Acest site folosește module cookie.

Unele dintre aceste module cookie sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să ne îmbunătățim experiența prin furnizarea de informații despre modul în care site-ul este utilizat.

Pentru informații mai detaliate despre cookie-urile pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica de confidentialitate

Acceptați setările curente

Cum să creezi o carte sau un album muzical de succes în 2020? Ryan Holiday dezvăluie totul

Admin ACT si Politon 03.07.2020 0 Comentarii

Cum să creezi o carte sau un album muzical de succes în 2020? Ryan Holiday dezvăluie totul 

 

Fiecare dintre noi este un artist în domeniul său. Fie că ești cântăreț, scriitor, profesor, manager, mecanic auto sau antreprenor, știi că succesul în cariera ta este bazat pe muncă, dar și pe strategie. 

 

Nimeni nu se trezește peste noapte un star. Aproximativ toate acele povești sunt fabricate, iar asta o demonstrează autorul Ryan Holiday în bestseller-ul internațional „Crede-mă, te mint! "

 

Ryan Holiday unul dintre cei mai bine vânduți scriitori de marketing și consultant pentru Google, TASER și Complex, precum și muzicieni premiați cu Grammy (Lady Gaga, Iron Maiden, Kanye West), acoperă principiile fundamentale ale produselor care se vând an de an, inclusiv muzică și cărți, în cartea „Secretul vânzărilor perene”.

 

În această carte, Holiday conturează efortul necesar pentru a crea un produs legendar, apoi îți arată cum să îl poziționezi și să îl comercializezi corect. Ultima secțiune a cărții prezintă importanța construirii unei platforme pentru a asigura succesul continuu.

 

De asemenea, autorul este de părere că muzica nu mai este demult despre talent 100%, ci despre marketing și abilități personale de a cuceri publicul. 

 

Desigur, talentul te menține în top, dar asta nu înseamnă că doar de asta ai nevoie ca să supraviețuiești. Tehnologia a avansat atât de mult încât în 2020 oricine poate cânta. Nu, serios, chiar oricine poate cânta. 

 

Există un software denumit Autotune care îți poate modifica vocea astfel încât să fie cel puțin acceptabilă de ascultat. Și, dacă mai ai și un inginer de sunet priceput, vocea ta va suna foarte bine. 

 

Și cum această expansiune a muzicii este pe toate rețelele de socializare, canale mass-media, platforme de muzică, este tot mai greu să te diferențiezi dintr-un ocean de artiști de toate felurile. 

 

În 2020 nu este mai este greu să cânți, ci să îți găsești publicul ideal. Dintr-o varietate de artiști, publicul trebuie să te aleagă pe tine. Și cum faci asta? 

 

Urmând sfaturile lui Ryan Holiday din cartea „Secretul vânzărilor perene". Referitor la muzică, acesta a conturat câteva idei:


1) Canalele media sunt o piață a vânzătorului cu o cantitate infinită de oportunități pentru a obține un număr mare de fani și atenție din partea presei.

 

2) Muzicienii ar trebui să treacă dincolo de „acesta sunt eu și muzica mea” și să se concentreze pe nevoile presei atunci când își fac publicitate.

 

3) Mass-media are nevoie de povești interesante care sunt relevante pentru publicul lor, așa că le oferă povești interesante care sunt relevante pentru ei. 

 

Pare simplu, nu? Cu toate acestea, majoritatea muzicienilor și publiciștilor nu știu cum să facă asta. 

 

Deoarece toată lumea publică muzică gratuit, oferirea de muzică gratuită nu mai este deosebit de convingătoare. Trebuie să poți spune presei ceva interesant pentru a le atrage atenția.

 

Ryan te sfătuiește să nu fabrici povești interesante, ci să găsești ceea ce este de fapt interesant la tine și muzica ta. 

Trebuie să fii un om interesant ca să captezi atenția presei. 

Iar ca să atragi mai mulți fani, trebuie să exiști în cât mai multe locuri unde își petrec și ei timpul. 

 

Iată un lucru inedit despre scriitorul Paulo Coelho

 

Cu toții am auzit despre acesta, măcar o dată, pentru că citatele sale sunt printre cele mai virale pe rețelele sociale. 

Autorul Paulo Coelho nu s-a ferit de piraterie, ci dimpotrivă acesta și-a piratat în mod activ cărțile pe site-uri de torrente din țări precum Rusia, pentru a ajunge la cât mai mulți oameni și a deveni cunoscut. 

 

Astăzi, creatorii de conținut știu că e important ca publicul lor să fie cât mai numeros pentru a avea șanse să devină cât mai cunoscuți. În campaniile din trecut, artiștii făceau parteneriate cu BitTorrent, unul dintre cele mai mari instrumente de piraterie din lume, pentru a oferi muzică și cărți și alte conținuturi tocmai din acest motiv.

 

Astfel, dacă iubești ceea ce faci, trebuie să faci tot posibilul să ajungi la cât mai mulți oameni. 

 

O idee din carte care face lumină în crearea unui produs care se vinde an de an este aceea că e necesar ca produsul tău să se adreseze unei nevoi reale a oamenilor și nu a dorinței proprii de a prospera. 

Cu alte cuvinte, atunci când creezi un produs de orice gen, trebuie să te gândești la cum îi va ajuta pe oameni și cum poate ajunge mai repede la aceștia. 

 

De altfel, cel mai bun marketing pe care îl poți face pentru cartea ta este să începi să o scrii pe următoarea.

 

Da. Cu cât ai mai multe opere pe care să le arăți lumii, cu atât capeți mai multă încredere în tine și lumea te ia în serios, căutând cât mai multe despre tine. 

 

În toate domeniile, anumite creații pot fi descrise drept „perene”. Prin asta Ryan Holiday vrea să spună că indiferent de lansarea lor maiestuoasă sau audiența la care au ajuns, aceste produse au găsit un succes continuu și mai mulți clienți de-a lungul timpului.

 

Să creezi care poate schimba lumea și continuă să facă acest lucru timp de zeci de ani, necesită nu doar multă muncă, timp și consultări, ci și o răbdare reală pentru procesul în sine. 

 

„Prin răbdare, nu mă refer doar la timpul dedicat pentru creație, ci și la viziunea îndelungată cu care evaluezi propria lucrare. Iar viziunea din viitor poate dura foarte mult și din acest motiv mulți oameni renunță la împlinirea obiectivului final." Ryan Holiday 

 

  • Pe termen lung, tot marketingul din lume nu contează dacă produsul tău nu a fost realizat corect.

 

  • Cu cât este mai bun produsul, cu atât marketingul va fi mai bun. Cu cât este mai rău, cu atât mai mult timp va trebui să investești în marketing și cu atât mai puțin eficient va fi fiecare minut petrecut pentru acel marketing.

 

  • Din sacrificiu vine sensul. Din luptă vine scopul. Dacă vrei să creezi ceva important și valoros, trebuie să fii condus de o forță interioară la fel de puternică. 

 

  • Efectul Lindy: „Dacă o carte a fost tipărită timp de patruzeci de ani, mă pot aștepta să fie tipărită încă patruzeci de ani ... În fiecare an care trece și se vinde, i se dublează speranța de viață” - Nassim Taleb

 

Tocmai de aceea, recomandarea noastră este să citești cartea lui Ryan Holiday și să descoperi întreg procesul unui produs care se vinde an de an, de la idee până la răspândirea sa pe toate canalele de comunicare. 

 

>>> „Secretul vânzărilor perene"

 

Leave a Comment