Pachet cărți Ryan Holiday -
Ryan Holiday;
- Producător: ACT si Politon
- Cod produs: Pachet carti Ryan Holiday
- Disponibilitate: În Stoc
- 197,98 Lei
- 158,38 Lei
- Fără TVA: 150,84 Lei
citeste mai mult ...
Ryan Holiday a reușit să se impună la cei numai 32 de ani ai săi drept unul dintre cei mai promițători scriitori ai generației sale. A fost numit un Machiavelli cât se poate de sincer al erei internetului, date fiind mărturisirile dureros de sincere din prima lui carte, Crede-mă, te mint! unde vorbește despre fenomenul fake news în calitate de participant direct la apariția acestui „gen” al jurnalismului. A demonstrat într-o altă carte de-a sa (Growth Hacker în Marketing: Un abecedar al viitorului relațiilor publice, marketingului și publicității) că poți vinde orice folosindu-te de un instrument atât de banal și la îndemână precum internetul, pentru ca, mai apoi, în Inamicul este ego-ul să arate că a ajuns la un nivel de maturitate suficient care să îi permită să abordeze teme mult mai complexe precum ego-ul. Ryan Holiday te va ghida în acest volum să înveți să îți gestionezi mai bine ego-ul, astfel încât să reușești să îți atingi în viață toate obiectivele pe care ți le propui.
Faptul că volumele sale au fost traduse în peste 30 de limbi și s-au vândut în peste două milioane de exemplare în toată lumea, denotă cât se poate de elocvent impactul mesajelor cărților sale. Influența exercitată de Ryan Holiday asupra generației sale, și nu numai, este cât se poate de evidentă judecând fie și numai după numărul de fani pe care îi are pe principalele rețele de socializare: 47.000 pe Facebook, 257.000 pe Twitter și 85.700 pe Instagram. În plus, cartea sa Crede-mă, te mint: Confesiunile unui manipulator media a fost un bestseller de debut și se predă acum în colegiile din toată lumea.
Cărțile sale pot fi lecturi excelente pentru jurnaliști, bloggeri, specialiști în marketing și publicitate, marketeri, dar și pentru pasionații de cărți de dezvoltare personală. Pentru cei dintre voi care vă regăsiți ăn aceste categorii am creat un pachet special cu cărțile lui Ryan Holiday, pe care îl poți achiziționa acum la un preț special.
Pachetul cuprinde următoarele produse:
Crede-mă, te mint! Confesiunile unui manipulator media
Crede-mă, te mint! Confesiunile unui manipulator media / Trust Me, I’m Lying: Confessions of a Media Manipulator de Ryan Holiday este o carte care te va face să înțelegi cum presa a ajuns să fie mult mai atractivă de când și-a pus botox și silicoane. O lectură excelentă așadar pentru toți cei interesați de fenomenul „fake news” în ansamblul său, dezvăluit chiar de unul dintre făuritorii lui. Cartea dezvăluie cum jurnaliștii și bloggerii au umplut în ultimii ani internetul cu știri false, care aduc trafic mai mare și bani mai mulți, transformând astfel presa online și nu numai într-un monstru.
Holiday face dezvăluiri în legătură cu ceea ce se petrece în culisele mass-media și cu secretele dezgustătoare după care funcționează blogurile și editorii lor milionari, punând astfel pentru mulți dintre voi capăt iluziei. Iluziei că adevărul ne este accesibil în orice moment datorită mass-media care ne slujește și a oamenilor care se află la cârma ei, și, despre care, spune Holiday, „nu ai fi crezut niciodată că sunt de multe ori doar niște imbecili, șarlatani și impostori pompoși”. O care vorbește despre Ceremonia degradării secolului XXI sau mai precis despre numeroasele minciuni care ne sunt servite prin intermediul comunicatorilor de orice tip. Presa pare a fi astfel un adevărat câmp de bătălie sau chiar mai rău, după cum spunea Oscar Wilde la un moment dat: „În zilele de odinioară, oamenii aveau scaunul de tortură. Acum au presa.”
„Gloate de linșaj online. Bloguri de atac. Campanii de distrugere a reputației. Sarcasm. Hărțuire online. Încercări distribuite de negare a serviciilor. Căderi nervoase pe internet. Surse anonime. Războaie de bloguri. Persoane care postează comentarii inflamatorii. Judecată prin secțiuni de comentarii.”
Cartea lui Holiday reprezintă până la urmă un eseu reușit despre presa de astăzi sau… ce-a mai rămas din ea, dar și despre jurnaliștii și bloggerii zilelor noastre și în ce măsură mai sunt ei abilitați sau îndreptățiți să spună adevărul. Un eseu despre irealitate și despre o epocă lipsită de autoritate în care manipularea devine un soi de normalitate, în care „toată lumea vinde și păcălește” și în care emoțiile sunt rareori autentice.
Growth Hacker în Marketing de Ryan Holiday este - după cum putem citi chiar pe copertă - un abecedar al viitorului relațiilor publice, marketingului și publicității. Sau… altfel spus, este o introducere în growth hacking, o nouă formă de marketing dezvoltată de tineri inovatori, care, neavând la dispoziție bugete exorbitante pentru a lansa, a vinde sau a crește produse, au fost nevoiți să găsească modalități revoluționare de a face toate aceste lucruri cu bugete mult mai mici. Dacă lucrezi în marketing sau e-commerce, dacă ai un magazin online sau un site, sau dacă intenționezi să te apuci de afaceri cu comerț de orice tip, informațiile din această carte îți vor fi de un real folos.
Potrivit Cambridge Dictionary growth hacking-ul este „o activitate care încearcă diferite metode pentru a face o companie să crească și să aibă mai mult succes”. Același dicționar definește persoana care se ocupă cu growth hacking-ul, growth hacker-ul ca fiind „cineva care încearcă diferite metode pentru a ajuta o companie (de regulă, o nouă companie) să crească și să aibă mai mult succes”.
Cartea lui Holiday este presărată cu exemple demne de urmat de growth hacking, care pot fi folosite cu succes ca model de orice marketer dornic să își ducă jobul la următorul nivel. Pe scurt, Growth Hacker în Marketing este o carte plină cu povești despre branduri de succes și modul în care o idee strălucită a făcut diferența în cazul lor între un brand mediocru și unul foarte valoros.
Growth Hacker în Marketing, mărturisește autorul, s-a născut în urma unei munci asidue de cercetare care a durat doi ani, timp în care a studiat, cercetat și intervievat cei mai buni growth hackeri din lume.
Ryan Holiday a scris a această carte din dorința de a le oferi un punct de sprijin celor care se află într-un moment de cotitură din viața lor, celor care își pun întrebări existențiale precum: Cine vreau să fiu? sau Pe ce drum o voi lua? Ryan Holiday a creat odată cu Inamicul este ego-ul cartea de care el însuși ar fi avut nevoie în astfel de momente. O carte menită să te ajute să îți dai seama unde greșești, cum te împiedică ego-ul să atingi rezultatele pe care ți le dorești, sau, cum tot el face ca succesul, dacă l-ai atins, să fie foarte, foarte efemer.
Cartea este presărată cu povești și scurte istorioare ale căror protagoniști s-au luptat la un moment dat sau au reușit să își învingă propriul ego. William Tecumseh Sherman, Orson Welles, J.K. Rowling, Katharine Graham, Kirk Hammett, Eleanor Roosevelt, Benjamin Franklin, Belisarie, Angela Merkel, Ernest Hemingway sau George Marshall sunt doar câteva dintre personalitățile pe care le vei „întâlni” pe parcursul lecturii. Poveștile lor sunt de natură să inspire pe oricine și să ne determine să ne gestionăm mai bine egoul în vederea realizării obiectivelor pe care ni le propunem în viață, conștienți fiind de faptul că: „Un om își poate atinge capacitatea maximă numai atunci când se eliberează de ego și de povară.” Dar și de faptul că, efemeritatea succesului este cauzată tot de un ego exacerbat:
„De ce e succesul atât de efemer? Îl scurtează egoul. O cădere, fie că e bruscă, fie că se produce prin eroziune lentă, întotdeauna e posi¬bilă și, adesea, nu e necesară. Încetăm să învățăm, încetăm să ascultăm și pierdem contactul cu ceea ce contează. Devenim victimele noastre și ale concurenței. Cumpătarea, deschiderea mentală, organizarea și scopul – aceștia sunt marii stabili¬zatori. Aceștia echilibrează egoul și mândria care vin odată cu realizările și recunoașterea.”
În „Secretul vânzărilor perene” Ryan Holiday formulează o rețetă a succesului pe termen lung pentru toți cei care activează ca scriitori, muzicieni sau producători de filme, dar și pentru cei care dețin restaurante sau lucrează în domeniul tehnologiei informației.
Descoperă așadar care e secretul succesului pe termen lung al unor creații precum: Să ucizi o pasăre cântătoare de Harper Lee, Războiul stelelor regizat de George Lucas sau The Shawshank Redemption (Închisoarea îngerilor) în regia lui Frank Darabont sau de ce artiști precum: Lady Gaga, Iron Maiden sau Adele s-au bucurat și se vor bucura întotdeauna de succes, dar și cum au reușit Ernest Hemingway, Mary Appelhof, James Cameron, Jerry Seinfeld, Winston Churchill etc. să-și asigure nemurirea prin operele lor, în această lume în care succesele sunt preponderent efemere. În ceea ce privește motivele care au stat la baza scrierii acestei cărți, Ryan Holiday a mărturisit că:
„Obsesia mea de o viață este să înțeleg cum să fac ceva să dureze – indiferent dacă este vorba de câteva luni în plus față de medie, sau de un secol. A devenit, de asemenea, o întrebare centrală pentru modul în care îmi câștig existența. Oare în spatele lucrărilor care rezistă în timp există o mentalitate creativă comună? Cum diferă ele de lucrările care azi sunt populare, iar mâine dispar? Cum se gândesc creatorii de felul acesta la vocabularul pe care îl folosesc pentru a-și promova lucrările? Ce fel de relație au cu fanii și cu urmăritorii lor? Există vreun fel de tipar al succeselor perene din care am putea învăța?
Aceste întrebări sunt cele care m-au împins să fac cercetări și să scriu prezenta carte. În paginile următoare vom examina întrebările respective în mai multe forme, din numeroase industrii și din mai multe epoci.”
Citește, aplică și extinde-ți și tu cele 15 minute proverbiale de glorie într-un deceniu sau chiar mai mult!
Stoic zi de zi: 366 de citate despre înțelepciune, perseverență și arta de a trăi
Stoic zi de zi: 366 de citate despre înțelepciune, perseverență și arta de a trăi este un ghid de învățături extrase din înțelepciunea marilor stoici care îți va furniza în fiecare zi a anului doza necesară de forță, înțelepciune și rezistență necesare pentru a face față cu brio la toate provocările vieții.
Cei doi autori, Ryan Holiday și Stephen Hanselman îți pun la dispoziție în cele 425 de pagini ale cărții câteva dintre cele mai înțelepte cuvinte din istoria omenirii aparținând stoicilor Marc Aureliu, Epictet și Seneca, dar și lui Musonius Rufus, Cato cel Tânăr sau Zenon. În plus, își propun odată cu această carte să-i redea stoicismului locul cuvenit ca instrument în căutarea stăpânirii de sine, a perseverenței și înțelepciunii: adică acele calități de care oamenii se pot folosi pentru a duce o viață mai bună. Asta pentru că în opinia stoicilor, sursa nefericirii noastre nu se află în evenimentele propriu zise care se petrec în viața noastră, ci în modul cum etichetăm evenimentele externe, cum reacționăm la ele și cum ne reorientăm.
„Controlându-ne percepțiile, ne spun stoicii, putem dobândi claritate mentală. Direcționându-ne corect și just acțiunile, vom fi eficienți. Folosindu-ne și întărindu-ne voința, vom găsi înțelepciunea și perspectiva necesare pentru a face față oricărei încercări care ne iese în cale. ”
Iar cea mai bună dovadă a faptului că gândirea stoică funcționează foarte bine și astăzi este faptul că foarte multă lume s-a regăsit în această carte, volumul devenind rapid bestseller Wall Street Journal și USA Today.
Etichete: Dezvoltare-personala
Fără TVA: 41,90 Lei
Fără TVA: 22,86 Lei
Fără TVA: 40,00 Lei