5 idei despre cum putem să ne facem remarcați, fie că suntem antreprenori fie că suntem angajați

5 idei despre cum putem să ne facem remarcați, fie că suntem antreprenori fie că suntem angajați

Admin ACT si Politon 16.05.2016 0 Comentarii

Odată ce învățăm cum să gândim și să luăm în considerare viziunea de dezvoltare a afacerii, să o punem în practică și să arătăm că putem să ne remarcăm din mulțime, aceasta reprezintă o aptitudine foarte utilă. Mai ales dacă afacerea este una online, mediul este unul în care informațiile se găsesc mult mai repede și nu sunt limitate de limite geografice sau geopolitice.

Dacă ne distingem de alți profesioniști în dezvoltarea afacerii putem avea rezultate profesionale extraordinare. Ca să fim profesioniști cât mai valoroși cu putință, pe lângă o performanță excepțională, trebuie să devenim conectați de fluxul de venituri și cunoștințe. Calea pentru a ajunge la individualizare se reduce la patru principii de bază: să devenim valoroși, să devenim vizibili publicului, să ne implicăm în evenimente și, nu în ultimul rând, să avem un blog.

1. Deveniți valoroși

Este mai ușor de zis decât de făcut, dar primele luni la un loc de muncă ar trebui să le petrecem devenind valoroși pentru echipă, prin dobândirea cunoștințelor de specialitate asupra unui aspect legat de funcție sau afirmându-ne printr-o anumită calitate. Dacă aveți o funcție în dezvoltarea afacerii și puteți deveni persoana la care se apelează când este nevoie de ajutor atunci, cu siguranță, vă veți face remarcat dintre colegii dumneavoastră.

Spre exemplu, puteți deveni valoroși dacă sunteți mereu vigilenți și la curent cu tendințele din domeniul în care lucrați. Să obținem o informație înaintea celorlalți din branșă sau chiar și numai înaintea concurenței poate oferi un avantaj profesional care, în cele mai drastice circumstanțe, poate salva compania. Dacă știm ceva înaintea celorlalți din domeniu înseamnă că putem reacționa corespunzător când știrea devine publică. Dacă puteți fi cei care prezintă compania într-o lumină favorabilă, mai ales în circumstanțe nefavorabile, vă veți face remarcați și veți fi recompensați pentru acest lucru.

2. Deveniți vizibili publicului

Să fim vizibili pe plan extern, ca reprezentanți ai companiei, înseamnă că suntem imaginea pe care oamenii o asociază, aproape instantaneu, atunci când se gândesc la compania noastră sau la compania pentru care lucrăm. Antreprenorii își creează imagini iconice de fondatori, iar angajații își amintesc numele directorilor executivi ai companiilor, dar când vine vorba de munca zilnică de construire a unui produs și de extinderea afacerii, este esențial să devenim o figură publică pentru a fi asociați și pe plan extern cu succesul companiei.

Cum ne putem face vizibili pe plan extern? Dacă menținem o rețea profesională și vorbim despre munca noastră (atunci când se poate și se cuvine), înseamnă că toată lumea din comunitatea noastră știe, în mare, despre compania la care lucrăm și despre munca noastră de acolo. În final vom ajunge persoana cu care oamenii asociază acel brand.

3. Implicarea în evenimente

Participarea la evenimente este un mod extraordinar de a ne extinde rețeaua profesională. Dar luați aminte că simpla participare nu este îndeajuns să ne facem remarcați din mulțime. Trebuie să ne asociem cu următoarele evenimente, să devenim organizatori sau, dacă avem onoarea, să fim speakeri la o conferință. Luați cuvântul la conferințe (la unele trebuie să fim invitați să luăm cuvântul; altele au sesiuni separate în care oricine poate lua cuvântul). Invitați-vă prietenii și combinați rețeaua profesională existentă cu cea nouă. Acest lucru este important pentru a vă face cunoscut și pentru altceva pe lângă sfera profesională în care activați, care să vă permită să fiți un conector între persoanele din domeniul dumneavoastră care au o gândire similară

interactiune-act-si-politon-blog.

În plus, ciclul networking-ului continuă când ne asumăm un rol important la evenimente externe. Dacă vorbim la o conferință pe un anumit subiect, publicul ne va asocia cu competența în acel domeniu, ceea ce ar putea duce la discuții despre încheierea unui acord. Totodată, acest lucru ne poate face remarcați la locul de muncă și să fim asociați cu generarea de venituri pentru companie.

4.Faceți blogging

blogging-act-si-politon-dezvoltarea-afacerii

Blogging-ul ne poate face remarcați deoarece conținutul postat poate atrage atenția unor personalități distinse din domeniul nostru. Dacă acestea știu că aveți perspective valoroase de împărtășit, atunci vor ști de existența voastră chiar dinainte de a face cunoștință cu ele. Ar putea fi atât de interesate de ceea ce scrieți încât să vă contacteze ele, și nu invers. În plus, blogging-ul ne ajută să ne stabilim și să ne consolidăm o prezență online care ne poate face respectați și recunoscuți în domeniu.

5. Alți factori distinctivi

În cele din urmă, fiți extraordinari în ceea ce faceți. Când încercăm să fim un superstar în mai multe aspecte ale vieții noastre profesionale și personale poate fi ușor să uităm să dăm ce-i mai bun din noi în funcția noastră actuală. Acest lucru presupune să anticipăm problemele înainte ca ele să apară și cere multă energie și efort. Trebuie să vă gândiți la toate modalitățile prin care un acord poate merge anapoda și să veniți cu soluții la o problemă înainte ca aceasta să apară. Trebuie să vă concentrați atenția pentru a detalia și anticipa nevoile parteneriale înainte ca ele să apară. Dacă încheiați acorduri și ajutați la extinderea companiei în multe sectoare corespunzătoare sigur veți fi remarcat în fața altor profesioniști în dezvoltarea afacerii.

Acest lucru mai poate însemna să stabiliți așteptările din timp și să le mențineți. Rick Armbrust, care a lucrat în dezvoltarea afacerii la Facebook și la Microsoft înainte să devină un așa-numit „înger investitor”, menționează stabilirea directivelor clare ca fiind unul dintre cele mai importante lucruri de făcut pentru a ne remarca din mulțime.

Stabilește așteptările devreme. Sunt incluse aici obiectivele tale, felul în care funcționează compania ta din punct de vedere cultural, lucrurile care ar putea merge rău și așa mai departe. Se împiedică astfel legarea de parteneriate nefavorabile și totodată se atenuează sau se împiedică apariția unor evenimente pe durata parteneriatului. Nici nu mai știu de câte ori mi-a fost de ajutor acest lucru.

Rick Armbrust


Acest articol a fost scris pe baza datelor și informațiilor din cartea „Pitch de mare succes - Tot ce trebuie să știi despre dezvoltarea afacerii, încheierea acordurilor” scrisă de Alex Taub și Ellen DaSilva

Leave a Comment