Automatizarea clientilor | John Warrillow | eAudio
Automatizarea clientilor

ASCULTAȚI GRATUIT UN FRAGMENT

Vă abonati și primiți CADOU 15% la prima comandă:

ACT si Politon
Tipuri de produseMP3 download
Durata/Lectura6 ore și 22 de minute/Traian Măicănescu

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

text_captcha

Automatizarea clientilor - MP3 download
John Warrillow

Produs download (descărcabil)

Poate fi achiziționat online, prin Card bancar, SMS sau transfer bancar.  INSTRUCTIUNI DOWNLOAD 

Vindem pe Amazon Fr, UK, De, Es, It
  • Producător: ACT si Politon
  • Cod produs: warrillow-978-606-913-245-6
  • Disponibilitate: În Stoc
  • 38,22 Lei
  • Fără TVA: 32,12 Lei

Istoria modelului de afacere pe bază de abonament datează de la 1500, atunci când editorii europeni de hărți își invitau clienții să se aboneze la ediții viitoare ale hărților lor, care evoluau pe măsură ce noi teritorii erau descoperite, cucerite și revendicate. Peisajul geopolitic evolua și editorii de hărți erau nevoiți să obțină angajamente din partea membrilor claselor nobile și academice de a se abona la viitoarele volume ale hărților lor, oferindu-le astfel capitalul de care aveau nevoie pentru a reprezenta pe hârtie descoperirile lumii.


Acest model a fost aplicat apoi ziarelor și revistelor la începuturile lor, odată cu publicațiile periodice din secolul al XVII -lea, din Europa.7 În cele din urmă, modelul pe bază de abonament a devenit abordarea standard în domeniul publicațiilor cu scop informativ. Cititorii trebuiau să se aboneze la publicațiile de interes general și taxele lor de abonament, împreună cu veniturile încasate din publicitate, asigurau banii necesari pentru a finanța produsul editorial și pentru a asigura costul expedierii publicației către fiecare cititor. Această tendință a continuat mult în secolul XX, fiind, de asemenea, un mod sigur de îmbogățire. Editori precum William Randolph Hearst și, mai recent, Rupert Murdoch au făcut avere inițial publicând ziare pe bază de abonament.


Cu toate acestea, economia publicării informațiilor s-a deteriorat odată cu ascensiunea internetului, care a eliminat costurile de distribuție și a preschimbat conținutul într-un bun de larg consum, într-o asemenea măsură încât consumatorii au început să se aștepte ca el să fie gratuit. Consumatorii nu numai că se așteptau să primească un conținut gratuit, dar genul de conținut de care erau interesați a devenit și el mai ezoteric.


Cartea este organizată în trei secțiuni. Partea întâi prezintă în linii generale adevărul surprinzător despre cine câștigă în sistemul economic pe bază de abonament, explică de ce companii ca Apple și Amazon se transformă în firme care adoptă modelul pe bază de abonament și de ce practic fiecare start-up susținut de un capital de risc are un model de afacere bazat pe venituri recurente. De asemenea, vom analiza opt modalități prin care afacerea ta va fi mai valoroasă și mai puțin stresantă, după ce adopți modelul pe bază de abonament. Vei învăța cum modelul de afacere pe bază de abonament face să crească în mod spectaculos valoarea medie a fiecăruia dintre clienții tăi și cum să ajustezi cererea în compania ta, astfel încât să fii în măsură să îți adaptezi oferta. Vom analiza de ce clienții automatizați cumpără mai mult decât clienții sporadici și de ce venitul obținut din abonamente e mai constant decât cel obținut dintr-o singură achiziție. Partea a doua e împărțită în subcapitole despre cele nouă modele de afaceri pe bază de abonament. După cum vei vedea, ai multe opțiuni la dispoziție pentru dezvoltarea unui flux de venituri recurente pentru firma ta. Fie că vrei să îți transformi întreaga afacere sau doar să obții câteva mii de dolari din venituri pasive, vei găsi o mulțime de idei noi pentru a aplica în compania ta modelul pe bază de abonament. A treia și ultima secțiune a cărții Automatizarea clienților îți pune la dispoziție planul pe baza căruia să-ți dezvolți propria afacere bazată pe abonament. Vom discuta despre câteva statistici cheie care vor defini viabilitatea abonamentului tău și vom sublinia coeficientul pe care trebuie să îl obții pentru a face să crească beneficiile. Vom analiza psihologia vânzărilor de abonamente și cum poți trece peste ceva ce eu numesc „lehamitea de abonamente”. Apoi ne vom concentra pe finanțarea creșterii firmei tale pe bază de abonament și vom analiza ce e de făcut dacă vrei să strângi fonduri de capital de risc, așa cum au făcut WhatsApp și Dollar Shave Club, sau dacă vrei să îți finanțezi singur creșterea, ca FreshBooks și Mosquito Squad. Partea a treia se încheie cu o discuție despre cum să îți dezvolți afacerea pe bază de abonament.


Etichete: Business-marketing

Tema acestei cărți este faptul că există un set de principii etice conforme cu legile naturii și cu ..
45,24 Lei
Fără TVA: 38,02 Lei
DESCOPERIȚI SECRETELE CELOR MAI DE SUCCES ANTREPRENORI DE ASTĂZIPopularitatea fenomenală a aplicații..
70,00 Lei
Fără TVA: 58,82 Lei
În audiobookul Cartea de leadership, Anthony Gell combină experiența sa cu cea a liderilor pe care i..
63,43 Lei
Fără TVA: 53,30 Lei
„Deși studiile de caz au fost redactate cu exactitate și datele au fost realiste, eu am hotărât să p..
37,44 Lei
Fără TVA: 31,46 Lei
Autorul german de bestselleruri internaționale Bodo Schäfer vă propune câteva sfaturi..
53,01 Lei
Fără TVA: 44,55 Lei
Școala vieții ACT și Politon vă propune, și în varianta download, audiobookul Școala vieții (S..
44,86 Lei
Fără TVA: 37,70 Lei
Steve Harvey a scris Poartă-te ca o doamnă, gândește ca un bărbat (Act Like A Lady, Think Like A Man..
34,00 Lei
Fără TVA: 32,38 Lei
Cartea scrisă de Dr. Wayne W. Dyer, „Există o soluție spirituală pentru orice problemă” (There's a S..
49,00 Lei
Fără TVA: 46,67 Lei
Prefață de Eusebiu Burcaș:Sunt deopotrivă onorat și bucuros că am fost invitat de editorul acestei c..
68,00 Lei
Fără TVA: 64,76 Lei
„Tony Robbins susține că prin folosirea programării neurolingvistice (NLP) oricine poate avea succes..
56,00 Lei
Fără TVA: 53,33 Lei
„Descifrarea mecanismelor iubirii, în prima parte a cărții, pornind de la dezvoltarea relațiilor de ..
49,00 Lei
Fără TVA: 46,67 Lei
Editura ACT şi Politon prezintă audiobookul Meditaţie pentru autovindecare (Meditation for Personal ..
22,00 Lei
Fără TVA: 20,95 Lei