Pachet noutăți business - pachet carți
- Producător: ACT si Politon
- Cod produs: pachetnoutatibusiness
- Disponibilitate: În Stoc
- 321,97 Lei
- 225,38 Lei
- Fără TVA: 214,65 Lei
citeste mai mult ...
Cărțile de business nu se adresează doar antreprenorilor. Mute dintre ele conțin deopotrivă sfaturi utile pentru a duce o viață echilibrată și cumpătată, pentru a evita greșeli de gândire care îți pot afecta negativ atât afacerile, cât și viața personală, dar și sfaturi de dezvoltare personală care te pot ajuta să-ți îmbunătățești productivitatea ca antreprenor sau ca simplu angajat.
Mai mult decât atât, din unele cărți de business, cum este Mai bogat, mai înțelept, mai fericit de William Green, poți afla sfaturi înțelepte de viață care te vor ajuta să îți menții echilibrul atunci când vei deveni independent din punct de vedere financiar, dar și să-ți educi copiii, atunci când veniturile tale vor fi mult peste medie sau să te adaptezi cu ușurință atunci când te vei confrunta cu schimbări majore pe piețele de capital sau în viața personală.
De la lecturi fascinante despre marketing și modalități mai sigure și mai eficiente de a vinde mult pe o piață sufocată de concurență, la cărți analitice despre management, iată cele mai bune cărți de afaceri de citit în 2023, apărute la Editura ap!
Pachetul de mai jos, la care beneficiezi în această perioadă de o reducere considerabilă, conține următoarele titluri: Umanocrația de Gary Hamel și Michele Zanini, Mai întâi rezolvă asta și Planul Dovleacul de Mike Michalowicz, Acțiuni ordinare și profituri extraordinare și alte scrieri de Phil Fisher, Mai bogat, mai înțelept, mai fericit de William Green și Marketingul simplificat de Donald Miller.
Iată mai jos despre ce este vorba în fiecare dintre cele șase cărți enumerate mai sus:
Într-o lume a permanentelor schimbări și a provocărilor fără precedent, avem nevoie de organizații rezistente și îndrăznețe.
Din păcate, birocrația pune frână organizațiilor din întreaga lume. Sistemele de management sugrumate de reguli nu fac nimic altceva decât să încetinească organizațiile și să le răpească orice urmă de entuziasm celor care le slujesc, distrugându-le creativitatea și înăbușindu-le inițiativa.
Gary Hamel și Michele Zanini susțin în cartea de față că, cu toții merităm ceva mai bun, indiferent dacă suntem lideri, investitori sau simpli angajați. De aceea, au conceput acest volum ca pe un manifest și un manual de umanocrație, oferindu-ne argumente solide, susținute de date, pentru a elimina birocrația și a o înlocui cu ceva mai bun.
Bazându-se pe cercetări aprofundate care s-au derulat timp de un deceniu și oferindu-ne o mulțime de exemple practice, Umanocrația prezintă un plan detaliat pentru crearea unor organizații care sunt la fel de inspirate și ingenioase ca și oamenii din interiorul lor.
Această carte îți oferă:
• Motivație pentru a-ți convinge colegii să ți se alăture în provocarea de a distruge birocrația.
• Modele ale unor organizații care au sfidat în mod profitabil status quo-ul birocratic.
• Mentalități care te vor ajuta să scapi de gândirea specifică epocii industriale.
• Mobilizare pentru a forma o coaliție în favoarea schimbării, cu scopul de a distruge sistemele și procesele de management depășite.
• Metode practice de a încorpora în ADN-ul organizației tale principiile umanocrației: proprietate, piețe, meritocrație, comunitate, deschidere, experimentare și paradox.
Indiferent de rolul sau de funcția pe care o deții momentan, Umanocrația te va ghida pas cu pas să lansezi o mișcare fără precedent pentru a-i echipa și împuternici pe toți cei din organizația ta să fie cei mai buni și să dea tot ce au mai bun. În schimbul acestui efort, cu toții veți fi recompensați cu organizații mai pregătite pentru viitor și mai adaptate exigențelor generațiilor viitoare.
Cea mai mare problemă pe care o au foarte mulți antreprenori este că nu știu care este cea mai mare problemă a lor.
De pildă, dacă te-ai confrunta în același timp cu stagnarea vânzărilor, fluctuația personalului și cu o mulțime de clienți nemulțumiți, ce ai remedia mai întâi? Bineînțeles că toate problemele par urgente, dar nu poți să le abordezi simultan. Pentru că, dacă ai face asta, nu te-ai alege decât cu o afacere care ar continua să se învârtă în cerc la nesfârșit, neglijând problemele cu adevărat urgente și acordând prioritate în mod eronat unor chestiuni neimportante.
Mike cunoaște din proprie experiență numeroasele dificultăți și probleme cu care ești nevoit să te confrunți ca antreprenor. Dar el a înțeles de asemenea că, fiecare afacere are o ierarhie de nevoi. Prin urmare, înțelegând întotdeauna unde te afli în acea ierarhie, poți identifica cu precizie care problemă necesită o atenție imediată. Iar când vei ajunge să rezolvi cu promptitudine cele mai stringente probleme din afacerea ta, aceasta va începe să crească natural, fără să depui eforturi colosale.
Sistemul Fix This Next dezvoltat de Mike Michalowicz funcționează ca o busolă pentru oamenii de afaceri. Aceasta le arată cu precizie care este următorul pas pe care trebuie să îl facă în afacerea lor pentru ca aceasta să se dezvolte rapid și durabil. Sute de companii au trecut deja la următorul nivel cu ajutorul ei. Tu ești pregătit să faci acest pas?
În America, apar în fiecare an în jur de un milion de afaceri noi. 80% dintre acestea dau faliment înainte să împlinească cinci ani. Astfel, nu e deloc de mirare faptul că, din cauza uriașei presiuni pentru supraviețuire, mulți antreprenori ajung sclavii propriilor afaceri.
În această situație era și Mike Michalowicz pe vremea când încerca să își pună pe picioare prima companie. Deși câștiga bani constant, niciodată nu îi rămâneau suficienți pentru a se dezvolta. Prin urmare, alerga disperat după clienți în stânga și în dreapta, 28 de ore pe zi, opt zile pe săptămână. Deși reușea să își mențină astfel compania în viață, se simțea extenuat. Atunci, a avut parte de o revelație surprinzătoare.
După ce a citit un articol de ziar despre un fermier local care și-a dedicat viața cultivării dovlecilor giganți, Michalowicz și-a dat seama că dezvoltarea afacerilor și creșterea dovlecilor uriași se aseamănă foarte mult. Așa s-a născut
Planul Dovleacul – un plan de dezvoltare a afacerilor inspirat din creșterea dovlecilor gigant. Cu ajutorul acestuia Michalowicz a reușit să crească valoarea companiei lui cu câteva milioane de dolari. Te-am făcut curios?
Iată ce înseamnă mai exact Planul Dovleacul:
- Plantează semințele potrivite. Identifică lucrul pe care îl faci mai bine decât concurența ta și dezvoltă-ți compania făcând doar acel lucru.
- Mai puțin înseamnă mai mult. Identifică-i pe cei mai importanți clienți ai tăi și tratează-i cu prioritate!
- Dă tot ce-i mai bun, pentru cei mai buni. Cucerește-i definitiv pe cei mai buni clienți ai tăi oferindu-le produse și servicii care le depășesc așteptările!
- Presărată cu poveștile unor antreprenori de succes, Planul Dovleacul îți oferă o serie de strategii neconvenționale care te vor ajuta să construiești o companie cu adevărat profitabilă, lideră în domeniul ei de activitate.
Acțiuni ordinare și profituri extraordinare și alte scrieri
„Vei găsi în aceste pagini multe lucruri care îți vor părea neprețuite și care te-ar putea ajuta la fel de mult cât m-au ajutat pe mine.” - Kenneth L. Fisher, editorialist Forbes
Philip Fisher este unul dintre cei mai respectați și admirați investitori din toate timpurile. Teoriile lui cu privire la investiții, formulate cu mai bine de 40 de ani în urmă, nu numai că sunt studiate și aplicate și astăzi de profesioniștii din finanțe, dar sunt privite de mulți ca o evanghelie a investițiilor. În cartea Acțiuni ordinare și profituri extraordinare, Fisher a strâns laolaltă toate aceste teorii, motiv pentru care volumul a fost considerat o lectură neprețuită în anul 1958, când a fost publicat pentru prima oară, fiind considerat în continuare și astăzi o lectură obligatorie pentru investitori.
„L-am căutat pe Phil Fisher după ce i-am citit cartea Acțiuni ordinare și profituri extraordinare... Când l-am întâlnit, am fost deopotrivă impresionat de omul Philip Fisher, cât și de ideile lui. Citindu-i cartea și folosind tehnicile lui, vei obține o înțelegere aprofundată a afacerilor, ceea ce te va ajuta în viitor să faci investiții mai inteligente.”
- Warren Buffett
„Puțin cunoscut publicului, rar intervievat și acceptând puțini clienți, Philip Fisher este totuși citit și studiat de cei mai chibzuiți profesioniști în investiții. Toată lumea va avea numai de câștigat dacă va lua în considerare – așa cum a făcut și Warren Buffett – principiile de investiții ale lui Fisher.”
- James W. Michaels, editor Forbes
Mai bogat, mai înțelept, mai fericit
Mai bogat, mai înțelept, mai fericit: Cum câștigă cei mai mari investitori ai lumii pe piețele financiare și în viață de William Green este cartea care îți va arăta cum reușesc să câștige atât la bursă, cât și în viață, adevărații titani ai lumii investițiilor găsind nenumărate modalități de a-și optimiza șansele de succes.
Pentru scrierea cărții de față, autorul a intervievat peste 40 de investitori (unii dintre cei mai buni din lume) care au controlat trilioane de dolari în numele a milioane de oameni. Stând de vorbă cu ei, William Green a aflat ceva mai mult de la aceștia decât niște trucuri câștigătoare de investiții. El a aflat cum își gestionează ei timpul; cum își creează un mediu calm în care să gândească; cum își aleg persoanele cu care se întâlnesc și pe cine evită; cum se feresc de prejudecăți; cum se folosesc de greșeli pentru a învăța din ele și cum reușesc să le evite pe viitor; cum gestionează stresul și problemele; cum percep onestitatea și integritatea sau cum își cheltuiesc și își donează banii, încercând să își construiască o viață plină de semnificație, care transcende banii.
Poveștile pe care le vei descoperi în fiecare capitol te vor fascina cu siguranță, pentru că sunt despre personalități pe care le admiri, pentru că sunt despre oameni care își trăiesc visul și mai ales pentru că te pot inspira și pe tine să gândești și să trăiești astfel încât să te simți mai împlinit și mai fericit. Este vorba mai exact despre poveștile de succes ale lui: Charlie Munger, Mohnish Pabrai, Sir John Templeton, Howard Marks, Jean-Marie Eveillard, Bill Miller, Laura Geritz sau Joel Greenblatt.
William Green este un jurnalist de origine britanică, stabilit la New York. A studiat literatura engleză la Universitatea Oxford și a obținut o diplomă de master la Școala de Jurnalism a Universității Columbia. De-a lungul anilor a scris pentru publicații precum: The New Yorker, Time, Fortune, Forbes, Bloomberg Markets și The Economist. William Green a colaborat la scrierea mai multor cărți, a fost scriitor fantomă, coautor și editorul mai multor volume. A lucrat îndeaproape cu renumitul manager de fonduri speculative Guy Spier la mult lăudatul său memoriu, „The Education of a Value Investor”. De asemenea, Green a scris și editat „The Great Minds of Investing”, un volum care prezintă pe scurt portretele a 33 de investitori renumiți.
„Ultima mea campanie prin e-mail pe care am creat-o a strâns 20.000 de dolari. Îi mulțumesc lui Donald Miller pentru că mi-a oferit o metodă despre care pot spune cu mâna pe inimă că funcționează”.
– Ian Stewart, proprietar/director de creație al Root Source Digital
Bazată pe bestsellerul New York Times semnat de Donald Miller, „Creează un StoryBrand”, cartea de față este un ghid practic și strategic pentru aplicarea cadrului StoryBrand oricărui brand, putând fi considerată de asemenea o componentă esențială a trusei de instrumente a oricărui profesionist din domeniul marketingului.
Firmele pierd zilnic milioane de dolari doar din cauza faptului că nu pot comunica clar cine sunt și cum le pot schimba viața clienților lor. Pentru a rezolva această problemă, Donald Miller a scris „Creează un StoryBrand”, care a devenit rapid un ghid esențial pentru oricine dorește să formuleze sau să îmbunătățească mesajul brandului său.
În „Marketingul simplificat”, Donald Miller le oferă profesioniștilor din marketing și proprietarilor de afaceri un model de implementare a cadrului StoryBrand, astfel încât să își formuleze mai clar mesajul și să îl comunice mai eficient către piață.
„Am creat recent o serie de materiale promoționale pentru un client și am fost surprins când acesta mi-a spus să mai întârzii cu a doua rundă pentru că abia poate face față afluxului de clienți generat de prima rundă. Site-ul lui a avut mai multe afișări anul acesta decât în toți cei 30 de ani de când face afaceri.”
– Amy Burgess, consultant de marketing
Etichete: Business
Fără TVA: 56,19 Lei
Fără TVA: 45,71 Lei
Fără TVA: 46,67 Lei
Fără TVA: 56,19 Lei
Fără TVA: 46,67 Lei
Fără TVA: 55,24 Lei
Fără TVA: 129,50 Lei
Fără TVA: 136,50 Lei
Fără TVA: 91,00 Lei
Fără TVA: 77,34 Lei
Fără TVA: 65,33 Lei