Acest site folosește module cookie.

Unele dintre aceste module cookie sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să ne îmbunătățim experiența prin furnizarea de informații despre modul în care site-ul este utilizat.

Pentru informații mai detaliate despre cookie-urile pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica de confidentialitate

Acceptați setările curente

Succes garantat cu Cartea de leadership

Admin ACT si Politon 10.12.2018 0 Comentarii

Există cărți de business care atunci când apar marchează momentul în mentalul citirilor, asemenea unui hit de la radio. Pentru câteva luni bune sau poate chiar ani, acestea influențează parcursul lucrurilor din domeniul managementului.

 

Aşa s-a întâmplat şi atunci când pe piață a apărut: „Cartea de leadership”, cea care avea să facă lumină în peisajul actual al conducerii de elită.

 

 

Cum a reușit această carte să-şi facă loc atât de detașat?

 

Având în vedere că la fiecare minut se publică la nivel mondial, câte un articol despre afaceri şi management de succes, este destul de greu ca scriitor să mai impresionezi cu ceva când piaţa este deja suprasaturată.

 

Dar uite că imposibilul este posibil, atunci când îţi dorești din tot sufletul şi muncești în acest sens.

 

Autorul Anthony Gell, cel care a scris „Cartea de leadership”, a dus forţa cu care poţi crede în pasiunea ta la un alt nivel.

 

În timp ce lucra la o companie de top din Marea Britanie, era CEO şi avea în subordine 500 de oameni, Gell s-a gândit că nu este de ajuns.

 

Chiar dacă se afla la conducere, asta nu înseamnă că scopul său a fost atins. El şi-a dorit dintotdeauna să afle ce obiceiuri comune au oamenii de succes precum: Sir Terry Leahy, fost CEO al Tesco, Richard Reed, fondatorul Innocent Drinks, Olaf Swantee, CEO al EE și Daniel Goleman, autorul volumului bestseller Emotional Intelligence (Inteligența emoțională).

 

 

Şi-a dat demisia ca să plece către … nicăieri?

 

„Am avut dintotdeauna un fel de obsesie de a învăța ce este necesar să faci pentru a câștiga și ce este necesar să faci pentru a reuși. Într-atât de mult, încât, în 2007, am renunțat la siguranța de a fi un CEO regional, cu peste 500 de oameni în subordine, în șase țări diferite (mulți au crezut că sunt nebun, și probabil că eram), pentru a pune bazele LeadersIn, o afacere dedicată intervievării și împărtășirii înțelepciunii de către unii dintre cei mai de seamă lideri în domeniile lor.

 

O parte dintre interviuri s-au ținut în studiourile noastre, o parte în fața unui public larg, dar toate s-au concentrat asupra unui lucru: ce sfaturi înțelepte în materie de leadership puteau să împărtășească acești deschizători de drumuri? >

 

Le sunt etern recunoscător invitaților mei pentru că au împărtășit din înțelepciunea lor. Scopul fiecărui interviu era să scoată la iveală, direct de la sursă, ce i-a făcut pe acești oameni să iasă din mulțime, permițându-le să ajungă în top. M-am gândit că dacă puteam afla asta, puteam împărtăși lumii întregi formula și să-i ajut pe toți oamenii să reușească. Acesta este scopul cărții de față... să împărtășească acea formulă. (Anthony Gell)

 

În „Cartea de leadership”,Gell combină propria experiență cu informațiile preluate de la toți acești lideri pe care i-a intervievat, pentru a oferi sfaturi și o mai bună cunoaștere asupra următoarelor trei aspecte esențiale:

 

 

Partea I – Prezintă liderii și dezvăluie aptitudinile și obișnuințele personale care au clădit fundația succesului lor;

 

Partea a II-a – Se concentrează pe ceea ce este necesar pentru a crea și motiva o echipă de clasă mondială;

 

Partea a III-a – Identifică modul în care obișnuințele unui leadership eficace sunt prezente la toate nivelurile unei organizații.

 

Cartea de leadership are 445 pagini şi este structurată în trei părţi. Aşa cum spune şi autorul: tu alegi pe care vrei să o citești.

 

Câteva sfaturi utile din carte:

 

Leadershipul este precum un taburet cu trei picioare – și, la fel ca taburetul, ai nevoie de toate cele trei picioare ca să fii în siguranță, pentru a ajunge un mare lider de afaceri în ziua de azi. Cei trei piloni ai leadershipului sunt:

 

Leadership de sine: să te cunoști și să te gestionezi pe tine însuți pentru a obține rezultate excepționale și să te asiguri că îi poți instrui și pe alții să facă asta

Leadership de echipă: învață cum să conduci și să construiești echipe de talie mondială, ce oferă iar și iar rezultate remarcabile

Leadership organizațional: învață cum să conduci și să construiești organizații de talie mondială care devin etalonul în industria în care activezi

 

Când testezi un rol, acordă-i timp și pune tot sufletul în asta

 

Brian Tracy mi-a spus: „Orice sarcină pe care trebuie să o faci… implică-te cu tot sufletul în ceea ce faci și vei afla foarte repede dacă asta este munca potrivită pentru tine. Dacă nu este, nu vei avea nicio bucurie sau fericire de pe urma ei, așa că fă o schimbare.”

 

Asta este adevărat, dar ar trebui, de asemenea, să-ți amintești să lucrezi îndeajuns de mult la ceea ce faci pentru a-i da o șansă corectă; până la urmă, lucrurile devin mai agreabile atunci când devii mai bun la ele. Într-adevăr, Brian Tracy a continuat prin a-mi aminti truismul: „Munca nu este niciodată distractivă până când nu devii bun la ea.”

 

Așadar, „Cartea de leadership” reprezintă o puternică motivaţie şi sursă de inspirație pentru orice antreprenor la început de drum sau dimpotrivă, cu experiență, pentru că întotdeauna va exista un lucru nou pe care să nu-l ştim.

 

Dacă vrei să afli cum poți prospera realmente şi schimba total parcursul lucrurilor dintr-o firmă, citește: „Cartea de leadership”.

 

Studiul lui Anthony Gell are substanță şi te va îndruma către împlinirea tuturor obiectivelor tale.

 

Ești pe punctul de a-ţi schimba total cariera?

Învaţă cum să ai succes garantat.

 

Descoperă mai multe din „Cartea de leadership

Leave a Comment