Acest site folosește module cookie.

Unele dintre aceste module cookie sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să ne îmbunătățim experiența prin furnizarea de informații despre modul în care site-ul este utilizat.

Pentru informații mai detaliate despre cookie-urile pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica de confidentialitate

Acceptați setările curente

Pachet MP3 Download Ryan Holiday -

-20% Pachet MP3 Download Ryan Holiday

Vă abonati și primiți CADOU 15% la prima comandă:

Spune-ţi opinia

Autentifică-te sau Înregistrează un cont nou pentru a putea scie o opinie
  • Producător: ACT si Politon
  • Cod produs: Pachet MP3 Download Ryan Holiday
  • Disponibilitate: În Stoc
Oferta expiră în:
  • 119,98 Lei
  • 95,98 Lei
  • Fără TVA: 80,66 Lei

Ryan Holiday a reușit să se impună la cei numai 32 de ani ai săi drept unul dintre cei mai promițători scriitori ai generației sale. A fost numit un Machiavelli cât se poate de sincer al erei internetului, date fiind mărturisirile dureros de sincere din prima lui carte, Crede-mă, te mint! unde vorbește despre fenomenul fake news în calitate de participant direct la apariția acestui „gen” al jurnalismului. A demonstrat într-o altă carte de-a sa (Growth Hacker în Marketing: Un abecedar al viitorului relațiilor publice, marketingului și publicității) că poți vinde orice folosindu-te de un instrument atât de banal și la îndemână precum internetul, pentru ca, mai apoi, în Inamicul este ego-ul să arate că a ajuns la un nivel de maturitate suficient care să îi permită să abordeze teme mult mai complexe precum ego-ul. Ryan Holiday te va ghida în acest volum să înveți să îți gestionezi mai bine ego-ul, astfel încât să reușești să îți atingi în viață toate obiectivele pe care ți le propui. 


Faptul că volumele sale au fost traduse în peste 30 de limbi și s-au vândut în peste două milioane de exemplare în toată lumea, denotă cât se poate de elocvent impactul mesajelor cărților sale. Influența exercitată de Ryan Holiday asupra generației sale, și nu numai, este cât se poate de evidentă judecând fie și numai după numărul de fani pe care îi are pe principalele rețele de socializare: 47.000 pe Facebook, 257.000 pe Twitter și 85.700 pe Instagram. În plus, cartea sa Crede-mă, te mint: Confesiunile unui manipulator media a fost un bestseller de debut și se predă acum în colegiile din toată lumea.


Audiobookurile sale se vor dovedi extrem de interesante  pentru jurnaliști, bloggeri, specialiști în marketing și publicitate, marketeri, dar și pentru pasionații de audiobookuri de dezvoltare personală. Pentru cei dintre voi care vă regăsiți în aceste categorii am creat un pachet special cu MP3 Download-urile lui Ryan Holiday, pe care îl poți achiziționa acum la un preț special. 


Pachetul cuprinde următoarele produse:


Crede-mă, te mint! Confesiunile unui manipulator media


Crede-mă, te mint! Confesiunile unui manipulator media / Trust Me, I’m Lying: Confessions of a Media Manipulator de Ryan Holiday este un audiobook care te va face să înțelegi cum presa a ajuns să fie mult mai atractivă de când și-a pus botox și silicoane. O audiție  excelentă așadar pentru toți cei interesați de fenomenul „fake news” în ansamblul său, dezvăluit chiar de unul dintre făuritorii lui. Audiobook-ul dezvăluie cum jurnaliștii și bloggerii au umplut în ultimii ani internetul cu știri false, care aduc trafic mai mare și bani mai mulți, transformând astfel presa online și nu numai într-un monstru.


Holiday face dezvăluiri în legătură cu ceea ce se petrece în culisele mass-media și cu secretele dezgustătoare după care funcționează blogurile și editorii lor milionari, punând astfel pentru mulți dintre voi capăt iluziei. Iluziei că adevărul ne este accesibil în orice moment datorită mass-media care ne slujește și a oamenilor care se află la cârma ei, și, despre care, spune Holiday, „nu ai fi crezut niciodată că sunt de multe ori doar niște imbecili, șarlatani și impostori pompoși”. Un audiobook care vorbește despre Ceremonia degradării secolului XXI sau mai precis despre numeroasele minciuni care ne sunt servite prin intermediul comunicatorilor de orice tip. Presa pare a fi astfel un adevărat câmp de bătălie sau chiar mai rău, după cum spunea Oscar Wilde la un moment dat: „În zilele de odinioară, oamenii aveau scaunul de tortură. Acum au presa.”

„Gloate de linșaj online. Bloguri de atac. Campanii de distrugere a reputației. Sarcasm. Hărțuire online. Încercări distribuite de negare a serviciilor. Căderi nervoase pe internet. Surse anonime. Războaie de bloguri. Persoane care postează comentarii inflamatorii. Judecată prin secțiuni de comentarii.”


Audiobookul lui Holiday reprezintă până la urmă un eseu reușit despre presa de astăzi sau… ce a mai rămas din ea, dar și despre jurnaliștii și bloggerii zilelor noastre și în ce măsură mai sunt ei abilitați sau îndreptățiți să spună adevărul. Un eseu despre irealitate și despre o epocă lipsită de autoritate în care manipularea devine un soi de normalitate, în care „toată lumea vinde și păcălește” și în care emoțiile sunt rareori autentice. 


Growth hacker în marketing: un abecedar al viitorului relațiilor publice, marketingului și publicității


Growth Hacker în Marketing de Ryan Holiday este - după cum putem citi chiar pe copertă - un abecedar al viitorului relațiilor publice, marketingului și publicității. Sau… altfel spus, este o introducere în growth hacking, o nouă formă de marketing dezvoltată de tineri inovatori, care, neavând la dispoziție bugete exorbitante pentru a lansa, a vinde sau a crește produse, au fost nevoiți să găsească modalități revoluționare de a face toate aceste lucruri cu bugete mult mai mici. Dacă lucrezi în marketing sau e-commerce, dacă ai un magazin online sau un site, sau dacă intenționezi să te apuci de afaceri cu comerț de orice tip, informațiile din acest audiobook îți vor fi de un real folos. 


Potrivit Cambridge Dictionary growth hacking-ul este „o activitate care încearcă diferite metode pentru a face o companie să crească și să aibă mai mult succes”. Același dicționar definește persoana care se ocupă cu growth hacking-ul, growth hacker-ul ca fiind „cineva care încearcă diferite metode pentru a ajuta o companie (de regulă, o nouă companie) să crească și să aibă mai mult succes”. 


Audiobookul lui Holiday este presărat cu exemple demne de urmat de growth hacking, care pot fi folosite cu succes ca model de orice marketer dornic să își ducă jobul la următorul nivel. Pe scurt, Growth Hacker în Marketing este un audiobook plin cu povești despre branduri de succes și modul în care o idee strălucită a făcut diferența în cazul lor între un brand mediocru și unul foarte valoros. 


Growth Hacker în Marketing, mărturisește autorul, s-a născut în urma unei munci asidue de cercetare care a durat doi ani, timp în care a studiat, cercetat și intervievat cei mai buni growth hackeri din lume.



Inamicul este ego-ul


Ryan Holiday a scris cartea care se află la baza acestui audiobook din dorința de a le oferi un punct de sprijin celor care se află într-un moment de cotitură din viața lor, celor care își pun întrebări existențiale precum: Cine vreau să fiu? sau Pe ce drum o voi lua? Ryan Holiday a creat odată cu Inamicul este ego-ul un audiobook de care el însuși ar fi avut nevoie în astfel de momente. Un audiobook menit să te ajute să îți dai seama unde greșești, cum te împiedică ego-ul să atingi rezultatele pe care ți le dorești, sau, cum tot el face ca succesul, dacă l-ai atins, să fie foarte, foarte efemer. 


Audiobookul este presărat cu povești și scurte istorioare ale căror protagoniști s-au luptat la un moment dat sau au reușit să își învingă propriul ego. William Tecumseh Sherman, Orson Welles, J.K. Rowling, Katharine Graham, Kirk Hammett, Eleanor Roosevelt, Benjamin Franklin, Belisarie, Angela Merkel, Ernest Hemingway sau George Marshall sunt doar câteva dintre personalitățile pe care le vei „întâlni” pe parcursul ascultării. Poveștile lor sunt de natură să inspire pe oricine și să ne determine să ne gestionăm mai bine egoul în vederea realizării obiectivelor pe care ni le propunem în viață, conștienți fiind de faptul că:  „Un om își poate atinge capacitatea maximă numai atunci când se eliberează de ego și de povară.” Dar și de faptul că, efemeritatea succesului este cauzată tot de un ego exacerbat:


„De ce e succesul atât de efemer? Îl scurtează egoul. O cădere, fie că e bruscă, fie că se produce prin eroziune lentă, întotdeauna e posi¬bilă și, adesea, nu e necesară. Încetăm să învățăm, încetăm să ascultăm și pierdem contactul cu ceea ce contează. Devenim victimele noastre și ale concurenței. Cumpătarea, deschiderea mentală, organizarea și scopul – aceștia sunt marii stabili¬zatori. Aceștia echilibrează egoul și mândria care vin odată cu realizările și recunoașterea.”


Etichete: Dezvoltare-personala


Steve Harvey a scris Poartă-te ca o doamnă, gândește ca un bărbat (Act Like A Lady, Think Like A Man..
34,00 Lei
Fără TVA: 32,38 Lei
Există o soluție spirituală pentru orice problemă / There Is a Spiritual Solution To Every Problem d..
49,00 Lei
Fără TVA: 46,67 Lei
Banii. Stăpânește jocul. 7 Pași simpli spre libertate financiară / Money. Master the Game de Tony Ro..
68,00 Lei
Fără TVA: 64,76 Lei
Putere nemărginită / Unlimited Power de Anthony Robbins este cartea care poate reprezenta începutul ..
56,00 Lei
Fără TVA: 53,33 Lei
„4 ore – Corpul / The 4 – hour body” este mai degrabă un tratat, decât o simplă carte despre slăbit...
69,00 Lei
Fără TVA: 65,71 Lei
Curs de pierdere în greutateCurs de pierdere în greutate (A course in weight loss) vă va purta într-..
48,00 Lei
Fără TVA: 45,71 Lei