Acest site folosește module cookie.

Unele dintre aceste module cookie sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să ne îmbunătățim experiența prin furnizarea de informații despre modul în care site-ul este utilizat.

Pentru informații mai detaliate despre cookie-urile pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica de confidentialitate

Acceptați setările curente

9 cărți esențiale pentru a deveni un marketer de succes

Admin ACT si Politon 11.02.2019 0 Comentarii

În timp ce unii oameni consultă zilnic horoscopul pentru a vedea care sunt previziunile astrale din domeniul financiar, alții sunt foarte atenți la noutățile apărute în literatura de specialitate. Pentru cei pasionați de marketing un lucru este clar. Diferența dintre un marketer de succes și unul bun este CURIOZITATEA. 

 

Indiferent dacă este vorba despre urmărirea unui blog de top, vizionarea unor filmulețe pe YouTube sau citirea unor autori celebri, fiecare marketer este mânat de dorința imensă de a învăța cât mai multe. 

 

Poate că ești deja abonat la un autor sau speaker motivațional preferat, însă, cu siguranță că printre recomandările noastre vei găsi ceva care să îți stârnească interesul. Și da, timpul este prețios. De aceea, în doar câteva minute de lectură vei primi doza de informație de care ai nevoie. 

 

Așadar, iată cele 9 cărți care te vor face să devii un marketer de succes:

 

„SEO pas cu pas” - Conținut, cuvinte cheie, primele rezultate din Google? Autorul Caimin Jones îți oferă ghidul complet al începătorului pentru obținerea traficului pe Google. Nu trebuie să fii expert. Dacă știi să utilizezi internetul, vei știi să faci și SEO de înaltă calitate prin intermediul strategiilor simple prezentate în acest ghid. Fără interdicții sau costuri suplimentare. Străduință, strategie și conținut bun, pe scurt - SEO-ul perfect. 

„Rețelele de socializare explicate” - Unii fac milioane de dolari din Facebook și YouTube, stând acasă și scriind reclame. Cum a ajuns o rețea socială să devină o afacere atât de profitabilă? Cum poate un simplu om să devină un marketer de succes utilizând rețelele sociale? Răspunsul la aceste întrebări și la multe altele se află în cartea: „Rețelele de socializare explicate” de Mark W. Schaefer

 

Cartea îți oferă secretele marketingului din platformele dedicate blogurilor, Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google+, YouTube, SlideShare, etc. și te învață cum să folosești aceste rețele în favoarea ta.

„Lansarea”  de Jeff Walker - Această carte este dedicată fiecărui om care iubește schimbarea. Povestea unui milionar de succes începe în mediul online cu câțiva dolari și o imensă dorință de a reuși. În urma experienței sale, acesta a alcătuit o formulă. 

 

Formula de lansare a unui produs (FLP) presupune mai multe etape. De la stadiul creativ al construirii de conţinut, texte, concept creativ, clipuri video de prezentare, la activităţile de planificare şi stabilire a detaliilor tehnice şi logistice, până la afiliaţi, proces de prelansare, lansare efectivă şi urmărire a rezultatelor pentru stabilirea direcţiei strategice ulterioare.

 

Fie că te  ocupi de o afacere bazată pe un anumit serviciu și vrei să propui anumite produse, controlându-ți timpul de lucru și impactul, fie că ești chiar în faza de început, aceasta este cartea de care ai nevoie pentru a demara în forță. 

„Captivat” - Lucrezi la lansarea unor noi produse pe piață, concepte inedite sau reînoirea produselor vechi? Această carte este pentru tine. Antreprenor, marketer, product designer, manager sau team-leader? Da, e pentru tine. Autorul Nir Eyal te captivează cu secretele sale despre crearea obișnuințelor în rândul clienților.

 

Cum reușesc unele companii să își facă bunurile indispensabile? Răspunsul este cât se poate de simplu: Creându-le consumatorilor obișnuințe. Și atunci, de ce nu reușesc toate companiile să lanseze produse de succes atât timp cât rețeta este atât de simplă?

 

Autorul îți dezvăluie totul în cartea „Captivat” - pentru că mulți oameni știu să vândă, dar nu toți știu să vândă și profitabil.

„Idei cu lipici” - În ziua de astăzi, creativitatea vinde mai mult decât orice altă calitate. Content-writteri, antreprenori, reporteri, profesori, politicieni etc. această carte vă oferă sursa excelentă de inspirație pentru descoperirea de noi IDEI captivante. 

 

Autorii cărții, Chip și Dan Heath au descoperit la un moment dat că îi unește ceva mai mult decât strânsa legătura fraternă, și anume, pasiunea pentru ideile cu lipici! De ce unele idei au succes, în timp ce altele dau greș? 

 

Iată câteva elemente principale ale ideilor cu lipici: 

 

Mesajele esențiale îi ajută pe oameni să evite alegerile proaste, reamintindu-le ceea ce este important. 

 

Mesajele simple sunt esențiale și compacte;

 

Cu cât reducem mai mult cantitatea de informație dintr-o idee cu atât va fi mai persistentă.

„Vaca mov” - Cum poate un brand de marketing să aibă vânzări atât de dulci? Pornind de la premisa că există cinci P-uri în publicitate (produs, preț, promovare, plasament și publicitate) Seth Godin vorbește despre noul P, pe care îl numește „Vaca Mov”. Termenul se referă la capacitatea unui produs de a se face remarcabil. La baza „vacii mov” stă, potrivit lui Godin, ceea ce japonezii numesc „otaku” care se traduce prin mai mult decât un hobby, dar mai puțin decât o obsesie, mai exact, printr-o dorință copleșitoare de a testa ceva despre care ai citit o recenzie și despre care vei face și tu, la rândul tău, recomandări. 


Află mai multe despre recomandări și produse remarcabile din cartea lui Seth Godin: „Vaca mov”.


„Crede-mă, te mint!” de Ryan Holiday dezvăluie modul în care mass-media face milioane de dolari prin lansarea știrilor false „FAKE NEWS”. Autorul a recunoscut că este un manipulator media. Sună exagerat, dar el poate fi un criminal- marketer în serie, deoarece ucide adevărul şi fuge, iar în urma sa atrage multă vâlvă. Exact ceea ce ai nevoie ca să faci milioane de dolari.

„Am realizat asta fără relații, fără bani și fără să calc pe urmele nimănui. Însă datorită modului în care este structurat bloggingul – de la modul în care sunt plătiți bloggerii pe numărul de vizualizări de pagină până la cel în care trebuie scrise postările de blog pentru a atrage atenția cititorilor – a fost foarte ușor de dus la capăt.” 
Descoperă mai multe despre industria știrilor false din cartea: „Crede-mă, te mint!”


„Growth Hacker” de Ryan Holiday te învață cum să creezi un brand puternic cu o strategie de marketing subțire (adică simplă). Noua generație a brandurilor puternice precum: Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul tradițional. Fără lansări în presă, fără spoturi publicitare la TV sau afișe. În locul acestora ei s-au concentrat pe o nouă strategie – growth hacking – pentru a ajunge la cât mai mulți oameni/consumatori, în ciuda bugetelor modeste alocate pentru marketing. 

Află mai multe despre această metodă din cartea: „Growth Hacker”.

 

„Automatizarea clienților” de John Warrillow se concentrează pe ideea fidelizării clienților. Te-ai întrebat vreodată de ce companiile de telefonie mobilă țin atât de mult să coopteze noi clienți prin abonamente lunare? Succesul acestor afaceri se datorează ingredientului special: CONSTANŢA. 

 

De ce companii precum Amazon, Apple și multe dintre cele mai promițătoare start-up-uri din Silicon Valley obțin profit folosind modelul de afacere pe bază de abonament? Află cum să creezi o companie pe bază de abonament în orice domeniu și să-ți fidelizezi clienții din cartea: „Automatizarea clienților”.

Pe tine ce cărți de marketing te-au inspirat și ajutat să devii un marketer mai bun? Așteptăm cu mare interes răspunsurile tuturor.

Leave a Comment