Acest site folosește module cookie.

Unele dintre aceste module cookie sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să ne îmbunătățim experiența prin furnizarea de informații despre modul în care site-ul este utilizat.

Pentru informații mai detaliate despre cookie-urile pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica de confidentialitate

Acceptați setările curente

Dacă vrei să fii de toate pentru toți, vei sfârși prin a nu însemna nimic pentru nimeni, Alin Gherman, CEO Nobel TEL la ACT și Politon Talk Live

Admin otilia 23.11.2020 0 Comentarii
Nimeni în afară de Kafka nu și-a mai imaginat ce s-ar întâmpla dacă, într-o bună zi un om s-ar trezi transformat într-un gândac și toate aventurile care ar putea decurge de aici. De aceea Kafka e unic, iar Metamorfoza lui, considerată a fi una dintre cele mai enigmatice scrieri ale secolului XX, se bucură și azi de succes...
 
Niciun om de știință și niciun câștigător al premiului Nobel nu a fost mai ludic și mai amuzant decât fizicianul Richard Feynman, și niciun savant n-a mai avut talentul domnului Feynman de a face știința atât de accesibilă și captivantă. Așadar, nu e deloc întâmplător faptul că memoriile lui adunate sub titlul „Vă țineți de glume domnule Feynman” se vând și astăzi la fel de bine ca și acum 35 de ani când a fost lansată prima ediție.
 
Bob Marley a fost interpretul de muzică reggae cu cel mai mare impact din istorie, influența lui schimbând pentru totdeauna la nivel global felul în care sună muzica pop. Cu muzica sa, o combinație unică între elemente spirituale ale religiei căreia îi aparținea, Rastafarian, versuri puternice și mesaje capabile să inspire, Marley a reușit să câștige inimile a milioane de oameni de pe tot globul și continuă să o facă și astăzi, la aproape 40 de ani de la moartea sa.
 
Niciun alt om n-a reușit, în câteva mii de ani de civilizație, să dezvolte și să pună în vânzare un telefon mobil portabil așa cum a reușit Marty Cooper în 1984. Fostul inginer al firmei Motorola, a rămas în istorie ca „părintele telefonului mobil portabil” și ca primul om din istorie care a purtat o convorbire telefonică dintr-un loc public, mai exact, de pe un trotuar din New York. Și acum vă întreb, își mai poate imagina cineva, oricât de pesimist ar fi, viața fără telefon mobil?
 
Dar, așa cum există produse și creații literare sau muzicale care și-au câștigat prin valoare nemurirea în timp, la fel există și branduri perene care, ieșind din mulțime prin ceva specific, reușesc să câștige simpatia și să-i determine pe oameni să le achiziționeze produsele sute de ani la rând. Chanel este un astfel de exemplu, având deja 110 ani de când numele brandului rimează cu eleganță, rafinament și simplitate, caracteristici cu care a cucerit piața și pentru care va exista mereu o clientelă dispusă să cumpere.
 
Iată așadar doar câteva exemple de produse perene. Produse care sunt îmbrățișate de generații diferite cu același interes, care sunt capabile să fascineze chiar și la zeci de ani de la apariție, produse care se disting printr-un ceva anume, un element unic care le diferențiază de tot ce s-a mai creat până la un anumit moment dat.
 
 
Alin Gherman: Ryan Holiday demonstrează că vârsta nu contează dacă ai ceva de spus
 
 
Ryan Holiday, a încercat în cartea sa „Secretul vânzărilor perene” să meargă mai în profunzime cu înțelegerea „rețetei” care se află în spatele unui produs care se bucură de succes pe termen lung, fie el un produs de creație artistică, un brand sau o afacere, și a tras niște concluzii foarte interesante pe care ni le împărtășește și nouă în acest volum, despre care unele voci au afirmat că are toate șansele să ajungă un succes peren.
 
Pentru scrierea acestei cărți, micul geniu al marketingului american a intervievat zeci de persoane care au creat produse sau branduri perene, încercând să le afle secretele. Concluziile trase în urma acestor discuții și nu numai se regăsesc în această carte alături de exemple concrete de produse perene și secretele datorită cărora au ajuns să se bucure de atât de mult succes în timp. Așadar, dacă ai fi curios să afli ce se ascunde în spatele succesului unor creații precum: La Sagrada Família sau Capela Sixtină, al unor seriale precum Mad Men, Seinfeld sau Războiul Stelelor, al unor cărți precum „Să ucizi o pasăre cântătoare” de Harper Lee, al unor trupe precum Iron Maiden sau al unor branduri precum Toyota, ca să enumerăm doar câteva, cartea aceasta îți va oferi un răspuns. Un răspuns despre cum se naște, cum se poziționează pe piață, cum se vinde și cum se creează o platformă solidă pentru un produs peren.
 
 
 
Alin Gherman: „E foarte ușor să ai idei, însă e foarte greu să ai disciplina și perseverența să transformi o idee într-un produs gata șlefuit. ”
 
 
 
Despre această carte, despre cum le poate fi ea de folos oamenilor din marketing dar și proprietarilor de afaceri, a discutat colaboratoarea noastră Antoaneta Banu cu Alin Gherman, CEO Nobel TEL, în cadrul unei noi ediții a emisiunii ACT și Politon Talk Live intitulate #TheReinventor: SECRETUL vânzărilor perene.
 
Emisiunea online ACT și Politon Talk Live – nominalizată la Webstock Awards 2020, cea mai mare gală de premiere a proiectelor de social media din România, la categoria BEST ONLINE VIDEO SHOWS - este un proiect media unic în România, în cadrul căruia moderatoarea Antoaneta Banu, learning-activator, dezbate subiecte de actualitate cu invitați avizați pornind de la titlurile de succes ale editurii. Emisiunea se difuzează LIVE, exclusiv online, de două ori pe săptămână (miercurea și vinerea de la ora 13.00) pe conturile de Facebook și de YouTube ale Editurii ACT și Politon. 
 
 
https://www.facebook.com/actsipoliton
 
https://www.youtube.com/channel/UCve0Ja2z5MlznC1b6tYVvsQ
 
 
Alin Gherman este absolvent al Academiei de Studii Economice, unde a obținut un master în macroeconomie și posedă un Executive MBA ASEBUSS la Harvard Business School. Până în prezent a acumulat o experiență de peste 15 ani în vânzări și management. În 2013 publicația Ziarul Financiar l-a inclus în TOP 100 de tineri manageri de succes. De-a lungul carierei a lucrat pentru companii mari precum: DHL, P&G, Holdman, Babel Communications sau DPD, experiența acumulată calificându-l pentru poziția de trainer pe care o deține astăzi în cadrul EXEC-EDU, în paralel cu cea de CEO Nobel TEL, o companie multinațională de tehnologie și telecomunicații.
 
 
Alin Gherman: Recomand „Secretul vânzărilor perene” tuturor celor care vor să construiască ceva
 
 
În cadrul emisiunii ACT și Politon Talk Live, Alin Gherman a vorbit cu Antoaneta Banu despre ce înseamnă o afacere bine gândită, despre autorul Ryan Holiday și secretul succesului său, dar și despre asemănarea dintre cursul său de design thinking pe care îl predă în cadrul EXEC-EDU și procesul creativ pe care Ryan Holiday îl descrie în această carte. 
 
Iată mai jos și alte subiecte pe care cei doi le-au atins în cadrul emisiunii:
 
 
Când începe cu adevărat procesul creativ?
 
Cât la sută reprezintă noroc în crearea unui produs finit?
 
Ce factor contează cel mai mult pentru succesul unei afaceri?
 
Care sunt întrebările pe care trebuie să ți le pui înainte de a lansa pe piață un produs, pentru ca acesta să se bucure de succes?
 
Ce înseamnă să creezi un produs clasic?
 
E nevoie de tupeu pentru a reuși?
 
Ce înseamnă design-thinking?
 
„Secretul vânzărilor perene” este o carte pentru oamenii de marketing, pentru oamenii de vânzări, sau este o carte în primul rând pentru antreprenori sau pentru cei aflați la început de drum care vor să își deschidă un business?
 
 
Te invit acum să urmărești întregul interviu cu Alin Gherman:
 
 
https://www.facebook.com/1422968087949705/videos/381553586302796
 
https://www.youtube.com/watch?v=zVg9cslY44w
 
 
Să citești și cartea care îți va schimba percepția asupra a ceea ce înseamnă produsele durabile și procesul de creație, dar care îți va furniza și strategii valoroase pentru a-ți vinde produsele:
 
 
https://actsipoliton.ro/ryan-holiday-secretul-vanzarilor-perene-carte
 
 
Și să nu uiți că:
 
 
„Prezenta carte nu va fi doar o altă carte de marketing – deși marketingul va reprezenta o parte importantă din ea –, ci va examina fiecare parte a procesului, de la actul de creație la crearea unei moșteniri. Te va învăța:
• Cum să realizezi ceva care să treacă proba timpului;
• Cum să perfecționezi, să poziționezi și să promovezi ideea respectivă într-o ofertă atractivă care să treacă proba timpului;
• Cum să dezvolți canale de marketing care trec proba timpului;
• Cum să atragi un public și să construiești o platformă care trece proba timpului.” (Ryan Holiday, Secretul vânzărilor perene)
 
 

Leave a Comment