Acest site folosește module cookie.

Unele dintre aceste module cookie sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să ne îmbunătățim experiența prin furnizarea de informații despre modul în care site-ul este utilizat.

Pentru informații mai detaliate despre cookie-urile pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica de confidentialitate

Acceptați setările curente

Ce se întâmplă dacă gândești măreț?

Admin ACT si Politon 28.05.2019 0 Comentarii

Foarte mulți oameni consideră că cei care au visuri mărețe sunt visători și deloc ancorați în realitate. „Cum să reușească ei să izbândească în viață dacă nu țin cont de situația lor din prezent? E ca și cum te-ai arunca în țarcul leului cu speranța că nu te va mânca pentru că te visezi un mare îmblânzitor de lei”. 


Depinde cum privești lucrurile. Depinde de cât de adevărat vezi totul. Pentru că adevărul, mai precis, claritatea lucrurilor, te va ajuta să îți creezi realitatea așa cum o visezi. Așa că, sunt mai realiști decât ai fi crezut. 


Acești nebuni frumoși sunt capabili să transforme lumea, deoarece ei știu că puterea lor interioară este masivă și specifică. Puterea lor interioară urmează planuri bine definite, cu principii clare. 


Afacerile lor sunt lucruri bine făcute, lucruri gândite și studiate, iar oamenii de care se înconjoară, sunt aleși cu grijă. Astfel că, să gândești măreț este o alegere importantă în viață, mai ales atunci când cunoști tot ceea ce te reprezintă și semnifică ADEVĂRUL pentru tine.


Chiar dacă nu ai un business, dar visezi la asta sau ai unul, dar nu știi cum să-l crești,  îți prezint cartea lui Jason Jennings - „Gândește măreț, acționează prudent”

 


Este o carte de business bine studiată. De ce zic asta? Pentru că are la bază cercetări a peste 100.000 de companii americane ce au avut creșteri ale profitului cu 10% în fiecare an. 


Jason Jennings este un cercetător și unul dintre cei mai de succes și mai productivi autori de business și leadership din lume. Acesta ajută companiile să-și atingă întregul potențial economic.


Și-a început cariera ca reporter de radio și televiziune și a fost cel mai tânăr proprietar de grupuri de radio din America. Mai târziu, a fondat compania „Jennings-McGlothlin & Company”, care a devenit cea mai mare companie de consultanță media din lume, iar strategiile sale legendare de programare și vânzări sunt recunoscute ca revoluționând industria de radiodifuziune, marketing și social-media.


Dar să revenim la carte. Autorul și-a dorit să aducă în atenția tuturor modele concrete de afaceri și strategii care nu au dat greș nici acum 20 de ani, nici acum 10 ani și nici în viitor. Asta pentru că totul se bazează pe modul în care directorii își gestionează afacerile.


„E ușor să-ți crești veniturile când economia e într-o formă excelentă, când competitorii nu sunt cu ochii pe tine și când lumea îți bate la ușă să cumpere ce ai tu de vânzare. Dar, din păcate, aceste zile s-au sfârșit. Economia este, pretutindeni, fragilă. Fiecare se confruntă cu o concurență mai acerbă decât oricând (iar acest fapt n-o să se schimbe) și nimeni nu mai are neapărat nevoie de absolut nimeni. Fiecare se bucură de o mulțime de alternative. Managerii și proprietarii de afaceri din ziua de azi sunt forțați să-și crească veniturile constant într-unul dintre cele mai competitive medii economice din câte au existat. Problema e că tacticile utilizate de majoritatea patronilor și managerilor pentru creșterea veniturilor sunt repetări demodate ale înțelepciunii convenționale.


„- Cheamă aici echipa de vânzări!” rage șeful. „Le țin eu un discurs care să-i înflăcăreze!”

Din păcate, angajații se mobilizează numai pe termen scurt.

Vine un tânăr absolvent de MBA, cu capul plin de idei. „Poate că soluția e creșterea comisioanelor de vânzări pentru clienții noi și scăderea lor pentru clienții existenți”, propune el.

„Ceea ce ne trebuie cu adevărat”, se lamentează un angajat cu mai multă experiență decât o prostituată bătrână, „este să găsim fructele de pe craca de jos, un business ușor de făcut.” Fără să-și piardă speranța, el adaugă melancolic: „Trebuie să fie undeva, într-un loc în care n-am căutat până acum.”

 

Ceea ce a constatat Jennings în urma cercetărilor sale este că așa cum este un director așa va fi și compania sa. Dacă este egoist, iresponsabil și neînțelegător, așa vor fi și angajații săi. Dacă este modest, proactiv și săritor, așa vor fi și cei din jurul său.


Iată care sunt cele 7 atribute de bază ale modestiei întâlnite în companiile de succes:

  • Administrare
  • Transparență
  • Disponibilitate
  • Conduită rezervată
  • Etică a muncii
  • Existența unui set de valori
  • Fără distincții superficiale


Dacă vrei să afli mai multe despre cum poți păstra spiritul de la începuturi în compania ta, chiar și atunci când treceți printr-o perioadă de criză, descoperă cartea lui Jennings. 


Și poate că toate merg bine în afacerea ta și crezi că nu ai nevoie de alte informații. Însă niciodată nu e prea mult dacă e vorba mai ales de cunoaștere. 


Alege să fii un om informat. Alege să gândești măreț, alege să păstrezi atmosfera de la început. Pentru că începuturile sunt întotdeauna dulci.


Poți găsi cartea aici:


>>>> „Gândește măreț, acționează prudent” 

 

 

Cu drag, Cristina

 

Leave a Comment