Inovatia ca solutie in afaceri | Clayton M. Christensen, Michael E. Raynor | carte tiparita
Inovaţia ca soluţie în afaceri. Crearea şi menţinerea unei creşteri de succes; Clayton M. Christensen, Michael E. Raynor

Vă abonati și primiți CADOU 15% la prima comandă:

Gratuit peste 150 de ore!

Descărcați de AICI aplicația noastră.

ACT si Politon
Tipuri de produseCarte tipărită

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Inovaţia ca soluţie în afaceri. Crearea şi menţinerea unei creşteri de succes; Clayton M. Christensen, Michael E. Raynor - Carte tipărită

Livrare prin curier rapid (GLS) in 24-48 ore

Taxa unică de transport este 9 lei

  • 27,94 Lei
  • Preturile afisate contin TVA.
  • Producător: Curtea Veche
  • Cod produs: christensen-978-973-669-917-7
  • Disponibilitate: În Stoc

În cel mai bun caz, numai o companie din zece e capabilă să susţină în timp o creştere profitabilă. Şi totuşi, pieţele de capital pretind ca toate companiile să crească şi le pedepsesc fără milă pe cele care eşuează. Dar de ce este creşterea constantă şi substanţială atât de dificil de obţinut? Surprinzător, nu e din cauza lipsei de idei bune sau de manageri capabili. Și nici din cauza unor clienţi prea nestatornici sau a inovaţiei imprevizibile.


Iniţiativele de afaceri eşuează — afirmă Clayton M. Christensen şi Michael E. Raynor — deoarece firmele îşi spoliază în mod nechibzuit propriul potenţial disruptiv, înainte ca ideile noi cu adevărat bune să apuce măcar să prindă contur.


Cartea de faţă arată cum pot companiile să rezolve această dilemă, creând ele însele disrupţii de piaţă, în loc să se lase distruse de acestea.


Bazându-se pe ani de cercetări aprofundate şi pe exemple concrete din multe companii mari, autorii afirmă că inovaţia poate fi un proces predictibil, care să determine în final creşterea profitabilă şi sustenabilă.


Christensen şi Raynor identifică, mai întâi, forţele care-i împing pe manageri să ia decizii inoportune tocmai în procesul de închegare a noilor idei de afaceri. Apoi, autorii pun la dispoziţia managerilor un nou cadru de lucru, destinat să-i ajute pe aceştia în demersul de creare a condiţiilor potrivite, la momentul potrivit. În cele din urmă,  disrupţia astfel realizată va avea succes. 

Format: 23,5 x 15 (cm)

304 pagini

Etichete: Business-Management/Leadership

Prefață de Eusebiu Burcaș:Sunt deopotrivă onorat și bucuros că am fost invitat de editorul acestei c..
68,00 Lei
Ex Tax: 64,76 Lei
Steve Harvey a scris Poartă-te ca o doamnă, gândește ca un bărbat (Act Like A Lady, Think Like A Man..
34,00 Lei
Ex Tax: 32,38 Lei
Editura ACT şi Politon prezintă audiobookul Meditaţie pentru autovindecare (Meditation for Personal ..
22,00 Lei
Ex Tax: 20,95 Lei
Cartea scrisă de Dr. Wayne W. Dyer, „Există o soluție spirituală pentru orice problemă” (There's a S..
49,00 Lei
Ex Tax: 46,67 Lei
Curs de pierdere în greutateCurs de pierdere în greutate (A course in weight loss) vă va purta într-..
34,00 Lei
Ex Tax: 32,38 Lei
Cele 7 obișnuințe ale copiilor fericiți (The 7 Habits of Happy Kids), de Sean Covey, este o carte ex..
48,00 Lei
Ex Tax: 45,71 Lei