Acest site folosește module cookie.

Unele dintre aceste module cookie sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să ne îmbunătățim experiența prin furnizarea de informații despre modul în care site-ul este utilizat.

Pentru informații mai detaliate despre cookie-urile pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica de confidentialitate

Acceptați setările curente
În contextul creșterii numărului de cazuri de îmbolnăvire cu virusul COVID-19 pe teritoriul României, în perioada următoare nu se vor mai putea ridica comenzile de la sediul nostru.Produsele editurii ACT si Politon se găsesc în majoritatea librăriilor din România sau vor putea fi livrate cu încredere prin curier. Vă mulțumim !

Automatizarea clienților - Cum să îi determini pe oameni să devină clienții tăi fideli

Admin ACT si Politon 04.05.2020 0 Comentarii

Cei mai nefericiți clienți sunt cea mai mare sursă de învățare. ”- Bill Gates


Părerea oamenilor despre tine contează. Chiar dacă nu pentru tine personal, ci pentru afacerea ta. Ceea ce vinzi te reprezintă mai mult decât crezi. 

 

Chiar dacă nu ești atașat emoțional de produsele tale, alți oameni sunt. Iar aceștia vor răspândi vestea că ceea ce le oferi este de calitate sau nu. 

 

De la cine înveți cel mai mult? De la cei care nu te apreciază. Află care sunt motivele pentru care o nu fac. Unele dintre ele îți pot oferi indicii despre cum poți îmbunătăți calitatea serviciilor/ produselor tale. 

 

Doar unele, pentru că în general oamenii comentează răutăcios ori pentru că au un business asemănător și lor nu le merge așa bine, ori pentru că au anumite frustrări conștiente sau inconștiente pe care trebuie să le verse undeva. Și unde altundeva decât în spațiul virtual? 

 

Iar printre acestea se mai strecoară și câteva păreri sincere despre ceea ce îi nemulțumește pe oameni și cum le-ar fi plăcut să fie oferta ta. 

 

Dacă ceea ce te interesează este să ai o bază de clienți fideli și mulțumiți de serviciile tale, atunci citește articolul în continuare. 

 

Vei învăța:

  • Care este modelul de afacere pentru a avea clienți fideli? 
  • În ce constă acest model de afacere și exemple concrete pe care le poți aplica și tu? 
  • De ce primele 90 de zile de la lansarea afacerii tale sunt cruciale pentru succesul tău? 

 

Doar să ai clienți mulțumiți nu mai este suficient de bine în ziua de astăzi. Dacă dorești cu adevărat o afacere în plină expansiune, trebuie să creezi fani înflăcărați.

 

Fiecare antreprenor dorește un venit lunar constant pentru a-și alimenta fluxurile de numerar și obiectivele de afaceri. Cu toate acestea, între ciclurile economice și schimbarea intereselor clienților, acest venit obișnuit poate fi greu de obținut.

 

Modelul de afacere pe bază de abonament este soluția ideală pentru a avea clienți fideli indiferent de domeniul pe care-l țintești sau posibilitățile financiare pe care le ai. 

 

Industria de comerț electronic cu abonament generează venituri de sute de milioane de euro în fiecare an. 

 

Economia lunară de abonamente nu prezintă semne de încetinire. Aproximativ 60% dintre europeni au diverse abonamente lunare. Oamenii adoră timpul și banii economisiți, precum și emoția de personalizare și comoditate.

 

De cele mai multe ori, modelul de afacere pe bază de abonament constă în crearea unei căsuțe personalizate pentru clienți pe baza intereselor pe care le împărtășesc atunci când se înscriu. 

 

De exemplu, platformele personalizate de fitness. La înscriere introduci greutatea, înălțimea, obiectivul tău, preferințele tale în materie de mâncare și băuturi și alte asemenea date, urmând ca apoi să primești un plan personalizat conform chestionarului pe care l-ai completat. 

 

Foarte important! 

 

Indiferent de modelul de afacere pe care vrei să îl implementezi, crearea unui plan de acțiune nu trebuie să îți lipsească. 

 

Acesta este primul pas spre reușită și e important să te informezi bine. Cartea lui John Warrillow te poate ajuta în acest sens. 

 

„Automatizarea clienților" prezintă toate modelele de business bazate pe abonamente și cum să le implementezi în funcție de domeniul în care activezi. 

 

În ce constă acest model de afacere și exemple concrete pe care le poți aplica și tu?

 

Afacerea pe bază de abonament constă în formarea unui grup de clienți fideli care să te însoțească pe o perioadă lungă de timp, în loc să cauți lunar noi prospecți. 

 

Asta înseamnă că misiunea cea mai grea este să păstrezi relația cu clienții pe care i-ai câștigat. Este un avantaj față de celelalte modele de afaceri pentru că deja i-ai convins pe oameni să colaboreze cu tine. Cu câteva reduceri și beneficii îi poți ține alături de tine pentru mult timp, față de încercarea de a găsi lunar clienți noi și a-i convinge să cumpere de la tine.

 

Pentru început, poți studia cum au folosit alte mărci de abonamente instrumente și platforme de marketing pentru a-și lansa și dezvolta afacerea.

 

Când ești gata să împărtășești afacerea cu publicul tău, ia în considerare un proces care oferă ceva gratuit la început. Acest lucru îi atrage pe oameni să încerce oferta ta în termenii lor și să fie încântați să se înscrie pentru o perioadă mai lungă. 

 

În plus, asigură-te că site-ul tău sau promovarea de pe social media include și o ofertă de preț pentru diferite tipuri de abonament. 

 

După ce ai câștigat încrederea clienților, asigură-te că le oferi exclusivitate. 

 

De exemplu, Amazon oferă acest lucru sub denumirea „Abonează-te și economisește”, pentru multe produse alimentare, consumabile de curățare, obiecte decorative etc. 

 

Modelul de acces oferă un sentiment de exclusivitate pentru clienții care obțin produse și experiențe care nu sunt disponibile oricui fără abonament. 

 

Din nou, Amazon. Programul său Prime oferă membrilor reduceri speciale, oferte și produse care nu sunt accesibile membrilor non-Prime.

 

De ce primele 90 de zile de la lansarea afacerii tale sunt cruciale pentru succesul tău? 

 

Așa cum spune și John Warrillow în cartea „Automatizarea clienților” primele 90 de zile de la lansarea afacerii tale sunt cruciale pentru succesul tău. Asta pentru că obișnuințele noi se implementează în această perioadă, iar oamenii devin dependenți de serviciul sau produsul tău.

 

„Imaginează-ți că ai un câine ciobănesc de Pirinei care manâncă în fiecare zi două castroane zdravene de mâncare pentru câini. E destul de costisitor să hrănești iubirea vieții tale, așa că vânezi mereu ofertele de mâncare pentru câini. O dată la două săptămâni, îți târâi picioarele până la petshop-ul local și cari acasă o cutie cu hrană uscată. Dacă vezi că la magazinul local e reducere la mâncarea pentru câini, o cumperi. Sau, dacă primești un cupon pentru „două la preț de una” de la alt magazin, îl folosești.

În cele din urmă, ajungi să te saturi de drumurile făcute la magazin în ultimul moment, așa că te abonezi la PetShopBowl. com, cu sediul în Warwickshire, Marea Britanie, care oferă un serviciu de abonare numit Bottomless Bowl (Castronul fără fund). Acum știi că o dată la două săptămâni îți va fi expediată mâncarea pentru câini și acea parte a creierului tău aflată mereu în căutarea ofertelor pentru mâncare de câini începe să nu mai funcționeze. Nu e nevoie să te cari până acasă cu o cutie grea cu mâncare în fiecare săptămână, din moment ce aceasta îți va fi expediată automat. Abonații acceptă cu bună știință un acord în care beneficiază de avantajul serviciului automat neîntrerupt, în schimbul fidelității lor pe viitor. În loc să cumpere o singură dată fără să mai revină, abonații rămân ̶ să sperăm că ani de zile.”

 

Tocmai de aceea, primele 90 de zile de la abonare pot face diferența. E necesar să îl prinzi pe client într-un mod cât mai inventiv ca să fie motivat să te aleagă pentru mult timp. 

 

Cartea prezintă modele de afaceri pe bază de abonament care se mulează pe orice model de activitate. 

 

  • Modelul site-ului cu abonați 
  • Modelul de abonament la o colecție cu acces nelimitat 
  • Modelul clubului privat 
  • Modelul prin care oferi întâietate la coadă 
  • Modelul consumabilelor 
  • Modelul cutiei cu surprize 
  • Modelul care simplifică viața 
  • Modelul rețelei 
  • Modelul care asigură liniștea sufletească 

 

Descoperă-le pe toate și vezi care se potrivește mai bine cerințelor tale. 

 

Experiența autorului 

John Warrillow  are peste 20 de ani de experiență de cercetare pe piața afacerilor mici și mijlocii. În calitate de fondator al The Value Builder System, un instrument de evaluare bazat pe cloud pe care proprietarii de afaceri îl utilizează pentru a evalua „profitabilitatea vânzării” companiei lor, el a ajutat peste 47.000 de proprietari de afaceri să îmbunătățească valoarea companiei cu până la 71%. 

 

El este, de asemenea, autorul a două cărți de top vândute, „Crearea unei afaceri care poate prospera fără tine" și „Automatizarea clienților", recunoscută atât de revista Fortune, cât și de revista ca fiind una dintre cele mai bune cărți de afaceri a deceniului. 

 

De asemenea, John găzduiește Radio Built to Sell, care este clasat drept unul dintre cele mai bune 10 podcast-uri din lume pentru proprietarii de afaceri.

 

Acum nu mai rămâne decât să citești cartea și să aplici tot ce vei învăța. Nu uita că informația înseamnă putere.Orice informație te poate aduce mai aproape de succes.

 

Poți găsi cartea aici:

 

„Automatizarea clienților”

Leave a Comment