Acest site folosește module cookie.

Unele dintre aceste module cookie sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să ne îmbunătățim experiența prin furnizarea de informații despre modul în care site-ul este utilizat.

Pentru informații mai detaliate despre cookie-urile pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica de confidentialitate

Acceptați setările curente

Descoperă povestea unuia dintre cei mai de succes autori de business din lume: Jason Jennings

Admin ACT si Politon 06.08.2019 0 Comentarii

Jason Jennings cunoaște probabil mai bine decât oricine altcineva secretele companiilor și ale liderilor de succes, pentru că a cercetat în amănunțime peste 120.000 de companii și câteva mii de antreprenori și CEO în vederea documentării pentru cărțile sale.

 

Criticii vorbesc despre volumele lui ca fiind extraordinar de bine documentate, inteligent și clar scrise, accesibile, capabile să stârnească și să mențină curiozitatea, reprezentând astfel o resursă vitală pentru oricine deține o afacere sau este interesat de acest domeniu. Sfaturile oferite și descoperirile făcute de el în timpul cercetărilor sale elaborate au puterea de a ajuta deopotrivă companiile, dar și pe indivizii independenți, să își atingă adevăratul potențial economic, asta pentru că Jason Jennings este o autoritate în materie de leadership, productivitate și inovație. 

 

Vorbește 5 limbi străine, merge de 5-6 ori pe săptămână la sală și cântă la vioară

 

Cu opt bestselleruri la activ și având cărțile traduse în 34 de limbi, Jason Jennings poate spune fără nicio ezitare că a cunoscut succesul absolut. A fost desemnat una dintre cele mai importante trei voci de business din lume, după renumiții Jim Collins și Tom Peters, părând de altfel sortit genului business. 

 

Prima lui carte, It’s Not The Big That Eat The Small – It’s The Fast That Eat The Slow (Nu cel mare îl înghite pe cel mic… cel rapid îl înghite pe cel lent), pentru care a călătorit pe tot globul în căutarea companiilor cu cea mai rapidă creștere din lume, a devenit bestseller Wall Street Journal, USA Today și New York Times în numai câteva zile de la lansare, publicația USA Today numind-o una dintre cele mai bune 25 de cărți ale anului 2001.

 

Însă succesul lui Jason Jennings nu a venit cu totul și cu totul spontan. Evoluția sa a fost una constantă, ca o pregătire pentru succes. După absolvirea Northern Michigan University (SUA) în 1972 cu dublă specializare în Științe Politice și Comunicare și-a început cariera ca reporter de radio și televiziune. Pasiunea pentru radio  o avea încă din adolescență, când, la vârsta de 13 ani s-a angajat ca disc-jockey la un post de radio. La 21 de ani a devenit cel mai tânăr proprietar al unui grup de posturi de radio din lume. Compania pe care a fondat-o mai târziu, Jennings-McGlothlin & Company - a devenit cea mai mare firmă de consultanță media din lume, strategiile sale legendare de programare și vânzări devenind cunoscute pentru capacitatea lor de a revoluționa multe segmente ale industriei de radiodifuziune. În calitate de consultant, Jennings a călătorit prin lume, lucrând și consiliind echipele de conducere ale unor companii din Noua Zeelandă, Australia, China, Singapore, Hong Kong, Europa, SUA și Canada. În această perioadă Jennings a zburat mai mult de 10 milioane de mile. Pentru performanțele sale deosebite, Universitatea din Michigan i-a oferit în 2017 titlul de Doctor Honoris Causa.

 

Jason Jennings este și unul dintre cei mai solicitați speakeri de afaceri din lume, de la lansarea primei lui cărți în anul 2001 și până astăzi, susținând mai mult de 1 200 de discursuri motivaționale și seminarii în peste 100 de țări. Discursurile sale au influențat pozitiv vieți, cariere și companii.

 

Când nu călătorește pentru a se documenta pentru vreo nouă carte sau pentru a susține un nou discurs, Jason Jennings își cultivă pasiunile. Este un fanatic al fitness-ului, mergând la sală de 5 sau 6 ori pe săptămână, în ciuda celor 63 de ani pe care îi are, îi place să învețe noi limbi străine (până acum a învățat 5) și să călătorească (atât în interes de afaceri, cât și pur și simplu pentru a căuta noi aventuri). Pe pașaportul său are peste 100 de ștampile din țările pe care le-a vizitat în Europa, Asia, Orientul Mijlociu sau în America de Sud și Centrală. Vioara este o altă pasiune a autorului, cântând la ea de câte ori are ocazia. 

 

Deși are atât de multe pasiuni și realizări, Jason Jennings consideră că cel mai important lucru pentru el este familia alături de care își petrece timpul fie în orașul Tiburon, de pe malul golfului San Francisco, fie la cabana lor din piatră și bușteni aflată pe malul unui lac din peninsula superioară Michigan. În această reședință amplasată într-un peisaj foarte sălbatic, autorul și familia lui împart mediul cu  adevărații „stăpâni” ai zonei: elanii, urșii, căprioarele, lupii, vulpile și vulturii. Un loc complet rupt de civilizație ce poate fi descris cel mai bine prin cuvintele: „Vino să vizitezi și să vezi cât de civilizată poate fi sălbăticia”.

 

Un autor și un speaker de succes, dar mai întâi de toate un om de treabă

 

Însă nimic altceva nu îl definește mai bine pe Jason Jennings decât cărțile sale și munca asiduă de cercetare pe care o face alături de echipa lui pentru scrierea acestora. După succesul fulminant pe care l-a avut prima lui carte, Jason Jennings a făcut muncă de cercetare în alte 40.000 de companii din toată lumea pentru a le identifica pe primele 10 cele mai productive organizații din lume. În Reinventatorii  – Cum urmăresc companiile extraordinare schimbarea radicală continuă – autorul dezvăluie secretele liderilor și organizațiilor care s-au transformat și reinventat continuu pentru obținerea și creșterea performanțelor. După alți câțiva ani de cercetare Jason Jennings a publicat Gândește MĂREȚ – acționează prudent, o carte în care realizează profilul companiilor și al liderilor lor, care au obținut o creștere organică atât a veniturilor cât și a profiturilor cu 10 % sau mai mult timp de 10 ani consecutiv. În Hit the Ground Running - A Manual for Leaders / Începe cu dreptul – Un manual pentru noii lideri, autorul dezvăluie tacticile și strategiile pe care 10 dintre noii CEO le-au folosit și care au generat schimbări majore în companiile în care au activat în primii lor 5 ani de activitate. Pentru The 15-Minute Heart Cure (Remediul de 15 minute pentru inimă) – Jennings a făcut echipă cu renumitul cardiolog Dr. John Kennedy în vederea scrierii unei cărți menite să îi determine pe oameni să abordeze un stil de viață mai sănătos.

 

Metoda pe care o folosește pentru a-și concepe discursurile foarte apreciate, notate de cele mai multe ori cu punctaj maxim, a devenit și ea foarte cunoscută în mediile de afaceri. Atunci când bate palma cu o companie pentru a ține un discurs la un eveniment organizat de ea, Jennings își începe pregătirea cu o ședință de 90 de minute de Descoperire. În cadrul acestei întâlniri cu membri ai companiei, autorul se familiarizează cu organizația, obiectivele și așteptările ei. Urmează apoi 10 sau 12 interviuri prin telefon cu indivizi care vor participa la eveniment, aflându-le poveștile, provocările și problemele cu care se confruntă. Această pregătire face ca fiecare discurs pe care îl susține să fie complet personalizat. Potrivit specialiștilor, nu mai există un alt speaker care să își personalizeze în această măsură discursurile. În cazul în care vă întrebați cât de  eficientă este metoda lui, răspunsul este ușor de dedus. În momentul în care își începe discursul cu următoarele cuvinte: „În ultimele câteva săptămâni am avut ocazia să mă întâlnesc și să vorbesc cu o parte dintre voi, așadar, ceea ce urmează reprezintă ceea ce gândiți și provocările cu care vă confruntați.” – toată lumea devine atentă și interesată de ceea ce urmează.  

 

Calitățile sale incontestabil de speaker au fost recunoscute de-a lungul timpului în unele dintre cele mai mari corporații din lume, primind 5 puncte din 5 posibile la Lowes, de la cei 3000 de manageri și lideri de top, 4.9 din 5 la Cisco, cel mai mare punctaj obținut vreodată de vreun vorbitor la un eveniment al companiei, motiv pentru care firma i-a dublat onorariul pentru discursul susținut și culminând cu P&G care apelează la el pentru evenimentele firmei din toată lumea pentru a se menține în fruntea VNAC – tradus prin o economie volatilă, nesigură ambiguă și complexă. 

 

Jason Jennings este unul dintre puținii profesioniști din domeniul afacerilor care se poate mândri cu un traseu profesional fără cusur. Un traseu mereu ascendent în care a acumulat continuu prestigiu și valoare. În ciuda acestui fapt, și-a păstrat modestia și simplitatea, motiv datorită căruia, în 2017, Fritz Erickson, președintele companiei NMU l-a prezentat pe Jennings la o recepție în felul următor:

 

„V-am mai povestit despre realizările lui Jason, dar aș vrea să mai adaug un singur lucru. Am vorbit cu mulți oameni despre Jason iar expresia pe care o folosesc toți când vine vorba de el este că Jason este un om de treabă.”

 

Te invit așadar să continui să descoperi personalitatea acestui om extraordinar achiziționându-i cărțile:

 

 

<<< Reinventatorii 

 

<<< Gândește MĂREȚ, acționează prudent 
 
 
Sau pachetele speciale la un preț promoțional:
 
 
<<< Pachet promoțional carte de business: Reinventatorii și Gândește MĂREȚ, acționează prudent de Jason Jennings

 

<<<  Pachet promoțional ebook business: Reinventatorii și Gândește MĂREȚ, acționează prudent de Jason Jennings

 

 

Leave a Comment