ASCULTAȚI GRATUIT UN FRAGMENT

Lansarea

(0) Scrie o recenzie

ISBN: 978-606-8637-91-4                                                            

Format: MP3, 128 kbps - mono

Poate fi descarcat pe orice dispozitiv, de cate ori doriți.

Produs download (descărcabil)

Poate fi achiziționat online, prin Card bancar, SMS sau transfer bancar.  INSTRUCTIUNI DOWNLOAD 

MP3 download
36,17 Lei
Adaugă la favorite
Durata: 7 ore și 22 de minute

Lectura: Răzvan Hîncu

Descriere

Lansarea

ACT și Politon vă pune la dispoziție cartea audio Lansarea (Launch), de Jeff Walker, și în varianta download (pdf arhivat). Audiobookul, în lectura în limba română a actorului Răzvan Hîncu, își propune să ajute ascultătorii să își clădească rapid o afacere sau să își dezvolte afacerea pe care deja o dețin.

Ce ar fi dacă ați putea să lansați precum Apple sau marile studiouri de la Hollywood? Ce ar fi dacă potențialii voștri clienți ar număra invers, nerăbdători, zilele până când vor putea să vă cumpere produsul? Ce ar fi dacă ați putea să vă creați o poziție atât de puternică pe piața din care faceți parte, încât practic v-ați elimina concurența? Și ați putea să faceți toate aceste lucruri indiferent de cât de umilă ar fi afacerea sau bugetul vostru?

Tot ceea ce autorul are de gând să vă învețe se bazează pe rezultate din lumea reală. Această Formulă despre care Jeff Walker vorbește a fost creată prin încercare și eroare, testare și experiență dobândită cu greu.

Citiți mai multe informații despre cartea audio "Lansarea"

Jeff Walker a lansat în octombrie 2005 cursul său de instruire pentru „Formula de Lansare a unui Produs” (FLP). Până în acest moment există mii de deținători ai FLP și mulți dintre ei s-au bucurat de succes. Cei mai mulți dintre acești deținători ai FLP au dezvoltat afaceri de mici dimensiuni. Formula a fost folosită pe toate tipurile de piață, cum ar fi: dresaj, investiții imobiliare, instructori personali, studiu pian, arte marțiale mixte, neuroștiință, lecții de tenis, cursuri online, site-uri de servicii, vânzări imobiliare, instructaj, etc.

Jeff Walker spune că Formula a fost dovedită iar și iar – „este harta drumului către un start rapid pentru produsul tău sau pentru afacerile tale. La urma urmei, dacă tot ai de gând să depui efortul, este bine să știi că folosești un sistem dovedit, testat.”

Autorul povestește despre perioada în care stătea acasă, era „domnul Mami”. Nu avea nici un plan și nici nu știa ce urma să facă. Știa doar că nu mai putea lucra în lumea corporatistă. Avea nevoie de o schimbare, iar aceasta era la un click distanță. Era vorba despre lansarea unui produs și implicit a unei afaceri. Acel click a trimis un e-mail de pe calculatorul lui către persoanele care se abonaseră la newsletter-ul său. La finalul mesajului se afla un link ce ducea către un formular de comandă de pe site-ul său. Prima vânzare s-a produs după primul minut. Într-o oră vânzările erau de peste 8000 de dolari, iar la sfârșitul zilei trecuseră de 18 000 de dolari. Și acesta a fost doar începutul…

Autorul își propune să vă prezinte o lume despre care cei mai mulți oameni nu știu că există, o lume în care oameni comuni creează afaceri ieșite din comun. O lume în care oamenii pornesc o afacere de la zero și ajung la profit într-un timp remarcabil de scurt. De asemenea, acest material este cât se poate de folositor și celor care dețin deja o afacere.

Aceste informații nu sunt despre lumea start-up-urilor îndrăznețe, high-tech, în care câțiva programatori se întâlnesc, muncesc 20 de ore pe zi, încearcă să „obțină finanțări” de la niște investitori de capital de risc și apoi vând totul la Google pentru 100 de milioane de dolari.

Walker vorbește despre crearea unei afaceri (sau dezvoltarea uneia existente) și generarea de profituri încă de la început. O afacere cu cheltuieli mici, costuri de pornire mici și cu personal minim sau inexistent. O afacere foarte profitabilă care vă oferă o mare flexibilitate în viața voastră. În prezent, internetul a schimbat complet regulile jocului pentru oricine vrea să aibă propria afacere. Acum este mai ușor, mai rapid și mai ieftin decât oricând în istorie să inițiați și să mențineți o afacere. Schimbările petrecute în domeniul afacerilor și marketingului au creat oportunități uriașe pentru mii de oameni. Atragerea clientului potențial și construirea unei relații cu el a devenit, de fapt, mult mai simplă, în multe feluri.

Fie că sunteți într-o perioadă de tranziție și vreți să începeți o afacere, fie că sunteți un liber profesioniști sau prestatori de servicii (spre exemplu, avocat, terapeut maseur, etc) și v-ați săturat de plata cu ora, fie că aveți deja o afacere online de succes, dar vânzările stagnează, fie că sunteți artiști….ideea este că trebuie să vă lansați. Fiecare produs de succes, afacere și marcă începe cu o lansare de succes. Nu vă puteți permite să apăreți treptat. Aveți nevoie de impuls și de flux de numerar, pentru că ele sunt tocmai seva oricărei afaceri de succes.

Autorul oferă mai întâi materialul de bază, inclusiv o privire de ansamblu asupra proceselor FLP, împreună cu listele de adrese de e-mail, declanșatorii mentali și „Scrisoarea de Vânzări Răsturnată”. Apoi, veți fi ghidați prin însuși procesul de lansare – inclusiv preprelansarea, prelansarea și coșul deschis. În cele din urmă se va discuta despre cum se potrivește FLP în afacerea și viața voastră. De asemenea, Jeff Walker vorbește despre Lansarea Seminței (aceasta este despre cum să începeți de la zero) și Lansarea JV (cum puteți face acele superlansări foarte mari).

Iată o prezentare scurtă a secvențelor principale ale FLP:

  • Pre-prelansarea. Este folosită pentru a începe să clădiți așteptarea printre cei mai loiali fani ai voștri (este posibil să nu aveți ÎNCĂ nici un fan loial, dar Jeff Walker discută despre asta într-unul din capitole). Pre-prelansarea este folosită, de asemenea, pentru a estima cât de receptivă va fi piața la oferta voastră și să vă dați seama de câteva dintre principalele obiecții pe care le vor avea oamenii.
  • Prelansarea. Este inima și sufletul secvențelor voastre. Folosiți prelansarea pentru a activa declanșatori mentali cum ar fi autoritatea, testarea socială, comunitatea, anticiparea și reciprocitatea. Lansați conținutul de prelansare. Forma lui poate diferi, de la clipuri video la fișiere audio, prezentări scrise pdf, postări pe blog, teleseminarii, software, etc.
  • Lansarea. Este ziua cea mare pentru care v-ați pregătit, ziua în care vă trimiteți, de fapt, produsele sau serviciile în lume și începeți să preluați comenzile. Lansarea este, de fapt, și ea, o secvență, și încă una foarte puternică.
  • Postlansarea. Aceasta este secvența de curățare, în care vă urmăriți atent atât noii clienți, cât și pe cei potențiali, care nu au cumpărat de la voi. Postlansarea nu este la fel de interesantă precum celelalte secvențe, dar este importantă deoarece furnizați valoare și vă construiți brandul.

Pentru ca afacerea voastră și piața să fie memorabile, atunci campania de marketing trebuie să spună o poveste. Una captivantă despre produsele și serviciile voastre, în care să spuneți de ce contează ele pentru potențialii clienți.

Declanșatorii mentali

Jeff Walker prezintă nouă dintre declanșatorii săi preferați.

Autoritatea. Dacă doriți să fiți mai influenți în afacerea și pe piața voastră, merită să fiți văzuți ca o autoritate. FLP este instrumentul perfect pentru a institui autoritate. Pe măsură ce înaintați cu prelansarea, creați autoritate aproape automat.

Reciprocitatea. Acesta este un declanșator foarte puternic. Reprezintă ideea conform căreia dacă cineva vă oferă ceva, atunci vă veți simți obligați să le dați ceva înapoi la schimb. În timpul prelansării petreceți tot timpul oferind oamenilor.

Încrederea. Dacă vreți să convingeți pe cineva să cumpere ceva de la voi, este mult mai ușor dacă respectivul are încredere în voi.

Anticiparea. Una dintre pietrele de temelie ale FLP este anticiparea. Aceasta vă permite să răzbateți prin ceața de marketing. Vă permite să captați atenția pieței și să nu-i mai dați drumul.

Caracterul plăcut. Sunteți influențați mai mult de oamenii care vă plac decât de cei care nu vă plac. În general, oamenilor le place să facă afaceri cu alți oameni, mai mult decât cu o companie fără chip.

Evenimente și ritualuri. Oamenilor le plac evenimentele și sunt atrași de ele. Îi fac să se simtă ca parte din ceva mai mare decât ei înșiși. Acesta este unul din motivele pentru care, spre exemplu, fanii unei echipe sportive devin atât de implicați în soarta echipei.

Comunitatea. Vă puteți constitui propria comunitate online, chiar în mijlocul lansării voastre. Odată ce îi faceți pe oameni să interacționeze cu voi, cu campania voastră de marketing și între ei, sunteți pe drumul formării unei comunități.

Caracterul rar. Caracterul rar al produsului este unul dintre cei mai puternici declanșatori mentali care există. Pentru a crea o lansare bine executată, trebuie neapărat să încorporați caracterul rar în cadrul acelei lansări.

Testarea socială. Aceasta este ideea conform căreia, dacă vedeți că alți oameni acționează, atunci veți fi înclinați și voi să reproduceți respectiva acțiune.

Atunci când declanșatorii mentali sunt combinați corect, puterea este amplificată, iar impactul adesea vă taie răsuflarea.

Câteva cuvinte despre autor:

Jeff Walker a schimbat, literalmente, modul în care se fac vânzările online. De-a lungul drumului, a devenit unul dintre cei mai mari antreprenori şi instructori de marketing din lume. În trecut, înainte de a începe el să predea „Formula de Lansare a unui Produs”, aproape nimeni din lumea antreprenorilor online nu vorbea despre „lansări de produse”, iar ideea de „zi de un milion de dolari” părea aproape ridicolă. Dar acum, în lumea de după Formula de Lansare a unui Produs, lansările de un milion (şi de mai multe milioane) de dolari de-abia dacă mai impresionează pe cineva. Aproape că au devenit rutină. Dar tehnicile lui nu sunt doar pentru cei mai mari guru – a învăţat mii de cursanți (care operează pe sute de nişe), iar aceştia au generat vânzări de mai mult de 500 de milioane de dolari (iar această cifră continuă să crească în fiecare zi). Jeff locuieşte în Durango, Colorado, unde îşi urmează pasiunea pentru tot felul de distracţii în aer liber. Locuieşte cu soţia sa, Mary, şi cu câinele lor, Jenny. Şi deși copiii au plecat de acasă, Jeff încă mai are o mulţime de aventuri cu ei (în special la schi şi la ciclism montan). Îl poţi urmări pe Jeff pe blogul lui, la JeffWalker.com, şi să obţii instruire gratuită cu privire la marketing şi lansări la ProductLaunchFormula.com.

Aprecieri critice pentru Lansarea:

Dan Sullivan, președinte fondator al The Strategic Coach (Antrenorul strategic): „Titlul acestei cărţi, Lansarea, este extrem de adecvat, deoarece Jeff Walker este pionierul inovator al marketingului lansărilor online, precum şi un educator de prim rang al industriei marketingului online. Carierele a mii de antreprenori online de succes au fost deja lansate de către conceptele practice, structurile, strategiile, instrumentele şi procesele extraordinare ale lui Jeff. Lansarea este o carte care trebuie citită de către toţi specialiştii în marketing – manualul ideal pentru a face bani vânzând orice pe Internet.”

Darren Hardy, editor și redactor fondator al revistei Success: „Afacerile sunt o succesiune de lansări – produse noi, proiecte, promovări, stimulente, parteneriate etc. Pentru a reuşi, va trebui să stăpâneşti lansarea. În acest scop, vei dori să studiezi cu maestrul lansării – Jeff Walker. După zece mii de ore şi milioane de dolari, el şi-a dat seama. Citiţi această carte şi scurtaţi-vă în mod semnificativ calea către profituri.”

Brian Kurtz, vicepreședinte executiv, Boardroom, Inc. : „Deşi sunt un veteran al marketingului direct de mai bine de 30 de ani, această carte m-a făcut să îmi dau seama cât de mult mai ai încă de învăţat pentru a fi un excelent specialist în marketing… precum şi o fiinţă umană. Ca unul dintre eroii antreprenorilor de pe planetă care fac afaceri cu inima, Jeff a scris, probabil, cea mai importantă carte din ultimul deceniu, atât despre marketingul cu răspuns direct, cât şi despre antreprenoriat. Oricine crede că termenul „lansare” se referă doar la marketingul online nu a fost atent la marketingul cu răspuns direct din ultimele cinci decenii (sau mai mult). Şi oricine crede că Jeff Walker nu şi-a câştigat dreptul de a deţine cuvântul „lansare” în peisajul marketingului de astăzi nu a fost, de asemenea, atent. Lansarea este o carte care trebuie citită de către oricine face afaceri în ziua de azi – experimentat sau novice – şi are nevoie să-şi ducă produsul sau serviciul în lume… şi vrea să facă acest lucru cu integritate şi putere.”

Citiți mai multe informații despre actorul Răzvan Hîncu

Răzvan Hîncu

Răzvan Hîncu s-a născut pe 28 martie 1979. A absolvit în anul 2005 Facultatea de Arte a Universității „Hyperion”, la clasa profesorilor Eusebiu Ștefănescu și Rodica Mandache. Activitatea sa teatrală include roluri în piese puse în scenă pentru Teatrul Național București („Eduard al III-lea”, „Ivan Turbincă”, „Ziua perfectă”, etc.), Compania Civic Art („Doi într-o barcă”, „Simion și alți eroi”, „Aniversarea și Necunoscutul”), Teatrul 7 („Lovitura”, „Viața de Cimitir”).

Printre aparițiile în seriale de televiziune se numără producții precum „La Urgență”(TVR1), „Trăsniți în NATO”(Prima TV) sau „La Bloc”(Pro TV).

De asemenea, a fost distribuit în diverse filme de scurt și lung metraj, printre care: „Edgar’s Curse”, „Domnișoara Christina”, „Restul e tăcere”, „Mafalda de Savoia”, „Arca lui Noe”, „Duminica pierzi sau câștigi”.

Este un actor prezent și în producțiile de spoturi publicitare pentru radio și TV.



ACT și Politon vă oferă următoarele cărți audio narate de Răzvan Hîncu:

  • „Cele cinci secrete pe care trebuie să le descoperi înainte să mori”, de dr. John Izzo;
  • „Principiile succesului”, de Jack Canfield;
  • „Lansarea”, de Jeff Walker;
  • „Fii coios”, de Larry Winget;
  • „Un mesaj pentru Garcia”, de Elbert Hubbard;
  • „SEO Pas cu pas", de Caimin Jones.
Mai mult
Etichete:  #marketing
Detalii produs
ISBN: walker-978-606-8637-91-4
Editura ACT si Politon
Format: MP3 download
Detalii despre autor

Jeff Walker a schimbat, literalmente, modul în care se fac vânzările online. De-a lungul drumului, a devenit unul dintre cei mai mari antreprenori şi instructori de marketing din lume. În trecut, înainte de a începe el să predea „Formula de Lansare a unui Produs”, aproape nimeni din lumea antreprenorilor online nu vorbea despre „lansări de produse”, iar ideea de „zi de un milion de dolari” părea aproape ridicolă. Dar acum, în lumea de după Formula de Lansare a unui Produs, lansările de un milion (şi de mai multe milioane) de dolari de-abia dacă mai impresionează pe cineva. Aproape că au devenit rutină. Dar tehnicile lui nu sunt doar pentru cei mai mari guru – a învăţat mii de cursanți (care operează pe sute de nişe), iar aceştia au generat vânzări de mai mult de 500 de milioane de dolari (iar această cifră continuă să crească în fiecare zi). Jeff locuieşte în Durango, Colorado, unde îşi urmează pasiunea pentru tot felul de distracţii în aer liber. Locuieşte cu soţia sa, Mary, şi cu câinele lor, Jenny. Şi deși copiii au plecat de acasă, Jeff încă mai are o mulţime de aventuri cu ei (în special la schi şi la ciclism montan).

Mp3 Downloads
Download (MP3): MP3 download