Acest site folosește module cookie.

Unele dintre aceste module cookie sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să ne îmbunătățim experiența prin furnizarea de informații despre modul în care site-ul este utilizat.

Pentru informații mai detaliate despre cookie-urile pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica de confidentialitate

Acceptați setările curente

„Tu eşti Placebo - Meditaţie pentru schimbarea credinţelor şi percepţiilor”, de Dr. Joe Dispenza

Admin ACT si Politon 15.02.2016 0 Comentarii

Tu eşti Placebo - Meditaţie pentru schimbarea credinţelor şi percepţiilor este un audiobook de meditaţie ghidată al renumitului om de ştiinţă Dr. Joe Dispenza. ACT şi Politon vă oferă posibilitatea de a asculta în limba română aceste fascinante cărţi audio în lectura actorului Cosmin Şofron . Meditaţia este disponibilă în două variante pe CD audio. Versiunea mai lungă este denumită You Are the Placebo Book Meditation: ChangingTwo Beliefs and Perceptions (Tu eşti placebo-Meditația 1: Cum să schimbi două credinţe şi percepţii), iar versiunea mai scurtă este denumită You Are the Placebo Book Meditation: Changing One Belief and Perception (Tu eşti placebo-Meditația 2: Cum să schimbi o credinţă şi o percepţie).

 

Veţi fi ghidaţi pas cu pas prin pregătirea pentru meditaţie şi meditaţia în sine. Puteți privi practica meditaţiei ca modul dumneavoastră de a lua doza zilnică de placebo. Veţi înlocui pastila propriu-zisă cu o cercetare lăuntrică a minţii şi trupului. Probabil vă întrebati când să meditaţi, unde să meditaţi, cum să vă faceţi corpul să se simtă confortabil, cât timp să meditaţi, cum să vă stăpâniţi voinţa? Acestea sunt doar câteva din „secretele” pentru care veţi găsi răspuns şi pe care le veţi parcurge în cadrul fiecăruia dintre audiobookuri.

 

Meditaţia pentru schimbarea credinţelor şi percepţiilor are trei părţi. Prima parte este inducţia, în care veţi folosi tehnica concentrării deschise, ca să ajungeţi în stări de undă cerebrală alfa sau teta mai coerente, în care sunteţi mai sugestibili. Acest lucru este vital, deoarece singurul mod în care vă puteţi influenţa cu adevărat sănătatea şi deveni propriul placebo este să ajungeţi la o sugestibilitate sporită. În partea a doua (unde există o diferenţă sensibilă intre cele două variante ale meditaţiei - la meditaţia 1 sunt două credinţe/percepţii, la meditaţia 2 este o credinţă/percepţie), veţi găsi momentul prezent şi veţi zăbovi în vidul cuantic, unde există toate posibilităţile. Iar în partea a treia, vă veţi vei schimba credinţele şi percepţiile.

 

Rămâneţi prezenţi în timpul meditaţiilor, nu încercaţi să vă daţi seama de nimic şi nu vizualizaţi. Doar percepeţi şi simţiţi. Veţi descoperi punctul optim al momentului prezent, în care toate lucrurile sunt posibile. Dacă descoperiţi că vă zboară mintea spre gânduri despre cunoscuți, despre diferite probleme pe care le aveţi, evenimente care s-au întâmplat în trecut sau care apar în viitorul dumneavoastră, spre corpul dumneavoastră, greutatea, durerea, foamea sau chiar cât timp va dura această meditaţie, pur şi simplu deveniţi conştienţi de aceste gânduri, apoi reveniţi spre întunericul sau spre vidul cuantic al posibilităţii. Şi apoi, lăsaţi-vă, încă o dată, în voia nimicului.

 

„Am văzut transformarea pe multe chipuri şi pot spune că, independent de cultură, rasă sau sex, cu toţii arătăm la fel când suntem eliberaţi de legăturile propriilor noastre credinţe autolimitative.” (Dr. Joe Dispenza)

 

 

Comandați "Tu eşti placebo-Meditația 1: Cum să schimbi două credinţe şi percepţii" de aici

 

Comandați "Tu eşti placebo-Meditația 2: Cum să schimbi o credinţă şi o percepţie" de aici

 

Leave a Comment