă și tu ai acest sentiment deseori, înseamnă că următoarea carte este pentru tine. Și să recunoaștem. În secret ai vrea să ai o poveste asemănătoare cu cea a fondatorului McDondald's. 

 

McDonald’s este cel mai mare lanț de restaurante fast-food din lume. Fondatorul McDonald’s este Ray Kroc.


Primul McDonald’s a vândut inițial hot-dogi calzi, nu hamburgeri. Frații Richard și Maurice McDonald au deschis în 1940 primul McDonald's din San Bernardino, California, dar nu a fost recunoscut ca McDonald's-ul de astăzi; 


Ray Kroc a făcut modificări în afacerea fraților pentru a o moderniza. Frații au introdus „Speedee Service System” în 1948, punând în folosință extinsă principiile modernului restaurant fast-food pe care predecesorul lor White Castle îl pusese în practică cu mai bine de două decenii mai devreme. Simbolul, Ronald McDonald, a fost introdus în 1965. Clovnul Ronald a apărut în materialele publicitare pentru a-i viza pe copii, și ei potențiali consumatori ai produselor firmei. În prezent, McDonald’s câștigă aproximativ 75 de milioane de dolari în fiecare zi.


Dar cum poți obține o poveste de viață asemănătoare lui Ray Kroc?


Nu este imposibil, dar nici foarte ușor. E necesar să ai ceva cunoștințe de psihologie, marketing și afaceri, având în vedere era în care ne aflăm când finanțele le nivel mondial sunt tot mai incerte. Ai nevoie să creezi un produs care să captiveze publicul instant și să le formeze oamenilor obișnuințe. La fel cum deschizi calculatorul în fiecare zi fără să-ți dai seama (automatism).


„Captivat" de Nir Eyal este o lectură obligatorie pentru cei care vor să-și depășească limitele și să lanseze produse care să aibă un adevărat impact în societate.

 


Pentru că o afacere nouă începe cu o idee genială, dar se promovează cu ajutorul mai multor strategii. 


Dacă ai în gând utilitatea produsului și mai apoi câștigul, ești pe drumul cel bun. 


Nir Eyal  este autorul bestseller-ului „Captivat: Cum să construiești produse care formează obișnuințe” și a influențat soarta mai multor afaceri precum: Eventbrite, Anchor.fm (achiziționat de Spotify) Hunt Hunt, LinkedIn, Happy Bits, Presence Learning, Pana.

A predat la Școala de afaceri din Stanford, iar scrierile sale despre tehnologie, psihologie și afaceri, apar în Harvard Business Review, The Atlantic, TechCrunch și Psychology Today.

 

Dacă încerci să creezi o aplicație, să începi o afacere în domeniul imobiliar sau să lansezi o carte, ai nevoie de implicarea utilizatorilor. Această carte prezintă construirea modelului prin care utilizatorii revin în mod constant la afacerea ta. La început, acest lucru este solicitat, dar în cele din urmă va deveni instinct. Așa se formează bucle virale.

 

Nir prezintă „Modelul capcanei”, un cadru de bază al celor 4 etape cheie ale fiecărei bucle:

 

1. Declanșator: Cum începe bucla? La început, acest lucru se poate face prin declanșatoare externe (cum ar fi un e-mail, notificare, ecuson, etc.), dar prin bucle succesive, utilizatorul creează declanșatoare interne în care un anumit gând sau emoție îl va trimite înapoi la produsul tău.

 

2. Acțiune: utilizatorul este conștient de faptul că trebuie să își folosească produsul (prin declanșator), care este cea mai simplă acțiune pe care o poate efectua pentru a obține un fel de recompensă. De exemplu, un Facebook „Like”.

 

3. Recompensa variabilă: Cum sunt ei recompensați pentru acest comportament? Recompensa ar putea fi validarea socială (de exemplu, „prietenii mei aprobă!”) sau o mulțumire personală.. Partea „variabilă” este importantă - recompensele nu trebuie să fie întotdeauna previzibile, încurajând utilizatorii să repete ciclul.

 

4. Investiție: În sfârșit, utilizatorul trebuie să pună ceva în joc pentru a crește șansa de a repeta bucla. Acesta ar putea fi conținut, date introduse de utilizator, reputație sau o abilitate învățată (de ex. acum sunt foarte bun la utilizarea unui program software). De asemenea, investiția stabilește declanșatorul pentru următorul ciclu al buclei.

 

Această carte este foarte ușor de citit și livrează un model concret de creare a obișnuințelor.

 

„79 % dintre posesorii de telefoane inteligente își verifică dispozitivul în fiecare dimineață, în răstimp de 15 minute de la trezire. Și, chiar mai uimitor, o treime dintre americani afirmă că ar prefera mai degrabă să renunțe la sex, decât să își piardă telefonul mobil.

 

Rezultatele unui studiu universitar din 2011 arată că oamenii își verifică telefoanele de 34 de ori pe zi. Cu toate acestea, cei care lucrează în domeniu cred că cifrele se apropie mai curând de 150 de sesiuni în fiecare zi, cifre de-a dreptul uimitoare.

 

Trebuie să recunoaștem, suntem captivați.

 

Tehnologiile pe care le folosim s-au transformat în dorințe nestăpânite, dacă nu chiar în dependențe în toată regula.

 

E acel impuls de a verfica notificarea că am primit un mesaj.

 

Simțim atracția de a intra pe YouTube, pe Facebook sau pe Twitter pentru doar câteva minute, și apoi constatăm că o oră mai târziu încă atingem ecranul și dăm scroll. Este un impuls pe care-l simți cel mai probabil de-a lungul întregii zile, dar abia dacă îți dai seama de el.

 

Reprezentanții psihologiei cognitive definesc obișnuințele drept „comportamente automate, care sunt declanșate în urma unor repere de situație”: lucruri pe care le facem în mod inconștient sau fără să stăm prea mult pe gânduri.

 

Produsele și serviciile pe care le folosim în mod obișnuit ne modifică comportamentul zilnic, făcându-ne să ne comportăm după cum au intenționat designerii lor. Acțiunile noastre au fost proiectate în avans.

 

Cum reușesc aceste companii, care nu produc altceva decât linii de cod afișate pe un ecran, aparent să controleze mintea utilizatorilor? Cum reușesc unele produse să conducă la formarea obișnuințelor?

 

În cazul multor produse, formarea obișnuințelor este imperativă pentru supraviețuirea lor. De vreme ce o multitudine de atracții se iau la întrecere pentru atenția noastră, companiile învață să utilizeze tactici inedite pentru a rămâne relevante în mintea utilizatorilor. Astăzi, nu mai e suficient să atragi milioane de utilizatori. Companiile descoperă tot mai mult că valoarea lor economică depinde de cât de durabile sunt obișnuințele pe care le creează. Pentru a câștiga loialitatea utilizatorilor și pentru a crea un produs care să fie folosit cu regularitate, companiile trebuie să învețe nu doar ce anume îi face pe utilizatori să dea clic pe ceva, dar și care sunt motivele din spatele acțiunilor lor.” (Nir Eyal - Captivat)

 

 

Astfel că, ideile tale pot fi ridicate la rangul de ARTĂ dacă utilizezi modelul capcanei și strategiile propuse de Nir Eyal în cartea „Captivat”.

 

Încă mai visezi să ai succes ca cei de la McDondald's?

 

Învață să îți captivezi clienții și îți vei crește succesul. 

 

Găsești cartea aici:

 

>>> https://actsipoliton.ro/nir-eyal-captivat.html

Leave a Comment