Acest site folosește module cookie.

Unele dintre aceste module cookie sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să ne îmbunătățim experiența prin furnizarea de informații despre modul în care site-ul este utilizat.

Pentru informații mai detaliate despre cookie-urile pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica de confidentialitate

Acceptați setările curente
În contextul creșterii numărului de cazuri de îmbolnăvire cu virusul COVID-19 pe teritoriul României, în perioada următoare nu se vor mai putea ridica comenzile de la sediul nostru.Produsele editurii ACT si Politon se găsesc în majoritatea librăriilor din România sau vor putea fi livrate cu încredere prin curier. Vă mulțumim !

Schimbă-ți mindsetul antreprenorial și crește profitabilitatea afacerii tale cu Pachetul de cărți „Mitul antreprenorial”!

Admin ACT si Politon 14.04.2020 0 Comentarii
Fondatorul revistei Forbes, Bertie Charles Forbes spunea la un moment dat că „o afacere ca și un automobil, trebuie să fie condusă mai întâi pentru a merge.” Dar ce înseamnă să conduci o afacere mai exact? Să te trezești devreme, să te culci târziu, să ai tot timpul o mulțime de hărtii de rezolvat, și, în general, să fii mai mereu atât de ocupat încât să ajungi să te întrebi la un moment dat: Dar viața mea unde e? Dacă te-ai regăsit în această descriere, poate că e timpul să schimbi abordarea!
 
Iar Michael E. Gerber - mentorul nr. 1 în lume în domeniul micilor afaceri – te-ar putea ajuta. Autorul s-a gândit și el la acest aspect în cărțile sale din seria „Mitul antreprenorial” și a tras niște concluzii interesante: 
 
 
Cei mai mulți antreprenori nu își conduc afacerea, ci sunt conduși ei înșiși de afacere;
 
Cei mai mulți antreprenori cred că dacă înțeleg în ce constă munca tehnică a unei afaceri, înțeleg și afacerea care se ocupă cu respectiva muncă tehnică;
 
Majoritatea afacerilor sunt administrate conform dorinței proprietarului, și contrar nevoilor afacerii.
 
 
Așadar, dacă te gândești deseori cum ai putea să îți optimizezi deopotrivă și afacerea și viața Pachetul de cărți „Mitul antreprenorial” și „Mitul antreprenorial – contractorul” îți poate fi de un real folos. Ambele cărți se adresează antreprenorilor care conduc mici afaceri și promit să te învețe să aplici principiile „The E-Myth” în cadrul afacerii tale în vederea obținerii de rezultate vizibil mai bune. 
 
 
 
 
Aceste principii stau la baza afacerii pe care autorul o deține și o conduce, dar și a misiunii sale în această lume, pe care o definește astfel:
 
 
„De-a lungul anilor, mi-am asumat misiunea de a studia felul în care funcționează lucrurile și oamenii. Mai exact, felul în care lucrurile și oamenii conlucrează cel mai bine pentru a da cele mai bune rezultate. 
 
Rezultatul a constat într-o serie de cărți pe care le-am scris, sub egida The E-Myth, precum și în înființarea propriei mele companii – E-Myth Worldwide – care, în ultimii 25 de ani, a ajutat mii de proprietari de mici afaceri, inclusiv numeroși contractori, să reinventeze felul în care fac afaceri aplicând principiile The E-Myth în afacerile lor.”
 
 
Mitul antreprenorial: De ce nu funcționează majoritatea micilor afaceri și ce e de făcut în această privință
 
Cartea are o valoare recunoscută în mediul de afaceri, fiind votată la un moment dat cartea de business nr.1 de către Inc. 500 CEOs. 
 
Ceea ce a contribuit la succesul fulminant al acestei cărți nu este numai expertiza dovedită a autorului în domeniul micilor afaceri și întreprinderi, ci și modul foarte explicit în care a fost redactată. Exemplele folosite de autor pe parcursul cărții pentru exemplificarea fiecărui concept prezentat sunt atât de edificatoare, încât, oricine, chiar și cei care nu au avut niciodată contact cu mediul de business și limbajul său specific, le poate înțelege și, mai apoi, pune în practică.
 
 
 
Cartea te va ajuta pe scurt să înțelegi:
 
 
 
Unde se află în momentul de față afacerea ta, unde vrei să ajungi și ce pași trebuie să faci pentru a te deplasa pe această axă. 
 
 
Ce diferențe există între Tehnicianul afacerii și Mangerul afacerii în cazul în care în prezent tu ești atât Antreprenorul, cât și Managerul și Tehnicianul afacerii, și cum să împaci toate cele trei personalități.
 
 
Ce înseamnă să conduci o afacere conform nevoilor acesteia și nu conform dorințelor tale;
 
 
Care sunt cele trei faze ale dezvoltării unei afaceri și ce ar trebui să se întâmple în fiecare dintre aceste etape;
 
 
Care este modelul echilibrului suprem al unei afaceri care funcționează.
 
 
Cum să îți creezi o afacere care poate deveni prototip pentru încă 5000.
 
 
Implementând informațiile din carte vei obține o afacere bine sistematizată, care să poată funcționa autonom de tine și deveni în orice clipă o franciză ușor de implementat de către oricine își dorește un astfel de model de business.
 
 
 
Mitul antreprenorial - contractorul: De ce nu reușesc afacerile celor mai mulți contractori și ce este de făcut în privința asta
 
 
Cartea este o resursă valoroasă pentru toți contractorii fie că este vorba de instalatori, electricieni, specialiști în construirea și refacerea acoperișurilor, peisagiști, renovatori etc. Cartea îi va ajuta pe aceștia să dobândească gândirea strategică (gândirea în sisteme a unei afaceri) care presupune să vizualizezi afacerea în ansamblul ei și nu doar părțile ei componente în mod separat.
 
 
Promisiunea autorului cu privire la această carte este că:
 
 
„Mitul antreprenorial spune că lucrul care va face cel mai mult diferența între succesul și eșecul afacerii tale este în primul și în primul rând felul în care te gândești la afacerea ta, nu cât de mult muncești la ea.
 
Așadar hai să o examinăm împreună de la un capăt la altul. Hai să ne gândim la lucrurile acelea – muncă, oameni, bani, timp – care domină lumea contractorilor de pretutindeni. Să ne gândim la planificare. La dezvoltare. La management. La crearea unei vieți!”
 
 
Cartea te va ajuta să rezolvi eternul conflict dintre cei doi tu pe care îi presupune afacerea ta: contractorul ca angajat și contractorul ca proprietar. 
 
 
În calitate de proprietar al afacerii, îți vei clarifica următoarele lucruri:
 
 
Cel rol joacă banii în afacerea ta, mai exact ce înseamnă: veniturile, profitul, fluxul și capitalul privat; 
 
 
Cine ești, ce faci și cum faci afaceri. În acest scop te vei ajuta de Planul de Afaceri, Planul de Activitate și Planul de Realizare.
 
 
Care sunt punctele de referință ale afacerii;
 
 
Care este rolul managerului într-o afacere;
 
 
Cât de importanți sunt oamenii în afacerea ta;
 
 
Ce criterii trebuie să îndeplinească un subcontractor;
 
 
Care este regula dezvoltării afacerii;
 
 
Ce presupune munca strategică, respectiv munca tactică;
 
 
În ce constă Procesul de Dezvoltare a afacerii.
 
 
Aplicând pas cu pas aceste principii, afacerea ta va crește, tu vei căpăta tot mai multă libertate de mișcare pentru că nu vei mai fi legat ombilical de ea, iar satisfacțiile te vor uimi până și pe tine, pentru că:
 
„Vei vedea ce oportunități aproape miraculoase sunt disponibile oricui pornește o mică afacere așa cum trebuie, cu o înțelegere adevărată și cu instrumentele necesare.”
 
Michael E. Gerber - cea mai importantă voce a micilor afaceri și întreprinderi din America - este convins de asta pentru că a văzut rezultatele la fiecare dintre miile de afaceri la care a implementat aceste principii. Singura condiție pe care mai trebuie să o îndeplinești așadar, pe lângă implementarea acestor principii este:
 
 
 
„După ce am lucrat cu atât de mulți contractori, cu atât de mulți proprietari de mici afaceri, știu că o afacere poate să fie mult mai mult decât ce ajung să fie majoritatea. Și mai știu că nimic nu te împiedică să faci ca afacerea ta să fie tot ce poate fi. Ai nevoie doar de dorința și de perseverența de a merge până la capăt.
Îți doresc ca afacerea și viața ta să crească frumos!”
 
 
Mult succes!
 
Comanda Pachetul de carti Mitul antreprenorial si Mitul antreprenorial - contractorul aici:

 
 
 
sau, dacă preferi varianta audiobook, aici:
 
 

Leave a Comment