Coșul este gol!
Unele dintre aceste module cookie sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să ne îmbunătățim experiența prin furnizarea de informații despre modul în care site-ul este utilizat.
Pentru informații mai detaliate despre cookie-urile pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica de confidentialitate
Managementul timpului nu funcționează la fel pentru toată lumea. Cum nici zodiile nu îi determină pe oameni să semene 100%. Pot avea câteva caracteristici comune, dar cam atât.
În timp ce îți vezi mama sau un coleg de muncă cum rezolvă rapid orice problemă, tu abia îți găsești motivația necesară să termini ce ai început.
Fă ca mine! Nu ai observat cum fac eu ca să termin mai repede treaba?
Problema cu aceste reguli de management al timpului și rezolvare a problemelor este că nu funcționează la fel pentru toată lumea.
Aceste reguli/obiceiuri nu țin cont de faptul că fiecare persoană își folosește timpul în mod diferit și, prin urmare, are nevoie de o soluție individuală pentru a gestiona timpul mai eficient.
Interesant este faptul că personalitatea fiecăruia determină un anumit stil de productivitate.
Din acest motiv, o echipă de angajați eficientă are personalități diferite. În timp ce unii își folosesc gândirea logică în rezolvarea problemelor, alții sunt mai empatici și iau decizii emoționale.
Împreună, fac o echipă care cuprinde toate calitățile și abilitățile de a face o muncă grozavă.
Problema este că nu toți funcționează la fel de repede într-o situație dată pentru că nu li se potrivește mănușă tuturor.
Și aici intervine productivitatea pe baza personalității tale.
Cea care a descoperit eficiența acestui lucru este autoarea Carson Tate.
Carson Tate este consultant în materie de productivitate și fondatoarea companiei Working Simply, Inc. Ea ocupă rolul de antrenor, instructor și consultant al directorilor de la mai multe companii de top din America CBS Money Watch, Fast Company, Forbes, New York Times, USA Today etc.
Aceasta consideră că personalitatea este cea care contează atunci când vorbim despre productivitate. Este necesar să te ghidezi după reguli care ți se potrivesc, nu după reguli pe care încerci să le potrivești.
„Nu poți învinge aglomerarea apelând la soluții generale de management. Ultima aplicație, ultimul pont de stabilire a priorităților sau ultima strategie de gestionare a e-mailului nu vor funcționa dacă nu sunt personalizate pentru tine,
armonizate cu felul în care gândești și procesezi informația. În loc să funcționeze, ele nu vor face altceva decât să genereze și mai multă frustrare, ineficiență și o lipsă și mai pronunțată de eficacitate.” Carson Tate.
În cartea sa „Muncește eficient" aceasta prezintă modul în care fiecare își poate duce treaba la bun sfârșit mult mai simplu și mai rapid decât până acum, fără a se simți forțat sau neadecvat personalității sale. Carson Tate te ajută să îți descoperi stilul personal de lucru, astfel încât nu trebuie să te mai simți vreodată copleșit de situație.
Ce poți afla din cartea sa?
Ce stil de personalitate ai din punct de vedere al productivității tale?
Fiecare are propriul mod de a lucra, iar ceea ce ajută o persoană să fie mai productivă ar putea fi contraproductiv pentru alta. Acesta este motivul pentru care cel mai eficient mod de a începe să lucrezi mai bine este să îți examinezi munca și să o desfășori într-un mod care să se potrivească personalității tale.
Ned Herrmann, profesor în management la General Electric examinează modul în care creierul percepe, procesează, înțelege, gestionează și comunică informațiile.
Acesta a conceput un test care să evalueze modul în care oamenii lucrează.
Deși există numeroase personalități diferite, modelul lui Hermann oferă 4 stiluri speciale pentru a începe evaluarea. Citește în continuare și vezi cu care stil te identifici.
Primul este prioritizatorul.
Prioritizatorul este eficient cu timpul și folosește date, analizează atent și logic orice situație. La locul de muncă, acesta acordă prioritate celor mai importante sarcini și se enervează atunci când colegii vorbesc în timp ce au lucruri de făcut.
Al doilea este planificatorul.
Planificatorul adoră să facă liste, să organizeze date și evenimente și să facă lucrurile într-o anumită ordine. Acesta lucrează după un program pe care și-l stabilește la începutul zilei și evită pe cât posibil activități de ultim moment.
Al treilea este ierarhizatorul.
Ierarhizatorul se bazează pe instinctul său de a lua decizii. El lucrează bine cu alții și îi place să prezinte informații vizual, ca într-o prezentare.
Al patrulea este vizualizatorul.
Vizualizatorul poate intra într-o discuție aprinsă și poate găsi o modalitate de a reorganiza toate punctele cheie care rezolvă problemele tuturor.
Atunci când ia decizii, urăște să se bazeze pe date, dar adună contribuția tuturor și o sintetizează în ceva nou.
Gestionarea timpului
Listele te ajută. Îți organizezi timpul cu înțelepciune și scapi mai ușor de stres. Chiar dacă intervin chestii de ultim moment, consulți lista și vezi ce activitate poate fi amânată pentru mai târziu sau o poți plasa altcuiva.
Timpul este cea mai importantă resursă a ta. În mod normal, nu ai control asupra timpului, ci doar asupra activităților pe care le întreprinzi.
Să câștigi mai mulți bani este adesea realizabil, dar să câștigi timp nu ai cum.
Pentru a face față provocării timpului, ar trebui să îți planifici activitățile zilnic, săptămânal și lunar, astfel încât să îți poți petrece timpul în cel mai eficient mod posibil.
Din acest motiv, cartea lui Carson Tate te poate ajuta să ai o viziune de ansamblu asupra timpului și a productivității tale, utilizând metodele care ți se potrivesc.
„Muncește eficient" are 369 de pagini și include informații precum:
Dacă vrei ca munca să nu mai fie o povară, indiferent care este domeniul tău de activitate actual, să-ți aducă multe satisfacții și oportunități de promovare, citește cartea lui Carson Tate.
Te învață cum să câștigi timp într-o lume care nu mai are timp…
Poți găsi cartea aici:
Leave a Comment