Acest site folosește module cookie.

Unele dintre aceste module cookie sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să ne îmbunătățim experiența prin furnizarea de informații despre modul în care site-ul este utilizat.

Pentru informații mai detaliate despre cookie-urile pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica de confidentialitate

Acceptați setările curente

Tim Ferriss, autorul cărții „4 ore săptămâna de lucru”, declară că o metodă în 3 pași pe care a învățat-o de la Tony Robbins i-a îmbunătățit viața radical

Admin ACT si Politon 20.01.2017 0 Comentarii

tim-ferrissÎn multe feluri, Tim Ferriss (foto 1), autorul cărții „4 ore săptămâna de lucru”, susține un proces bine implementat de Tony Robbins: găsirea unor oameni de succes în domeniile lor, stabilirea modului în care aceștia se motivează, apoi împărtășirea acestor informații în fața unei audiențe generale.

 

După ce a realizat un podcast avându-l ca invitat pe Tony Robbins, s-a alăturat apoi unui seminar susținut de acesta - Unleash the Power Within (Dezlănțuie puterea din tine).

 

În cartea „Tools of Titans” (Uneltele titanilor), Ferriss vorbește și despre prietenul său, Navin Thukkaram, un antreprenor și investitor de succes, care a participat la seminarul Unleash the Power Within (Dezlănțuie puterea din tine) de 11 ori, și consideră că „un anumit exercițiu este principalul motiv pentru care participă an de an”.

 

The Dickens Process (Metoda Dickens), așa cum este numit exercițiul, se desfășoară într-o locație plină cu câteva sute de oameni. Dar, cu toate că atmosfera și prezența pe scenă a lui Robbins îmbunătățesc experiența, elementele de bază ale exercițiului pot fi îndeplinite doar pe cont propriu.

 

Numele exercițiului vine de la cartea lui Charles Dickens, „O poveste de Crăciun” (A Christmas Carol), în care Scrooge este vizitat de fantome care îi arată trecutul, prezentul și viitorul său.

 

„În Metoda Dickens ești forțat să îți analizezi credințele limitative - să zicem cele mai importante două sau trei credințe - trecute prin fiecare perioadă de timp”, a scris Ferriss. Apoi, privești fiecare credință în profunzime și răspunzi următoarelor întrebări:

 

1. „Ce te-a costat fiecare credință în trecut, și ce i-a costat pe oamenii pe care i-ai iubit în trecut? Ce ai pierdut din cauza acelei credințe? Vezi, auzi, simte acest lucru.”

2. „Ce te costă în prezent pe tine și pe oamenii de care îți pasă? Vezi, auzi, simte.”

3. „Ce te va costa în următorii trei, cinci și zece ani, pe tine și pe oamenii pe care îi iubești? Vezi, auzi, simte.”

 

„După ce treci prin suferința interioară provocată de acele credințe limitative, creezi apoi noi credințe care le pot înlocui”, a scris Tim Ferriss.

 

Timothy Ferriss: „Una din credințele mele limitative a fost «Eu nu pot fi fericit», pe care am înlocuit-o cu «Fericirea e starea mea naturală».”

 

Ferriss a declarat că exercițiul a durat 30 de minute și i-a emoționat pe majoritatea celor prezenți. După câteva luni de la acel seminar, l-a întrebat pe Tony Robbins de ce Metoda Dickens a fost atât de eficace.

 

„Când simțim durere într-un plan al timpului – adică în prezent, trecut sau viitor – pur și simplu facem tranziția către un alt plan, mai degrabă decât să ne schimbăm noi înșine, pentru că schimbarea aduce atât de multă incertitudine și instabilitate și foarte multă frică oamenilor”, a spus Robbins. Exercițiul nu te lasă să scapi de tine însuți.

 

După practicarea Metodei Dickens, Ferriss a spus că niciodată nu s-a simțit în mod constant mai fericit în toată viața lui adultă. „E incredibil ce se poate întâmpla când încetezi să mai mergi cu frâna de mână trasă.”

 

 

» Articol tradus, preluat din „Business insider”. Autor: Richard Feloni

Leave a Comment