Acest site folosește module cookie.

Unele dintre aceste module cookie sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să ne îmbunătățim experiența prin furnizarea de informații despre modul în care site-ul este utilizat.

Pentru informații mai detaliate despre cookie-urile pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica de confidentialitate

Acceptați setările curente

NOUL MARKETING, rezultate maxime cu venituri minime (Growth Hacker)

Admin ACT si Politon 24.06.2019 0 Comentarii

Reclamele sunt enervante, știu. Trebuie să dai skip la fiecare videoclip de pe YouTube sau să apelezi la un abonament premium ca să scapi de ele. Pentru un utilizator oarecare sunt o povară. 


Dar pentru un marketer, reclamele sunt o comoară. De când se știe, reclama este sufletul comerțului. Cine lucrează în marketing știe acest lucru. Absolut orice anunț enervant ajunge la tine cu un scop: să vândă


Doar că pentru marketeri competiția e dură. Să crești sumele pentru promovare nu e o soluție acceptată de toți. Spune-i directorului tău să mărească bugetul pentru reclame și e posibil să îți spună simplu: „Nu. Ești creativ. Găsește o modalitate cu bani mai puțini."


Și atunci ce faci? Când îți dorești un software la calculator, nu devii… pirat? 


Mai precis, nu ești un mic hacker


Ei bine, pentru cei care vor să facă promovări masive cu bani puțini, autorul Ryan Holiday are soluția. 


Din fericire, am evoluat și nu mai trebuie să strigăm în gura mare sau să împărțim fluturași cu oferte. Social-media este la putere. Și cum deja multe afaceri au crescut în mediul online și bugetele de promovare au început să se mărească. 


Dacă ești la început de drum și nu ai bugetul necesar pentru o promovare masivă, doar nu te gândești să renunți. 


Nu, nici vorbă. Nu te lăsa descurajat! Soluția este „Growth Hacker”. Învață să păcălești sistemul! 


„Growth Hacker” este soluția ideală pentru oricine are un business la început de drum și vrea să îl facă remarcat de foarte mulți oameni. 


Această carte, scrisă de Ryan Holiday, este un ghid cu strategii de marketing foarte importante și foarte simplu de implementat. 


Singura condiție este să te asiguri că urmezi întocmai sfaturile autorului. 

 


Dacă vrei ca produsul tău să fie într-adevăr potrivit cu piața, să ajungă viral, să îl poți optimiza și să devină un brand de renume, învață tehnicile propuse de Hackerul Nr. 1 al marketingulului - Ryan Holiday. 


Și totul, cu mai puțini bani decât orice campanie de promovare creată de vreo agenție. 


Cum a reușit Ryan să transforme cartea lui Tim Ferriss, unul dintre clienții săi, într-un bestseller internațional?


Această reușită este chiar povestea de încheiere de la finalul cărții. Și este un exemplu potrivit pentru cei care vor să păcălească sistemul și să iasă în față cu mult talent și bani puțini.


„În loc să conceapă o carte mare și universală care nu plăcea nimănui, Tim a dus la următorul nivel potrivirea produs-piață – a proiectat fiecare capitol astfel încât să fie valoros de unul singur și să fie destinat unei comunități specifice sau unui grup definit de cititori. 


Chiar și în cuprinsul capitolelor, el a dorit să aibă fragmente mici care să îi furnizeze imediat cititorului informații valoroase – dacă luai cartea și o deschideai întâmplător la o pagină sau alta, voia ca tu, cititorul, să te alegi cu ceva.


Chiar și editarea lui Tim s-a bazat pe date. Deși cartea finală a fost de aproximativ 600 de pagini, versiunea de început era mai aproape de 800. Aceste tăieri nu au fost făcute instinctiv, ci metodic. 


Tim a folosit instrumente ca SurveyMonkey și Wufoo pentru a-și întreba prietenii și colegii care erau secțiunile la care au reacționat cel mai bine. 


Am testat în mod repetat coperta din spate și subtitlul. Înainte ca o secțiune să fie tăiată sau adăugată, trebuiau să fie de acord mai mulți cititori ai manuscrisului.”


Și ăsta este doar unul dintre succesele sale. Ryan, de asemenea, știe să folosească review-urile proaste în favoarea sa. Pentru „I hope they serve beer in Hell" a denigrat cartea cu bună știință și, mai ales, cu acordul autorului Tucker Max. A făcut poze rupând afișe cu filmul, arătând scene obscene și declarându-i război sub un nume fals. 

A trimis pozele unor bloguri și ce s-a întâmplat? Vânzările cărții au crescut colosal, iar publicul s-a împărțit în două: fani înrăiți și hateri. 


Punct ochit, punct lovit. 


Așadar, orice reclamă este binevenită. Dacă ai un maestru al marketingului, câștigi publicul de partea ta. 


Încearcă sfaturile lui Ryan Holiday și vei deveni un hacker al promovărilor online. 


Descoperă cartea aici:
https://actsipoliton.ro/ryan-holiday-growth-hacker-in-marketing.html

Leave a Comment